Mode & Beauty alle pijlers

Kapper in Enschede gezocht

17-12-2013 19:40 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej ladies,

Vrijdag heb ik een bruiloft in Enschede, en heb net besloten om met mijn vriend donderdag al die kant op te gaan.. met als enige voorwaarde nog .. dan moet ik wel een kapper vinden die heel leuk mijn haar kan opsteken die vrijdagochtend.

Het is een sjieke bruiloft, en heb niet zo goede ervaring om bij zomaar een kapper dit te laten doen.. Dus vandaar advies gevraagd aan jullie.

Hebben jullie goede tips en ervaringen voor een goede kapper die op een sjieke manier mijn haar kan opsteken?

Thanks!
Ik zou doorrijden naar Oldenzaal en dan naar de Kapperij, daar werkt een homo die prachtige creaties maakt!! Vriendin van mij is daar vaste klant voor feestjes!
Stylings in Hengelo is goed. Ligt vlak bij Enschede.

Alleen denk ik wel dat je wat laat bent; meestal zitten goede kappers vol, zeker voor de kerstdagen.

Veel plezier op de bruiloft!
Studio perlei.nl
Alice Hairstyling. Maakt hele mooie kapsels, en is niet duur, want heeft een salon aan huis. Zit in Glanerbrug aan de Schipholtstraat, dorp in de gemeente Enschede, 10 minuutjes rijden vanaf het centrum.
Liefde gaat om de reis, niet om het doel
Dank jullie zo ver, ik heb ze opgeschreven en ga morgen maar eens bellen, hopen op een plekje nog ergens.

Meer tips zijn altijd welkom ben idd ook bang dat de meeste al wel vol zitten.
Kapper Assink in Hengelo schijnt ook goed te zijn. Beste kapper vh jaar geweest oid, dacht ik! Maar pin me er niet op vast..

Als je de Hengelosestraat richting Hengelo neemt is het alleen maar rechtdoor. Kan niet missen.
Een echte aanrader vind ik Mufide. Heeft een salon in Enschede en in Hengelo.
Kapper Martijn naast sport school Deiana aan het gronausevoetpad.

Kapsalon Rosita aan de velveweg in Enschede.
dan gooi ik er ook 1 tegen aan

kuypers in het centrum (marktstraat?) wel wat duurder maar goed!
Jeetje wat een keuze Thanks!

Ik ga vandaag even een rondje bellen!
Dat viel even tegen... uiteindelijk is het kapper Lutje Schipholt geworden na 10 telefoontjes.

Thanks ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven