Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Lisa, je begint er wel weer over.. Volgens mij hoop je stiekem op de hoofdprijs
Justline, nee helaas weten ze niet wanneer de uitslag terug komt... Ik wacht al 3,5 week. Moet elke week bellen en elke week weer in spanning.
Getverdemme zeg...dat is toch niet te doen? Elke week weer die spanning, eigenlijk gewoon elke dag. Pff...hoop dat het een beetje opschiet voor je

Ondertussen maar fijn laten verwennen door je vent
Ik las ergens dat de meesten het boek teleurstellend vinden.

Ik vind m eigenlijk wel okee. Makkelijk leesbaar, duidelijk en nee ik schrik niet van wat ik allemaal niet mag. Ik heb het ook helemaal niet zo opgevat, alsof ik niks meer mag.

Fijn weekend iedereen!
au, kater.....
Hi Aruba,

Nee je hebt me niet weggejaagd hoor, was ff boodschappen doen met mijn vriend en gisterenavond hebben we gezellig een paar filmpjes gekeken.

En zometeen ga ik ff naar intratuin, moet echts iets hebben om het onkruid uit mn tuin weg te halen. Het ziet er inmiddels naar uit of we een groentetuin hebben met al die kroppen sla look a likes, hahahaha.

Grtz
Weer tot 14.00 uur in bed gekropen. Dat was een gezellig feestje gisteren!

Flink geschreven gisteren.Allereerst welkom voor Romy2, wel ingewikkeld 2 romi's (ondanks andere schrijfwijze...

Poca, lasagne was heerlijk, ga straks de rest warm maken!.

Lisa, al ongesteld? Ik ben over 2 dagen aan de beurt (hopelijk niet).

Aruba, enig idee of je al voor staat? Weet niet hoe populair je tegenstander is?!

Ga even boodschappenlijst afmaken, moman gaat dan voor me naar de winkel, zodat ik op de bank kan blijven liggen. Wat een schatje is het toch!
Kom net uit school, bah.. Er was blijkbaar niet genoeg ruimte om les te geven en nou moest ik vandaag en over 2 weken ook weer op zaterdag naar school..

Romy, ik heb sinds kort een tuin en nu vind ik het nog leuk om em bij te houden. Maar over een paar weken/maanden denk ik dat ook hier de onkruidverdelger hard nodig is
...
...
@Lisa, lekker buiten het zware hoofd licht gewaaid dus

Verder nog wilde plannen dames? Of vanavaond allemaal aan de buis gekluisterd?

W
- Russen...
Echt balen hè! Was gister in de stad en je zag veel mensen echt balen...

Zijn maar op tijd naar huis gegaan.
ja, waren met een vcriendengroep bij iemand thuis. mannen hebben het op een zuipen gezet, toen ben ik maar naar huis gegaan ;)
Teleurstelling he.... Voor wie zijn jullie nu?
Oei, dat durf ik hier niet hardop te zeggen hoor.... Jij?
Ondanks het uitschakelen van Nederland ben ik nu voor Rusland. Ze speelden gister gewoon goed en ze hebben Hiddink (toch beetje NL).

Ik gun het hun meer als de Duitsers, Italianen, Spanjaarden en Turken..

@Mogalie, nog 1 dag tot je NOD... spannend.
In de vlag van mijn favoriet sieren toch o.a. rood en geel....

@Romi, tja, nog geen voortekenen.....maar goed, kan ook half jaar duren voordat ik ongesteld wordt. En heb wel een dikkere (opgezette) buik, maar ben bang dat ik gewoon teveel en te lekker heb gegeten.... Kans volgens Babybrabbel.nl (....) is 57% We'll see! ;)
W
Mogalie: Jij hebt morgen je NOD he?

Wij hebben vannacht ook weer onbeschermde sex gehad sinds de curretage. Dat is nu bijna 4 weken geleden. En mijn ovulatiepijn is 1,5 week geleden al begonnen. Ik denk dat het dus geen gevolgen zal hebben voor deze maand. Sowieso weet ik niet of het wel verstandig is. Gelukkig hebben ze een mola zwangerschap al uitgesloten want dan is het heel onverstandig om dan zwanger te raken want dan gaat bij een nieuwe zwangerschap al het overgebleven weefsel weer groeien en dan moet aan de chemo. En nu dus nog de kanker uitsluiten. Ik ben blij als we groen licht krijgen....

Ik zie een finale Turkije Rusland wel zitten.
Ga je als je morgen niet ongesteld bent geworden wel testen Mogalie?
@Mogalie, ik vind het nogal een hoog percentage hoor. Niet om jou, maar die site is mi niet betrouwbaar.

Ik heb hem ingevuld in de meest ideale situatie. Dus:

28 dagen cyclus

Eisprong gevoeld op dag na sex

65% kans

(zonder zwangerschapsverschijnselen en met 26 jaar)

Ik heb toch gelezen dat je rond de 20% kans hebt elke maand.. Dit lijkt me dus een iets te positieve site als je het mij vraagt..
@Aruba, hoop voor je dat kanker snel uitgesloten wordt en je weer groen licht hebt! Het voorwerk wordt al gedaan zo te horen ;)

Morgen heb ik idd NOD, althans bij een cyclus van 28 dagen. Kan me niet herinneren hoe dat was voordat ik met de pil begon...Kan dus goed zijn dat ik nog lang niet ongesteld wordt. Ik wacht dus sowieso nog even met testen.

@Romi, is idd een errug hoog percentage. Maar wel leuk om te kijken. Zo vind ik die chinese voorspelling ook lachen!

Pfff, warm en benauwd vandaag zeg!
W

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven