Mode & Beauty alle pijlers

make-up

29-12-2013 15:55 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
hee iedereeen, ik vroeg me af wat voor make-up jullie allemaal gebruiken?, ik gebruik zelf oogpotlood en mascara en een beetje concealer als ik dat nodig vind. en jullie? en welke merken vinden jullie fijn? xx
Bb Cream of foundation , mascara , beetje rouge
.
Oh en merken verschillen
.
Rare vrouwen.
quote:jira schreef op zondag 29 december 2013 15:58 Rare vrouwen.Want
.
Oogpotlood, mascara, blusher.
quote:jira schreef op 29 december 2013 @ 15:58:

Rare vrouwen.

Oh? Hoe gebruik je dat dan?

Ik zit al dagen zonder make up, ook wel lekker. Dus nu alleen lippenbalsem. Normaal ook wenkbrauwpotlood en mascara, heel soms oogschaduw.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik gebruik mascara, oogschaduw, cc cream en oogpotlood. En bijna altijd nagellak op.

Merken? Divers. Cc cream van l'oreal.

Oogschaduw en oogpotlood van Fogan en nagellak van Safari. ( deze laatste twee verkoop ik namelijk zelf in mijn webshop en ik verkoop alleen producten waar ik zelf achtersta)
quote:BlauwTheekopje schreef op 29 december 2013 @ 16:02:

Ik gebruik mascara, oogschaduw, cc cream en oogpotlood. En bijna altijd nagellak op.

Merken? Divers. Cc cream van l'oreal.

Oogschaduw en oogpotlood van Fogan en nagellak van Safari. ( deze laatste twee verkoop ik namelijk zelf in mijn webshop en ik verkoop alleen producten waar ik zelf achtersta)oh wat leuk, hoe heet je webshop dan? ik wil wel eens een nieuwe oogpotlood uitproberen
ik vraag me heel vaak af hoe die meisjes op youtube zo enorm veel lagen op kunnen smeren en het er toch natuurlijk uit kan zien? nja ik denk wel dat ze zien wat ze op hun huid smeren. bij mij zie je een heel klein laagje bb cream al goed zitten
Mascara, concealer, foundation en wat poeder, eyeliner. Merken: van Catrice tot Chanel en alles ertussenin.
quote:isa__88 schreef op 29 december 2013 @ 15:58:

[...]

Want

Foundation op de mooie gezichten smeren, verschrikkelijk.

quote:tyche schreef op 29 december 2013 @ 16:01:

[...]

Ik zit al dagen zonder make up, ook wel lekker. Dus nu alleen lippenbalsem. Normaal ook wenkbrauwpotlood en mascara, heel soms oogschaduw.Meer dan genoeg
quote:tyche schreef op 29 december 2013 @ 16:01:

[...]

Ik zit al dagen zonder make up, ook wel lekker. Dus nu alleen lippenbalsem. Normaal ook wenkbrauwpotlood en mascara, heel soms oogschaduw.ik ook heerlijk!!, ik draag sws als ik sport, thuis ben of even naar de winkel moet etc geen make-up
Ik heb eyeliner in de vorm van permanente makeup. Nooit gebruik van mascara. Dagelijks gebruik van dagcreme, foundation, blush, lipstick. Meer niet, nooit.
quote:jira schreef op 29 december 2013 @ 16:13:

[...]

Foundation op de mooie gezichten smeren, verschrikkelijk.

[...]

Ik ben veel te onhandig en ongeduldig voor foundation, vind het de moeite niet waard en die paar oneffenheden neem ik voor lief. Maar sommige mensen hebben echt een probleemhuid en die voelen zich veel zekerder met een beetje camouflage.

En dat ziet er echt niet bij iedereen uit als een aangekoekt beslagje, als je het goed doet is het nagenoeg onzichtbaar. Alleen zijn de pancakehoofden wel de mensen bij wie het opvalt.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Als je foundation goed en subtiel opsmeerde zie je het niet.dat is ook de bedoeling
.
Ik heb gemerkt dat je er meer aan hebt om te investeren in goede huidverzorging dan in foundation
quote:tyche schreef op 29 december 2013 @ 16:23:

[...]

Ik ben veel te onhandig en ongeduldig voor foundation, vind het de moeite niet waard en die paar oneffenheden neem ik voor lief. Maar sommige mensen hebben echt een probleemhuid en die voelen zich veel zekerder met een beetje camouflage.

En dat ziet er echt niet bij iedereen uit als een aangekoekt beslagje, als je het goed doet is het nagenoeg onzichtbaar. Alleen zijn de pancakehoofden wel de mensen bij wie het opvalt.

Begrijpelijk maar helaas lukt het mij niet om het fenomeen 'onzekerheid' te doorgronden zodoende mag/kan ik, conform de empathische norm, hier geen oordeel over vellen.

Beauty is in the eye of the beholder.
Onderlaag voor Foundation, foundation, poeder, blush, wenkbrauwpotlood, eyeliner,oogschaduw, mascara, lipglos of lippenstift van het merk Chanel. Omdat het langer mee gaat en mooiere blijft dan andere merken
Trots!
Foundation, minerale make up, rouge, wenkbrauwpotlood en mascara. Als ik zin heb vloeibare eyeliner. En lippenbalsem.
quote:loveeeex schreef op 29 december 2013 @ 16:07:

ik vraag me heel vaak af hoe die meisjes op youtube zo enorm veel lagen op kunnen smeren en het er toch natuurlijk uit kan zien?

Vind je? Ik vind er weinig natuurlijks aan

Ik gebruik dagelijks mascara en oogpotlood. Lippenstift alleen als ik uitga maar niet als dat uit eten is

Ik heb altijd nagellak op mijn tenen omdat ik geen lange nagellak op mijn vingernagels mag èn geen lange nagels mag ( werk) maar wel een nagellaktic heb.

Als het heul sjiek moet dan beetje blusher en oogschaduw.

Ik heb nog nooit foundation gebruikt in heel mijn leven
Je bent zelf een theepot
quote:isa__88 schreef op 29 december 2013 @ 16:26:

Als je foundation goed en subtiel opsmeerde zie je het niet.dat is ook de bedoelingWaarom zou je het dan gebruiken?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 29 december 2013 @ 16:32:

[...]

Vind je? Ik vind er weinig natuurlijks aan

Ik gebruik dagelijks mascara en oogpotlood. Lippenstift alleen als ik uitga maar niet als dat uit eten is

Ik heb altijd nagellak op mijn tenen omdat ik geen lange nagellak op mijn vingernagels mag èn geen lange nagels mag ( werk) maar wel een nagellaktic heb.

Als het heul sjiek moet dan beetje blusher en oogschaduw.

Ik heb nog nooit foundation gebruikt in heel mijn levenik gebruik zelf alleen foundation over mijn hele gezicht op feestjes, ik gebruik wel elke dag wat concealer onder mijn ogen omdat ik echt enorme wallen heb dat vind ik toch wel prettiger
quote:SuzanneSuus schreef op 29 december 2013 @ 16:34:

[...]

Waarom zou je het dan gebruiken?Omdat het je huid egaliseert (vlekjes, puistjes etc. vallen niet op, masr je ziet niet dat je iets op hebt. Je huid lijkt er mooier door. Daarom.
Loveeeex ik denk niet dat ik dat hier neer mag zetten ivm reclame.

Ik verkoop nu nog via mp en facebook. Website is in de maak ( link doet dan wordt je door gelinkt naar mijn mp pagina).

Ik kan je de link wel doormailen.

Je mag me wel mailen op theekopjeviva @ hotmail.nl

Geldt voor iedereen die geintereseerd is/ nieuwsgierig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven