Vrouwen en Hakken
dinsdag 17 december 2013 om 11:06
Dag dames!!
Hier weer even een verwondering van de andere kant, van de man!
Ik zie regelmatig meisjes/vrouwen op hakken lopen! Een vrouw die zelfverzekerd op haar hakken loopt is voor mannen vaak zeer aantrekkelijk!
Echter zie ik soms ook vrouwen/meisjes strompelen met aan hun voeten de hak... Alles laat zien dat de vrouw pijn heeft in haar voeten, niet stabiel loopt, zwikt en noem maar op..
En eerlijk...? Dat is absoluut niet sexy...
Waarom dan toch perse als je de hakken niet kunt "handelen" toch hierop blijven lopen? Ik bedoel als mijn schoenen me zeer doen koop ik andere of draag ik ze niet meer... Maar ik zie vaak dezelfde vrouwen dag in dag uit "moeilijk" lopen op de hakken...
Is dit een soort zelfkastijding? Ik vroeg het me gewoon af...
Hier weer even een verwondering van de andere kant, van de man!
Ik zie regelmatig meisjes/vrouwen op hakken lopen! Een vrouw die zelfverzekerd op haar hakken loopt is voor mannen vaak zeer aantrekkelijk!
Echter zie ik soms ook vrouwen/meisjes strompelen met aan hun voeten de hak... Alles laat zien dat de vrouw pijn heeft in haar voeten, niet stabiel loopt, zwikt en noem maar op..
En eerlijk...? Dat is absoluut niet sexy...
Waarom dan toch perse als je de hakken niet kunt "handelen" toch hierop blijven lopen? Ik bedoel als mijn schoenen me zeer doen koop ik andere of draag ik ze niet meer... Maar ik zie vaak dezelfde vrouwen dag in dag uit "moeilijk" lopen op de hakken...
Is dit een soort zelfkastijding? Ik vroeg het me gewoon af...
dinsdag 17 december 2013 om 11:13
dinsdag 17 december 2013 om 11:14
dinsdag 17 december 2013 om 11:16
Herkenbaar! Ik kan dus absoluut niet op hakken lopen dus doe ze niet aan. Krijg ik toch altijd commentaar van komop joh, je kan wel hakken van mij lenen! Is leuk! Ben dan ook vaak de enige zonder hakken. Maar ik ben er echt van overtuigd dat ik veeeeel charmanter op m'n (bijna) platte schoenen dan op hakken!
dinsdag 17 december 2013 om 11:19
Ik draag soms hakken en ik vind dat ik er best goed op kan lopen.
Alleen als ik ze een dag aan heb gehad heb ik last van mijn knieën en dat lijkt mij niet heel erg gezond. Verder kan ik er wel een goed tempo op lopen, maar even snel rennen om de bus te halen zit er helaas niet bij. Erg praktisch zijn ze dus ook niet. (maar wel mooi)
Mijn zussen zijn jaloers om hoe goed ik er op loop en hoe lang ik dat zomaar vol kan houden.
En als je er niet op kan lopen is het idd beter om ze niet te dragen.
Alleen als ik ze een dag aan heb gehad heb ik last van mijn knieën en dat lijkt mij niet heel erg gezond. Verder kan ik er wel een goed tempo op lopen, maar even snel rennen om de bus te halen zit er helaas niet bij. Erg praktisch zijn ze dus ook niet. (maar wel mooi)
Mijn zussen zijn jaloers om hoe goed ik er op loop en hoe lang ik dat zomaar vol kan houden.
En als je er niet op kan lopen is het idd beter om ze niet te dragen.
dinsdag 17 december 2013 om 11:26
quote:isa__88 schreef op 17 december 2013 @ 11:14:
http://www.youtube.com/watch?v=VmZ7Do0gbCU
Charmingggggg Hahahahahahahahhaa. Hoe erg!!! Hahahha
http://www.youtube.com/watch?v=VmZ7Do0gbCU
Charmingggggg Hahahahahahahahhaa. Hoe erg!!! Hahahha