Mode & Beauty alle pijlers

Modeadviseur gezocht

30-12-2013 16:57 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen, ik ben nieuw hier en hoop, dat ik een paar goede adviezen kan krijgen. :-)

Ik ben op zoek naar een goede en vooral betrouwbare modeadviseur voor mannen van middelbare leeftijd.

Als ik Google, dan vind ik er honderden en ik weet zeker dat maar een klein deel echt betrouwbaar is. Er zijn erbij, die bijvoorbeeld aanbieden voor een bepaald bedrag voor je te gaan shoppen. Sommige adviseurs willen dit dan zonder jou doen (omdat het zgn. sneller gaat), maar hebben dan wel een flinke aanbetaling van je op zak. Lijkt mij niet zo'n goede zaak en ik wil daar natuurlijk gewoon zelf bij zijn.

Kortom: Kan iemand mij een paar goede en betrouwbare modeadviseurs noemen in en om Rotterdam? Ik heb het meeste aan vermeldingen op grond van eigen ervaringen (dus svp niet allerlei namen via Google noemen, want dat heb ik zelf al allemaal bekeken).

Mijn dank is bij voorbaat groot.

Met vriendelijke groet en allerbeste wensen aan iedereen hier.

Wim
Stond er van de week niet iets in het Algemeen Dagblad, over een kleermaker in het centrum, die niet alleen pakken maakte maar hielp om je eigen stijl te vinden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Eduard Pelger aan de Coolsingel, goed advies en mooie kleding.

Kleding moet je niet door een ander laten kopen, hooguit een overhemd omdat de maten altijd wel kloppen, of ondergoed.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven