Mode & Beauty alle pijlers

Vrouwen en Hakken

17-12-2013 11:06 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!!

Hier weer even een verwondering van de andere kant, van de man!

Ik zie regelmatig meisjes/vrouwen op hakken lopen! Een vrouw die zelfverzekerd op haar hakken loopt is voor mannen vaak zeer aantrekkelijk!

Echter zie ik soms ook vrouwen/meisjes strompelen met aan hun voeten de hak... Alles laat zien dat de vrouw pijn heeft in haar voeten, niet stabiel loopt, zwikt en noem maar op..

En eerlijk...? Dat is absoluut niet sexy...

Waarom dan toch perse als je de hakken niet kunt "handelen" toch hierop blijven lopen? Ik bedoel als mijn schoenen me zeer doen koop ik andere of draag ik ze niet meer... Maar ik zie vaak dezelfde vrouwen dag in dag uit "moeilijk" lopen op de hakken...

Is dit een soort zelfkastijding? Ik vroeg het me gewoon af...
Geen idee, denk dat vrouwen denken dat ze er wel galant op lopen

Ik loop al jaren op hakken en dat kan ik goed, ga zelfs dansen op hakken van 10cm
.
Maar herken je het Isa? Vrouwen die dan toch koste wat het kost op die hakken willen blijven lopen?
Eens, alleen op hakken lopen als je het kunt.

Moet zeggen dat ik me met hakken prettiger voel, omdat ik klein ben en 10 cm erbij kan plussen.
Ja, ik moet daar altijd erg om lachen om heel eerlijk te zijn want ziet er niet uit. Net een eend
.
Ja, herkenbaar. Ik snap het ook niet, want in de kroeg zien weinig mensen je schoeisel.

Ik zelf kan er prima op lopen maar doe ze enkel aan als ik weet dat ik veel kan zitten, zoals bij een etentje. En dus niet als ik over kinderkopjes in de stad naar een dansfeest ga.
Gna, gna. Me and my hakken.
http://www.youtube.com/watch?v=VmZ7Do0gbCU

Charmingggggg
.
Herkenbaar! Ik kan dus absoluut niet op hakken lopen dus doe ze niet aan. Krijg ik toch altijd commentaar van komop joh, je kan wel hakken van mij lenen! Is leuk! Ben dan ook vaak de enige zonder hakken. Maar ik ben er echt van overtuigd dat ik veeeeel charmanter op m'n (bijna) platte schoenen dan op hakken!
Ik loop gewoon veel lekkerder op platte schoenen dan op hakken. Waarom zou ik aan zelfkastijding doen om die dingen aan te trekken op stap? Voor mannen? Want mezelf doe ik er geen plezier mee.
Ik draag soms hakken en ik vind dat ik er best goed op kan lopen.

Alleen als ik ze een dag aan heb gehad heb ik last van mijn knieën en dat lijkt mij niet heel erg gezond. Verder kan ik er wel een goed tempo op lopen, maar even snel rennen om de bus te halen zit er helaas niet bij. Erg praktisch zijn ze dus ook niet. (maar wel mooi)

Mijn zussen zijn jaloers om hoe goed ik er op loop en hoe lang ik dat zomaar vol kan houden.

En als je er niet op kan lopen is het idd beter om ze niet te dragen.
Ik loop juist niet charmant op platte schoenen. Voor mn gevoel loop ik dan heel lomp
.
In mijn favo paar staat: Judge a girl by her shoes.
Been there, done that, got the T-shirt.
Nu heb ik gewoon uggs aan trouwens ook charmant
.
Ze denken blijkbaar alsnog dat het sexy is?

Ik heb laatst een vriendin van mij een fikse les "Hoe loop ik mooi en charmant op hakken" gegeven. Was très nodig .
Het ergste zijn de vrouwen die doorknikken met hun knieën, of de hak plat neerzetten, alsin bal en hak tegelijk... Brrrr.
Ja isa, op hakken voel ik me ook sexy'er. Maar ik moet van werk naar uni naar stad naar trein en de fietsenkelder in. Dan loop ik liever op platte schoenen
Liever makkelijke schoenen dan elegant strompelen op stiletto's.
verba volant, scripta manent.
Ik loop niet op hakken maar heerlijk op platte schoentjes.

Niks geen zelfkastijding, ik ben klein maar dapper .
Aaaargh dat filmpje! Enkelkrommend .
Ik heb altijd een paar platte schoenen in mijn tas.
Ik kies bewust niet voor stiletto's, maar voor gewone hakken. Ik loop er graag op, vind ze prachtig, maar meeeeeeen, wat doet het pijn na een uurtje.

Dan moet je dus wel je best blijven doen om charmant te lopen.
Misschien komt het ook, omdat Nederlandse vrouwen toch al onelegant lopen? Waggelend vaak.
Ik weet gewoon van mezelf dat ik niet op hakken kan lopen, daarom loop ik alleen op platte schoenen of schoenen met kleine hak.
quote:isa__88 schreef op 17 december 2013 @ 11:14:

http://www.youtube.com/watch?v=VmZ7Do0gbCU

Charmingggggg Hahahahahahahahhaa. Hoe erg!!! Hahahha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven