Gezondheid alle pijlers

ineens afvallen

23-12-2013 01:05 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Sinds een korte tijd val ik ineens af. Eind september woog ik 58 kg bij 1.62m. Ik merkte het al bij mijn borsten omdat ik van 75c naar 70b ben gegaan, en zelfs dat zit te ruim maar waar ik was hadden ze geen 65 om te passen op dat moment. En ik moest iets hebben want de 75c bh's pastte ik echt niet meer. Ik ga van de week dus weer de stad in voor nogmaals goed passen.

Sinds een maand woog ik ineens 55/56kg, niet heel schokkend veel veranderd want nu woog ik op een nieuwe weegschaal in mijn eigen kamer. Maar nu een maand later weeg ik ineens 52 kg, en merk ik het nu ook aan mijn broeken dat ik afval. Mijn vriend ziet het ook, voornamelijk aan mijn billen en benen.

Het is niet dat ik minder ben gaan eten. Ik eet nog net zo veel, ik pak nog steeds s'avonds wat lekkers bij de tv. Ik wil het afwachten tot na de feestdagen als het dan nog steeds zo is of zelfs minder is ga ik naar de huisarts.. Voelt zo raar.

Iemand die het herkent?

Overigens een voorbeeld van mijn eetschema, tis niet heel uitgebreid maar heb geen genoeg geld om uitgebreid te koken.

Ontbijt: Glas sap, 2 boterhammen tijgerbruin leverpastei

Tussendoor: Appel, glas sinaasappelsap

Lunch: 4 boterhammen, boterhamworst + kipfilet. Glas water

Tussendoor: Banaan. Glas water

Avond eten: 1 stuk vlees, 200-300 gram groenten , 2-3 grote aardappelen.

Tussendoor: Glas sap, wat ongezonds, schaaltje chipjes, paar koekjes.

Ik sport op het moment niet.
Ja ik ga het sowieso laten testen. Ik heb het even goed in de gaten gehouden maar jeetje ik wist niet dat liefdesverdriet hartbrekers zon invloed op mij kunnen hebben. Mijn vriend heeft wel eens rare acties waar ik niets van begrijp en hij mij veel pijn om doet , en onbewust kreeg ik toen gewoon niets meer weg, ik merk het nu heel erg. Neus op de feiten gedrukt, ik baal er zo verschrikkelijk van zeg. Ik dacht dat ik een sterk mens was die zich niet gek liet maken en gewoon lekker door bleef eten waar ik altijd al van hield, maar in situaties weerhoud het mij er nu gewoon van..
Bedoel je dat het je is opgevallen dat je toch minder eet?
Ja het is mij opgevallen dat wanneer ik mij rot voel, gestressed ben ik weinig eet.

Heel vreemd want dit heb ik nooit gehad.
Ja, als je liefdesverdriet hebt kan stress je laten afvallen.

Net als verliefd worden, dan kan je ook vaak weer geen hap door je keel krijgen.
voorheen had ik hier nooit last van maar nu beinvloed stress echt alles. Ik ben er zo klaar mee maar hoe pak ik het aan..
quote:hobbelpaardje schreef op 02 januari 2014 @ 07:34:

voorheen had ik hier nooit last van maar nu beinvloed stress echt alles. Ik ben er zo klaar mee maar hoe pak ik het aan..Ik zou toch nog wel even langs je huisarts gaan. Ik heb het ook heel lang op stress gegooid. Ik zou mijn baan kwijtraken, had een baby en een peuter en een kleuter, maar het bleek toch een lichamelijke oorzaak te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven