Mode & Beauty alle pijlers

Pedicure vraag

20-12-2013 15:53 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist besloten dat mijn voeten best een opknap beurt kunnen gebruiken dus een Chinese pedicure binnen gestapt hier in de stad.

Nou ben ik wel vaker bij een pedicure geweest (meer een voeten salon dan een echte pedicure) maar dit gaat der echt anders aan toe.
Ben zo terug voor de rest van mijn openingspost
Ben benieuwd wat voor verhaal er gaat komen. Kom je snel terug met de rest?
spannend
Hoe lang nog f5-en?

Ik heb maar krappe blaas momenteel, kan ik nog even snel naar de wc voor de ontknoping?
Happy ending?
Been ook eens naar een chinese pedicure geweest, vond de hygiëne om te huilen. TO, lees je nog?
quote:dubbeltje4 schreef op 20 december 2013 @ 16:43:

Happy ending?My thoughts exactly
Of heb je nu zoetzure saus tussen je tenen?
Oh god, ik zit net op mijn beurt te wachten bij de plastselijke "nails-spa"... Wordt nu echt bang, waar is TO gebleven?
Gaat het onder narcose?
verba volant, scripta manent.
Daar ben ik weer bedankt voor het wachten en jullie geduld.

Waar was ik gebleven... deze Chineze pedicure smeert een wit chemisch goedje op mijn eelt plekjes. Dat het chemisch is denk ik omdat ze eerst een soort laskap opdoet en speciale handschoenen aan. Er komt geen eelt vijl aan te pas en mijn voetjes zijn weer zo glad als die van een baby. Weten jullie wat dit voor goedje is. Ik kon het haar niet vragen want ze spreek geen Nederlands of Engels en op het flesje zat geen etiket.

Ik denk zelf dat het een soort loog is waarmee ze ook in China de vliesjes van partjes mandarijnen mee af weken ....
Iets met salicylzuur?
Cum non tum age
Kun je niet vragen of het ook andere dingen dan eelt oplost? Vetrollen bijvoorbeeld?
quote:sassafras schreef op 20 december 2013 @ 17:39:

Kun je niet vragen of het ook andere dingen dan eelt oplost? Vetrollen bijvoorbeeld?Hahaha, ik lees mee..
Haha zal het de volgende keer vragen !!! Vet oplossende loog ook goed tegen eelt!

@ Sassefrass, hoe was jou behandeling?
Wat een anti-climax.
Valt natuurlijk wel tegen Kettle dat ik nu geen zoet zure saus tussen mijn tenen heb.
Hoe is het nou met je voeten, vervellen ze nog steeds ?

Ik heb ooit de ureumcrème 25% van de Aldi gebruikt. Werkte wel aardig, maar een week later was ik bij mijn pedicure en die vroeg me verbijsterd wat ik had uitgevoerd, ik vervelde nog steeds. Volgens haar was dit absoluut gevaarlijk voor haar diabetesklanten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Met mijn voetjes gaat het prima na het bezoek aan de pedicure, heerlijk zacht zijn ze. Het gekke is wel dat waar ze het eelt heeft verwijderd met de crème/loog is het witter onder mijn voeten waar het eerst roze was.

Wat het voor spul is geweest weet ik helaas nog steeds niet.
Verwarrende foto.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Huh welke foto?
quote:maclover schreef op zaterdag 28 december 2013 23:00 Huh welke foto?Ging iets mis.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven