Bar Too Much *****207****
maandag 16 december 2013 om 01:07
dinsdag 17 december 2013 om 13:44
Ik had niks nodig Jo en ik heb zelfs ook niks gekocht.
We hebben eerst 20 minuten voor de deur gezeten, want we troffen precies toen we aankwamen een ontruimingsoefening.
Kregen we daarna wel gratis koffie met gebak, ook leuk.
We hebben eerst 20 minuten voor de deur gezeten, want we troffen precies toen we aankwamen een ontruimingsoefening.
Kregen we daarna wel gratis koffie met gebak, ook leuk.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 18 december 2013 om 12:27
Ja Jo, zeker een mazzelaar. Vooral ook omdat ik nog bij de kluisjes stond toen het alarm ging en ik dus mijn jas nog even snel kon pakken voordat ik naar buiten ging. 20 minuten zonder jas buiten was toch best frisjes geweest.
Er staat niet meer bovenaan het topic hoeveel posts er zijn, hoe moeten we dan weten wanneer we moeten verhuizen?
Er staat niet meer bovenaan het topic hoeveel posts er zijn, hoe moeten we dan weten wanneer we moeten verhuizen?
donderdag 19 december 2013 om 11:01
donderdag 19 december 2013 om 14:24
quote:Solomio schreef op 19 december 2013 @ 11:01:
[...]
440.
Heb je ze geteld?
Als je op overige klikt staat bij elk topic het aantal reacties.
Ha die Wies!
We zijn net even met Saar naar het strand geweest. Heerlijk weertje en Saar die vond het helemaal geweldig. Ze rende als een gek voor ons uit op haar oude pootjes
[...]
440.
Heb je ze geteld?
Als je op overige klikt staat bij elk topic het aantal reacties.
Ha die Wies!
We zijn net even met Saar naar het strand geweest. Heerlijk weertje en Saar die vond het helemaal geweldig. Ze rende als een gek voor ons uit op haar oude pootjes
vrijdag 20 december 2013 om 13:15
quote:Jonari schreef op 20 december 2013 @ 09:44:
Goedemorgen.
Hoe gaat het met de poezen, Mir?
Poezen gaan prima, de ene is echt een schootkat, zodra ik ga zitten klimt ze op schoot. De andere ligt liefst op de bank te slapen en blijft wel een beetje schichtig.
Ik zit te wachten tot jongste thuiskomt, die is vanochtend een beetje gehavend, omdat ie klappen gekregen heeft.
Maar..... hij heeft zelf niet geslagen en dat vind ik wel heel fijn.
Goedemorgen.
Hoe gaat het met de poezen, Mir?
Poezen gaan prima, de ene is echt een schootkat, zodra ik ga zitten klimt ze op schoot. De andere ligt liefst op de bank te slapen en blijft wel een beetje schichtig.
Ik zit te wachten tot jongste thuiskomt, die is vanochtend een beetje gehavend, omdat ie klappen gekregen heeft.
Maar..... hij heeft zelf niet geslagen en dat vind ik wel heel fijn.
vrijdag 20 december 2013 om 19:21
Valt gelukkig alles mee Jo. De EHBO-er van school dacht dat we wel even een foto van de neus van jongste moesten laten maken, omdat z'n bril daar nogal hard tegenaan gekomen was. Dus ik verwachtte minstens een dikke, blauwe neus, maar neus was eigenlijk best normaal. Ik mocht er ook gewoon aankomen (wel voorzichtig), dus is niet gebroken. We zijn niet naar de dokter geweest.
Kind was wel erg geschrokken en aangeslagen en het ene pootje van zijn bril is stuk, maar hij was vanmiddag te moe om naar de opticien te gaan.
Kind was wel erg geschrokken en aangeslagen en het ene pootje van zijn bril is stuk, maar hij was vanmiddag te moe om naar de opticien te gaan.