Het psychologisch effect van de avatar

09-12-2013 21:38 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......

Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.

Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......

Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.

Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
---
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
( Geintje )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 24 december 2013 @ 00:33:

Je hebt een PB Sjurro!Thanks for sharing, Enn
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
.
anoniem_15987 wijzigde dit bericht op 24-12-2013 00:36
Reden: Pff, het is weer zo ver. Stotterend forum.
% gewijzigd
Dat is niet annie lennox he

enn vraag me ook steeds af waarom ze een lichte streep verticaal over dr hoofd heeft
quote:Enn schreef op 24 december 2013 @ 00:33:

Je hebt een PB Sjurro!Van jou ?!? Enn, Je hebt wat beters te doen dan mij PB's toe te sturen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Zeg zuigerT gaat es effe lekker achter je eigen rokken aanlopen.

EDIT: Wacht! Dit is het avatar topic. Is waar ook. Sorry, Christiane het was een volkomen terechte opmerking.van je
quote:churrro schreef op 24 december 2013 @ 00:39:

[...]

Van jou ?!? Enn, Je hebt wat beters te doen dan mij PB's toe te sturen.

ja.
Ik dacht dat je met zuigert churro bedoelde, maar dat was tegen mij :O
Ja.

Maar ik snapte echt niet waarom je in het kinderwagentopic (mijn vergissing dus) babbelde over de streep op mijn ava. Daarna ontdekte ik dus dat de streep/ava vraag in dit ava-topic geplaatst werd. Afijn en toen zei ik dus sorry. Can happen.
Ja, maar die rokken snapte ik ook niet.Wel als churro achter de rokkendragers aan zou zitten.

Zijn het koters, dan komt dat door een foute quote elders van me.

Maar is het annie of ben je het zelf
Die ava? Nee joh....

Dat ben ik niet en Annie is het ook niet.
Hij kwam me zo bekend voor, maar kon hem niet plaatsen.

Nu wel.
quote:Jonari schreef op 20 december 2013 @ 18:20:

Maakt me niks uit hoor als ik daarmee geassocieerd word Bij jouw naam moet ik steeds aan die winkel van Roy Donders denken
O, dan moet ik dat toch maar eens gaan kijken.

Is het wel een leuke winkel?
Eeeh, ja hoor. Voor elk wat wils zeg maar.
Ik snap er helegaar niks meer van hier.
quote:ohbehave schreef op 24 december 2013 @ 09:50:

Eeeh, ja hoor. Voor elk wat wils zeg maar.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Enn schreef op 24 december 2013 @ 01:02:

Die ava? Nee joh....

Dat ben ik niet en Annie is het ook niet.Ik vind het toch niet echt Gracieus, die witte streep.
.
Vind ook wel grappig om de avatars van Enn, ohbehave en Jonari zo onder elkaar te zien staan. Het rijtje mooie vrouwen wordt dan opeens woest verstoord door het ranzige theatertje van TAM.

En ik vind die van merano de leukste kerst-avatar. Ik moet er elke keer om lachen.
.
Als ik de avatar van Merano zie moet ik aan dit filmpje denken.

Ik heb er helemaal om in een deuk gelegen, het zal je gebeuren dat je pietiepietie dit overneemt en in een volle huiskamer los gaat

Vogeltje

merano zal blij met je zijn, want nu leg ik die link ook
.
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 december 2013 @ 11:51:

Als ik de avatar van Merano zie moet ik aan dit filmpje denken.

Ik heb er helemaal om in een deuk gelegen, het zal je gebeuren dat je pietiepietie dit overneemt en in een volle huiskamer los gaat

quote:impala schreef op 24 december 2013 @ 10:56:

Vind ook wel grappig om de avatars van Enn, ohbehave en Jonari zo onder elkaar te zien staan. Het rijtje mooie vrouwen wordt dan opeens woest verstoord door het ranzige theatertje van TAM.

En ik vind die van merano de leukste kerst-avatar. Ik moet er elke keer om lachen.Graag gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven