Goede voornemens
donderdag 19 december 2013 om 12:33
Goed het is weer bijna zover en dus begint iedereen weer goede voornemens te plannen voor 2014.
Zo ook op werk, waar bijna iedereen rookt, gaat iedereen stoppen met roken of iets anders, en nu is mij ook gevraagd waar ik mee wil stoppen.
Maar ik wil helemaal niet ergens mee stoppen, en nu ben ik een soort van spelbreker.
En beginnen mijn collega´s van alles en nog wat te verzinnen, zoals stoppen met koffie, chips, alcohol.
Maar dat zijn allemaal dingen die ik met mate doe en gewoon van kan genieten.
De vraag was uiteindelijk je bent toch niet perfect??
Nee ik ben niet perfect, maar er is niets waar ik mee wil stoppen,
Mijn voornemens zijn meer dingen als, nieuwe studie beginnen, spirituele verdieping, geblanceerder leven.
Maar daar hoef ik niets voor te stoppen of minderen, per 1 januari.
Hoe zijn jullie voornemens? Meer direct als ik ga 20 kilo afvallen, ik ga 3 keer per week sporten etc.
Of meer 2014 wordt het jaar van een studie, mijn eigen bedrijf, een mooie reis?
En wat is uiteindelijk realistischer?
(PS misschien kan ik opperen minder te internetten tijdens de baas zijn tijd )
Zo ook op werk, waar bijna iedereen rookt, gaat iedereen stoppen met roken of iets anders, en nu is mij ook gevraagd waar ik mee wil stoppen.
Maar ik wil helemaal niet ergens mee stoppen, en nu ben ik een soort van spelbreker.
En beginnen mijn collega´s van alles en nog wat te verzinnen, zoals stoppen met koffie, chips, alcohol.
Maar dat zijn allemaal dingen die ik met mate doe en gewoon van kan genieten.
De vraag was uiteindelijk je bent toch niet perfect??
Nee ik ben niet perfect, maar er is niets waar ik mee wil stoppen,
Mijn voornemens zijn meer dingen als, nieuwe studie beginnen, spirituele verdieping, geblanceerder leven.
Maar daar hoef ik niets voor te stoppen of minderen, per 1 januari.
Hoe zijn jullie voornemens? Meer direct als ik ga 20 kilo afvallen, ik ga 3 keer per week sporten etc.
Of meer 2014 wordt het jaar van een studie, mijn eigen bedrijf, een mooie reis?
En wat is uiteindelijk realistischer?
(PS misschien kan ik opperen minder te internetten tijdens de baas zijn tijd )
The best way to get along with people is to expect them not to like you
donderdag 19 december 2013 om 12:39
Ik vind dat stoppen met roken ook altijd cliche. Ik rook maar ik ga niet stoppen per 1 januari. Geen zin in en sta daar toch nog niet achter en dat kan elke dag, stoppen.
Mijn goede voornemens zijn meer in de zin van meer aan mezelf denken en meer genieten van het leven. Geen aandacht aan nutteloze mensen besteden en me niet meer zo laten beïnvloeden. De rotte appels laat ik ook achter in 2013
Maar afvallen, stoppen met roken , minder chocola... neuhhhh
Het is beide realistisch maar ik vind dat stoppen met roken , ja waarom moet dat altijd per 1 januari? Je had toch ook 7 november 2013 kunnen stoppen?
Mijn goede voornemens zijn meer in de zin van meer aan mezelf denken en meer genieten van het leven. Geen aandacht aan nutteloze mensen besteden en me niet meer zo laten beïnvloeden. De rotte appels laat ik ook achter in 2013
Maar afvallen, stoppen met roken , minder chocola... neuhhhh
Het is beide realistisch maar ik vind dat stoppen met roken , ja waarom moet dat altijd per 1 januari? Je had toch ook 7 november 2013 kunnen stoppen?
.
donderdag 19 december 2013 om 12:47
donderdag 19 december 2013 om 12:58
- Minder drinken (dus niet stoppen, dat hoeft nou ook weer niet)
- Minder e-nummers eten - of uberhaubt gezonder eten
Strenge voornemens werken volgens mij niet. Na een week of drie hang je die in de wilgen, en dan voel je je rot omdat je je er niet aan hebt gehouden. Je kunt beter het hele jaar werken aan dromen en doelen.
- Minder e-nummers eten - of uberhaubt gezonder eten
Strenge voornemens werken volgens mij niet. Na een week of drie hang je die in de wilgen, en dan voel je je rot omdat je je er niet aan hebt gehouden. Je kunt beter het hele jaar werken aan dromen en doelen.
donderdag 19 december 2013 om 13:14
Pfff... heb een waslijst dit jaar...
-stoppen met roken(weet nu al dat dat gaat mislukken)
-stoppen met nagelbijten(al mee begonnen en heb goede hoop)
-die 6 aangesnaaide kilo's weer kwijtraken(dat moet gewoon lukken)
-mijn tropische tuin in een klimaat als Nederland laten werken(ijdele hoop)
-weer fitnessen(zie voornemen nr. 3)
-stoppen met beelden kopen voor mijn verzameling, want dan wordt huis te vol, portemonnee te leeg(gaat hem ook niet worden)
-it goes on and on....
Ik heb goede hoop........bij vlagen....
-stoppen met roken(weet nu al dat dat gaat mislukken)
-stoppen met nagelbijten(al mee begonnen en heb goede hoop)
-die 6 aangesnaaide kilo's weer kwijtraken(dat moet gewoon lukken)
-mijn tropische tuin in een klimaat als Nederland laten werken(ijdele hoop)
-weer fitnessen(zie voornemen nr. 3)
-stoppen met beelden kopen voor mijn verzameling, want dan wordt huis te vol, portemonnee te leeg(gaat hem ook niet worden)
-it goes on and on....
Ik heb goede hoop........bij vlagen....