Nomineer hier het leukste topic van 2013

16-12-2013 12:50 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog een week en het is kerstmis nog 2 weken en 2013 is alweer bijna voorbij.

Welk topic dat in 2013 is gestart vinden jullie het leukste topic van het jaar?*

Nomineer je favoriet met het liefst met een link of de titel van het topic.

In januari 2014 zal ik een poll openen waarin gestemd kan worden voor het leukste topic van 2013.

De nominaties voor 2013:

Man van vriendin daagt me uit

Show hier je talent

Furby blijkt een ware huistiran

Waar kan ik manzaad kopen?

Op zoek naar de jongen uit de trein

Dagboek van de leegte

Kopie eigen piemel

Zou ik bij u op verjaardag mogen komen

Smulsteen

Zoon (13) met zweetvoeten

Wat vind jij te bloot?

Trein, bus komt iemand naast je zitten!
Nog even wachten want de kerst frustratie topics komen er ook nog aan he. Ook vast en zeker hilarisch
.
Ik kan me nog 2 topics herinneren:

1: iemand die de buurman erg interessant vindt maar geen toenadering durft te zoeken. Menig forummer heeft ludieke ideeën geopperd om hem te benaderen op verpletterende wijze, uiteindelijk is er geloof ik wel contact gekomen maar het liep op niks uit geloof ik..dacht ik...shit ik ben de afloop vergeten

2: iemand die naar het strand was geweest met dochter (die ze over alle tig pagina's waaruit het topic bestond haar 'dametje' noemde, tot grote hilariteit/frustratie van iedereen). Daar kwam ze een leuke man tegen. Leuke man bleek een porsche te hebben en heeft hen naar huis gebracht. Leuke man was perfect, vooral omdat leuke man ook een 'dametje' had (in de zin van dochter dan he, dit was een topic waarin eens geen minnares speelde voor de verandering). Hun prille relatie vorderde in sneltreinvaart en met dezelfde voorspelbaarheid als een benedengemiddelde roman. Wat nogal wat twijfel bij alle lezers teweeg bracht (understatement van het jaar 2013).
Ik spreek toch geen Chinees?!
Deze natuurlijk, geweldig topic, ook al is tie uit 2012 : Fouten die je maar 1 keer maakt
quote:appagante schreef op 16 december 2013 @ 15:24:

Ik vind het kakelverse 'jongen uit de trein'-topic nu al een nominatie waard! 3 pagina's kort maar het halve forum is nu al op zoek naar die knappe gozert uit de trein, geweldig!Op zoek naar de jongen uit de trein
quote:zoembaya schreef op maandag 16 december 2013 15:17 Ik heb me vermaakt met dat topic van een man die een kopie van zijn piemel wilde maken.

En ook met dat topic over die man die hele vreemde taarten maakte. Maar ik geloof dat de website van die man eigenlijk grappiger was dan het topic zelf. Jaa daar heb ik zoooo om gelachen.
Ik vond de meest komische opmerking van 2013, dat hier alleen maar werkloze Will & Grace kijkende hippies rondhingen, omdat er niet werd ingestemd over TO kijk op de opvoeding. Qua topic Viola Holt op nummer 1.
quote:zoembaya schreef op 16 december 2013 @ 15:17:

Ik heb me vermaakt met dat topic van een man die een kopie van zijn piemel wilde maken.

En ook met dat topic over die man die hele vreemde taarten maakte. Maar ik geloof dat de website van die man eigenlijk grappiger was dan het topic zelf.Weet iemand een link of een titel?
quote:_isis_ schreef op 16 december 2013 @ 16:39:

Deze natuurlijk, geweldig topic, ook al is tie uit 2012 : Fouten die je maar 1 keer maaktStond vorig jaar op de 2e plaats.
quote:Sophiepapa schreef op 16 december 2013 @ 20:54:

[...]

Weet iemand een link of een titel?Zou ik bij u op verjaardag mogen komen - MP advertentie
quote:Sophiepapa schreef op 16 december 2013 @ 20:54:

[...]

Weet iemand een link of een titel?

Ik ben IT-technisch nogal zwakbegaafd, dus hopelijk werkt dit:

Kopie eigen piemel
quote:-tinkerbell- schreef op 16 december 2013 @ 16:03:

Ik kan me nog 2 topics herinneren:

1: iemand die de buurman erg interessant vindt maar geen toenadering durft te zoeken. Menig forummer heeft ludieke ideeën geopperd om hem te benaderen op verpletterende wijze, uiteindelijk is er geloof ik wel contact gekomen maar het liep op niks uit geloof ik..dacht ik...shit ik ben de afloop vergeten

2: iemand die naar het strand was geweest met dochter (die ze over alle tig pagina's waaruit het topic bestond haar 'dametje' noemde, tot grote hilariteit/frustratie van iedereen). Daar kwam ze een leuke man tegen. Leuke man bleek een porsche te hebben en heeft hen naar huis gebracht. Leuke man was perfect, vooral omdat leuke man ook een 'dametje' had (in de zin van dochter dan he, dit was een topic waarin eens geen minnares speelde voor de verandering). Hun prille relatie vorderde in sneltreinvaart en met dezelfde voorspelbaarheid als een benedengemiddelde roman. Wat nogal wat twijfel bij alle lezers teweeg bracht (understatement van het jaar 2013).Weet iemand een link of titel van deze 2 topics?
Nee wist ik het maar! Heb mijn hersens al gekraakt, maar helaas zonder resultaat. Het waren volgens mij beide wel topics waar redelijk wat mensen in meeschreven dus misschien weet iemand anders het nog?
Jaaaaaaaaa ik heb er 1 terug gevonden (googelen op Viva + buurman deed wonderen haha):

In contact komen met 'buurman' ?

Op zich geen hilarische OP ofzo, maar weet nog wel dat ik zo meeleefde en telkens evn ging kijken of er al nieuwe ontwikkelingen waren
En numme 2 ook gevonden (waar zou ik zijn zonder Google??):

net van strand ! Help:) voor mijn date!
'Fouten die je maar 1 keer maakt' Obviously

http://forum.viva.nl/forum/Overig/Foute ... 59520/last

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/159520/last
Die is zeker leuk, maar geopend in 2012. IJdeltuit .
quote:-tinkerbell- schreef op 18 december 2013 @ 11:05:

Jaaaaaaaaa ik heb er 1 terug gevonden (googelen op Viva + buurman deed wonderen haha):

In contact komen met 'buurman' ?

Op zich geen hilarische OP ofzo, maar weet nog wel dat ik zo meeleefde en telkens evn ging kijken of er al nieuwe ontwikkelingen waren quote:-tinkerbell- schreef op 18 december 2013 @ 11:12:

En numme 2 ook gevonden (waar zou ik zijn zonder Google??):

net van strand ! Help:) voor mijn date!

Dank je wel voor het opzoeken, Tinkerbell.

Helaas moet ik je teleurstellen. Beide topics zijn opgestart in 2012 en kunnen niet deelnemen aan de verkiezing van 2013.
quote:-tinkerbell- schreef op 16 december 2013 @ 16:03:

2: iemand die naar het strand was geweest met dochter (die ze over alle tig pagina's waaruit het topic bestond haar 'dametje' noemde, tot grote hilariteit/frustratie van iedereen). Daar kwam ze een leuke man tegen. Leuke man bleek een porsche te hebben en heeft hen naar huis gebracht. Leuke man was perfect, vooral omdat leuke man ook een 'dametje' had (in de zin van dochter dan he, dit was een topic waarin eens geen minnares speelde voor de verandering). Hun prille relatie vorderde in sneltreinvaart en met dezelfde voorspelbaarheid als een benedengemiddelde roman. Wat nogal wat twijfel bij alle lezers teweeg bracht (understatement van het jaar 2013).Oh ja! Dat topic heb ik vanaf mijn vakantieadres gevolgd en gelezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Walchelijk!
quote:boerderijgeit028 schreef op 16 december 2013 @ 15:33:

Ik wil graag dit topic nomineren

Dagboek van de leegteeens
quote:Sophiepapa schreef op 20 december 2013 @ 00:01:

[...]

[...]

Dank je wel voor het opzoeken, Tinkerbell.

Helaas moet ik je teleurstellen. Beide topics zijn opgestart in 2012 en kunnen niet deelnemen aan de verkiezing van 2013.

Zit ik hier een beetje voor niets te zoeken!!

(maar even serieus: het voelt voor mij als 3 maanden geleden, ik schrik er gewoon van dat de tijd zó snel gaat!)
Op de valreep van 2013: het smulsteentopic !

Hoe een TO het ondanks (of dank zij) een totaal gebrek aan gevoel vooer humor toch nog gezellig kan maken op een dooie zaterdagavond .
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2013 @ 17:29:

Hoe een TO het ondanks (of dank zij) een totaal gebrek aan gevoel vooer humor toch nog gezellig kan maken op een dooie zaterdagavond .

Bij deze; +1, ik nomineer het topic ook .

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zeg TO, als ik een nieuw 'Fouten die je maar 1 keer maakt' topic open, kan ik dan nog meedingen naar het all-inclusive weekendje New York in jouw privé-jet??
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2013 @ 17:29:

Hoe een TO het ondanks (of dank zij) een totaal gebrek aan gevoel vooer humor toch nog gezellig kan maken op een dooie zaterdagavond .Bij deze genomineerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven