TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Gelukkig heb je het leuk gehad! Ik heb niks gedronken,maar had best zin in een borreltje. Ik zag meerder mensen op Facebook die naar de Efteling waren geweest, zag er superleuk uit!

Nu hopen dat wij snel aan de beurt zijn hè met die positieve test!
Ik heb de uitslag van het zaad hier voor me liggen maar snap er geen drol van. Heb wel gegoogled maar echt wijs kan ik er niet uit worden. Brianne, jij bent toch huisarts? Kan jij me helpen met de uitslag? Heb we eea gevonden en denk dat het goed is maar wil me niet vergissen natuurlijk. Ik mag geloof ik geen plaatjes plakken anders kon ik effe een foto maken van de uitslag.

Forest, heb jij ook de cijfers op een briefje gekregen of alleen gehoord dat het niet in orde was?
Hey Jemida,

Het duurde bij mij ook een poosje voor ik het snapte, maar nu snap ik er wel iets van.

Ik kreeg namelijk eerst alleen het blaadje en het nieuws dat het niet goed was en pas na een week een goede mondelinge uitleg.

Wil je hier wat getallen neerzetten? Dan kan ik het met mijn blaadje vergelijken.

Jammer ik kan ook geen plaatjes plakken, anders had ik het voor je kunnen doen.
knuffel voor jou Elsy, het duurt ook lang als je iets heel graag wilt!

Liesje, het gaat goed hier! We wachten geduldig op de afspraak in het fertiliteitscentrum.

Al duurt wachten dan best lang hihi.

Hoe is het met jou? Groei je al een beetje?
Tuurlijk, komt ie:

Vcm 382 TEKST (??)

Volume (V) 4.2

Spermat.(C) 140

Motilit.(M) 65%
Goed volume denk ik bij ons was dat 3 ml en de arts zei dat het meer dan 1,5 moet zijn.

Motiliteit is als het goed is de bewegelijkheid en dat moet volgens onze uitslag meer dan 40 % zijn.

Spermat, zal denk ik sperma totaal zijn? en bij ons wordt de term 10,6 gebruikt wat dan stond voor 1000.0000.

Als ik het dan goed begrijp heeft jou man 140.000.000 tijdens het onderzochte ejaculaat. Maar bij ons wordt dit aangeduid als tot. sperm. dus ik weet niet of dit hetzelfde is.

Dat VCM snap ik ook niet, maar dit vind ik op google:

volume x concentratie x percentage progressief bewegende spermatozoa
Nu ik het zo terug lees, misschien betekent bij jullie dat spermat. wel wat anders dan bij ons.

Jammer dat ze niet overal dezelfde namen gebruiken, zou het iets makkelijker maken
Haha wat een lastige termen gebruiken ze toch in de medische wereld. Maar ik lees het ook zoals jij het doet en dat betekend toch een goede uitslag? Dat vcm had ik gevonden op Google maar wat is dan 382?
OW en dat 10,6 staat er bij ons ook achter bij spermat.
Allemaal de beste wensen voor 2014!! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden met een hele tabel vol

@Elsy: Ach meid, wat klote voor je. Ik had zoveel hoop voor je en het was je zo gegund!! Ik snap dat het af en toe voelt alsof je de enige bent bij wie het niet lukt. In je omgeving zie je zoveel mensen die zwanger zijn, dat maakt het heel lastig om te geloven dat het ook bij jullie eens raak zal zijn Ik hoop voor je dat je (en iedereen hier die nog niet zwanger is) snel ook kunt gaan zitten wachten op echo’s!! Ik duim voor je! Super dat je zo genoten hebt van de jaarwisseling!! Dat is ook heel belangrijk. Volgend jaar ziet die voor jullie er misschien heel anders uit, met een kleine uk! Ik hoop het zooo voor je!

@Jemida: He, wat stom dat ze zomaar die uitslag sturen zonder enige uitleg! Krijg je nog wel uitleg van de huisarts? Fijn dat ForestFruit er verstand van heeft, dan ben je toch alweer wat wijzer. Het ziet er goed uit dus, fijn!! Wat knap trouwens dat je niet gedronken hebt tijdens de jaarwisseling! Ik kon dat echt niet goed volhouden hoor, toen ik nog niet zwanger was. Nam toch vaak een glaasje. Nu heb ik er helemaal geen moeite mee, gelukkig.

@Forestfruit: Wat raar dat jij ook alleen dat blaadje hebt gekregen. Wel met de tekst erbij dat het niet goed is maar pff…wel een beetje kort door de bocht, niet? Gelukkig heb je later wel uitleg gehad maar ik kan me voorstellen dat je daar direct behoefte aan hebt. Fijn dat het goed gaat met je!! Wachten duurt altijd veel te lang, vreselijk. Ik hoop voor je dat de tijd vliegt voor jullie! Hier gaat het goed! Ik zit er echt op te wachten dat mijn buik begint te groeien. Er is (als ik naakt ben) een heel klein bolletje te zien maar het lijkt dan meer alsof ik teveel gegeten heb

Hebben jullie allemaal een fijne jaarwisseling gehad? Ik vond hem wel bijzonder! Heb het goed volgehouden, lag om 4.15 uur in bed. Een paar weken geleden had ik dat echt niet volgehouden. De vermoeidheid wordt dus minder! De misselijkheid is met vlagen nog behoorlijk aanwezig maar zoals het nu gaat mag ik echt niet klagen!
hey jemida! ik ben basisarts, helaas geen huisarts en die uitslagen zeggen me vrij weinig, sorry!! echt een nadeel ook idd dat elk laboratorium een beetje eigen afkortingen enzo gebruikt, dus vaak is het lastig te achterhalen. Kun je je huisarts bellen om het te vragen? het ziet er op het eerste gezicht inderdaad niet afwijkend uit, maar ik zou het wel even checken bij iemand!

knuffel voor jou elsy! het wordt een mooi jaar voor je, ik voel het;) Al is geduld gewoon een irritante zaak... !
He meiden, gelukkig nieuw jaar! Dat er maar veel mooie babies gemaakt en geboren worden!

Hier alles oke, constante knoop in mijn maag, afkeer voor aardappelen en gehakt en zere borsten dus voel me inmiddels aardig zwanger. Heb het inmiddels toch aan mijn ouders verteld. Spreek mijn moeder dagelijks en kon echt mijn mond niet houden. Ze zijn erg enthousiast! Nog 1 wk geduld voor mijn echo!

Ik ben/was scheikundige en heb wel verstand van labuitslagen. Alleen niet van medische uitslagen dus aan mij heb je ook niks Jemida!
Gelukkig nieuwjaar meiden.

We zijn naar CP geweest dus vandaar de stilte van mijn kant.

Jemida

Wat balen dat je nu moet wachten op een toelichting zeg.

elsy

Knuffel voor jou meid.

Liesje

Je voelt je goed als ik het lees hahaha. Fijn hoor!

Chocoladeletter

Spannend, nog en week en dan de echo! hoe ver ben je dan?

Wij zijn dus op vakantie geweest. Erg leuk. Veel gezwommen met de kinderen. En ik had een afspraak gemaakt bij het echoburo in het dorp daar. Mevrouw zegt al vanaf 13 weken het geslacht te kunnen zien.

Ben nu 15 weken 4 dagen. En na twee jongens gaan wij een meisje krijgen! De kinderen zijn door het dolle. Ze praten en aaien mijn buik nu steeds hahaha. Heb ook al geshopt. Dat gaat nog wat worden.
Cupcakegirl, wat super een meisje! Ben ook zo benieuwd of we een meid of knul krijgen. Denk zelf een jongen maar we zullen zien.

Als ik mijn echo heb ben ik ongeveer 7,5 wk. Aahh was het maar donderdag. Maandag gaat het gespuis weer naar school en heb ik lekker veel afleiding!
Allemaal de beste wensen voor 2014! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden met een tabel vol cheerleaders en een heleboel gezonde baby's!

Hier de feestdagen goed doorgekomen. Kerst gevierd met familie van beide kanten en nieuwjaar thuis met goede vrienden, lekker gourmetten en spelletjes gedaan. Helaas de nodige opmerkingen van schoonmoeder gehad in de trant van 'als ik het zou mogen zeggen/ik zou het zo doen...' Haar nu al een aantal dagen niet gezien, dus het is weer zo goed als vergeten

Op 31 dec hebben wij de termijnecho gehad. Kindje was enorm gegroeid, bewoog volop en het hartje klopte sterk. Hebben de beelden op dvd mee gekregen dus kunnen thuis nog eens nagenieten Uitgerekende datum is gezet op 17-07-2014!

Met mij is het helaas niet veel. Ben enorm misselijk en moe, moet ook nog regelmatig overgeven. Heb het idee dat er de laatste dagen ook een verkoudheid/griep doorheen begint te spelen, ben flink neusverkouden en vandaag ook het gevoel dat ik koorts aan het krijgen ben.

Dit is ook de reden dat ik weinig reageer hier, sorry daarvoor. Lig het grootste deel van de dag op bed en als het even gaat probeer ik met vriend samen te eten en wat tv te kijken. Hopelijk komt er snel wat verbetering in, want dit niets kunnen doen frustreert enorm

Volgende week zaterdag gaan we voor 2 weken op vakantie, in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken Als de misselijkheid niet weggaat, ga ik maandag naar de huisarts voor medicijnen want het is echt niet leuk meer zo.

Oke weer genoeg geklaagd, ik lees nog steeds mee en ik zal proberen vaker te reageren. En dames die nog niet zwanger zijn: ik duim voor jullie dat het nieuwe jaar maar een goed nieuw begin mag zijn en hopelijk zijn jullie ook snel zwanger!

@cupcakegirl: wat leuk dat jullie nu een meisje krijgen
@Lady Wat naar dat je zo ziek bent en zo'n last hebt van kwaaltjes! Hopelijk trekt dit na volgende week, dan ben je als het goed is over je 12e week heen. Pak je rust, je lijf heeft het nodig.

Gaan jullie ergens de zon op zoeken? Of blijf je in eigen land? Lekker gaan genieten!

@Cupcake Wouw een meisje!! Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd.

Hoe betrouwbaar is het bij 15 weken? Hoe voel je je verder?

@Jemida Heb je eindelijk uitslag, kun je er nog niets mee :( Balen zeg. Wanneer krijg je de uitleg? Je hebt het vast wel verteld maar lees er denk ik overheen. Wat een onzekerheid!

@Elsy Jij weer bijgekomen van de teleurstelling?

Ik ben vandaag dan 12 weken, de magische 12 weken haha. Gisteren de 3e echo gehad, was de nekplooimeting ivm mijn diabetes. De nekplooi was 1.7mm dus helemaal prima. We gaan dus geen bloedtest oid doen. We vertrouwen erop dat de kleine voor zover nu gezien kan worden gezond is. Bijzonder om te zien dat de kleine alweer volop aan het bewegen was, zo mooi! De kleine is 5,5 cm. De vermoeidheid lijkt beter te gaan maar heb veel rust ivm kerstvakantie. Ben benieuwd hoe het vanaf volgende week gaat als ik weer naar de Hogeschool ga, afstuderen gaat nu beginnen! De lage bloedsuikers blijven komen, erg naar soms maar ik denk maar zo dat het een goed teken is. Sta er niet teveel bij stil anders wordt het zo'n negatief gedoe.

Oudjaarsdag heb ik ook goed volgehouden, tot 2.00. Heb 's middags wel 2 uur in bed gelegen, niet geslapen maar wel ogen dicht en uitgerust.

Straks positieondergoed halen, broeken beginnen echt strak te zitten, vind het toch wel een ding om hierop over te stappen!
Lady

Wat balen dat je je zo voelt. hoop dat je je snel weer beter voelt!

Suikerklontje

12 weken yeah! Heb je echt alleen de nekplooi laten meten? Volgens mij was dat hier geen optie en moest het bloed ook bekeken worden.

En ik heb vandaag ook weer een maatje grotere bh aan....zucht

Ik ben bij een pretechoburo geweest. Die mevrouw heeft hele goede apparatuur en zegt het alleen als ze het zeker weet. Ze kan het al vanaf 13 weken zien. Dus ik vertrouw erop.
Cupcakegirl, gaaf zeg. In welke regio zit dat bureau?
@cupcake Ja het was alleen een nekplooimeting. Deze kreeg ik op medische indicatie ivm mijn diabetes. Ik heb gevraagd of het alleen hier bij kon blijven als de uitslag goed was en dat was oke. Weet niey hoe het zit als je dit niet op medische indicatie krijgt

Wat gaaf! Daar kun je dus zeker van uit gaan. Gefeliciteerd nogmaals
Hallo meiden,

Iedereen lekker weekend aan t vieren?

Wij hebben gisteren een lekker dagje Amsterdam gedaan. Leuke schoenen gekocht en manlief ook.

Zoon en vriendin waren ook mee, echt gezellig, leuk stelletje samen haha, ze liepen steeds hand in hand of gearmd. Best gek om je zoon zo te zien zeg. Maar ik vind haar echt een schatje dus ik ben blij!

Verder heeeeeel ongeduldig hier. Niet te geloven zeg. Woensdag of donderdag NOD. Ben zo bang dat t weer niet gelukt is.

Heb wel allerlei dingetjes die kunnen duiden op een zwangerschap maar ook weer niet.

Van de week een temperatuurdipje( zou innestelingsdip kunnen zijn) heb meer witte afscheiding als normaal en best veel buikpijn/kramp/steekjes. Gisteren ook zere tepels toen ik mijn bh uitdeed en vanmorgen leken ze wel wat groter dan normaal en mijn temp is nu 0,2 hoger dan normaal en 0,5 hoger dan de dip.

Maar dit kan ook allemaal niks te betekenen hebben! Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Weer niet gelukt trek ik echt niet, zei het vanmorgen nog tegen man, dat ik dan echt ga janken voor het eerst sinds we bezig zijn! Gisteren trouwens ook weer een aankondiging van iemand die zwanger is. Fijn voor haar, maar ik kan er gewoon effe slecht tegen nu. Gaat wel weer over uiteindelijk!

Fijne zondag lieve meiden!
@Chocoladeletter: Leuk dat je ouders zo enthousiast zijn!! Fijn dat je het verteld hebt, het is ook erg moeilijk om het stil te houden. Zeker als je zo vaak contact hebt met ze! Spannend, de echo donderdag!! Ik ben heel benieuwd. Wil je tzt weten wat het wordt?

@Cupcakegirl: Hee, wat gaaf, een meisje!! Na twee jongens is dat wel heel speciaal. Leuk dat je al bent wezen shoppen! Hoe voel je je verder? Gaat het goed? Fijn dat jullie op vakantie geweest zijn!

@Lady: Fijn dat de echo er zo goed uitzag! Ja, wat gaat het snel he! Ik heb afgelopen vrijdag weer een echo gehad, onze uk was weer een stuk groter dan bij de termijnecho. Vervelend dat je zo misselijk en moe bent. Ik hoop voor je dat je daar snel van verlost bent! Ik ben nu 15 weken zwanger en ik merk dat de misselijkheid en vermoeidheid af beginnen te nemen. Het is nog niet helemaal over, de ene dag heb ik er meer last van dan de andere. Op de een of andere manier kan ik niet zo goed tegen tandpasta maar ik hoef niet elke keer meer te kokhalzen als ik mijn tanden poets. Het wordt dus minder! Wat mij ook opvalt trouwens is dat het minder is als ik afleiding heb. Op werkdagen heb ik minder last van de misselijkheid dan op dagen dat ik vrij ben en niet veel te doen heb. Misschien helpt dat ook bij jou? Het is vervelend om erop uit te gaan als je je zo beroerd voelt maar bij mij werkt dat wel. Even naar buiten, een ronde wandelen doet mij erg goed. Fijn dat jullie bijna op vakantie gaan! Waar gaat de reis naartoe?

@Suikerklontje: Jeej, die 12 weken grens ben je gepasseerd!! Fijn! Super dat de nekplooi er zo goed uitzag! Dat is een hele geruststelling. Heerlijk he, die echo’s! Blijft super om te zien, zo’n bewegende uk. Fijn dat de rust je goed gedaan heeft! Hopelijk gaat het snel beter nu je over die twaalf weken heen bent en heb je er niet veel last van op school. Is het shoppen goed gelukt? Wat fijn dat je al een buikje begint te krijgen! Bij mij begint het ook te komen maar ik kan mijn eigen kleren nog prima aan. Heb wel 1 positiejurk, omdat ik een nieuwe jurk nodig had. Deze is nu ook prima te dragen!

@Jemida: Aaah, wat schattig, je zoon en zijn vriendin Lijkt me inderdaad gek om te zien van je eigen kind. Is toch weer een stap in het “loslaten-proces”. Fijn dat je zoon een goede keuze gemaakt heeft! Klinkt als een gezellige dag gisteren. Pff, snap dat je superongeduldig bent nu! Ik ga heel hard voor je duimen meid, ik hoop zoooo dat ronde zeven jullie wel geluk gebracht heeft! Ik vind het spannend (en dat is het voor jou natuurlijk helemaal!). Wanneer wil je gaan testen? Ik duim voor je

Vrijdag weer een echo gehad, echt super om te zien! Met de nekplooimeting erbij was dit al echo nummer 4. Helaas moet ik nu vijf weken wachten: de volgende echo is met twintig weken. Morgen ga ik daarvoor een afspraak maken. Tussendoor wel een controleafspraak bij de verloskundige waarbij het hartje wordt beluisterd. Dat heb ik afgelopen vrijdag trouwens ook voor het eerst gehoord. Heel bijzonder! Ik heb trouwens besloten dat ik mijn gewicht niet wil weten. Met de verloskundige is afgesproken dat zij wel kijkt maar dat ik het niet zie. Dit in verband met de eetstoornis die ik gehad heb. Het getal op de weegschaal is denk ik toch nog te bepalend voor me. Tot nu toe ben ik alleen maar afgevallen maar natuurlijk ga ik aankomen. Ik wil alleen niet weten hoe veel dat zal zijn...
Goede afspraak met de verloskundige liesje. Zo houdt zij het mooi in de gaten en heb jij er geen"last" van. Verstandige keuze. Wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt. Mooi is dat toch..
Fijn weekend gehad allemaal?

@chocoladeletter: deze week je echo?? Spannend!

@cupcakegirl: gefeliciteerd met jullie meid! leuk hoor!

@lady: oo wat naar meid, dat je je zo rot voelt! Maar het kan verbeteren hoor! Ik viel ook van de regen in de drup, met misselijkheid (bij mij was het na 16 wkn wel echt weg!), harde buiken, buikpijn, blaasontsteking... ik dacht echt 'nou als dit het is, hoop ik dat het snel mei is'. maar nu voel ik me toch ineens al een week wel prima. Ik hoop dat jij ook snel een modus vindt waarin het wel weer te doen is. En de vakantie zal je goed doen!

@suikerklontje: jeej, 12 weken!! toch een fijn gevoel he? En ja, die positiekleding.. ik had daar ook best moeite mee! nog niet eens dat ik het heel erg vond, maar ik kon me ook elke keer niet voorstellen dat ik echt heel dik zou worden, dus kocht steeds dingen die na een week al weer te klein waren haha. Ik probeer er nu wat meer op te anticiperen, maar het blijft niet makkelijk vind ik.

@jemida: oo spannend altijd he, dat wachtbankje! vooral die laatste dagen, slopend!! Ik kan me voorstellen dat je nu denkt dat je het niet meer trekt als het negatief is, maar kop op meid! je bent sterker dan je denkt. Als het nu niet gelukt is, komen er altijd weer nieuwe kansen en nu jullie er zo bovenop zitten met die testen enzo, vergroot je alleen maar de kans dat het binnenkort wel raak is! Maar voor nu duim ik natuurlijk voor een positief resultaat:) Wanneer zou je willen testen?

@liesje: jeetje je 4e echo al weer! Blijft leuk toch, lekker alvast kijken naar je kleine! Ik heb echt alleen op die momenten het gevoel gehad dat het écht was, en dat er in mei daadwerkelijk een kind zal zijn. Verder vind ik het nog vrij abstract ook al is die kleine van mij een behoorlijke druktemaker in m'n buik. Goed trouwens dat je die afspraak hebt gemaakt over je gewicht. Maak je er sowieso niet te druk over. Als je geen gekke dingen doet qua eten en niet-bewegen, kan er volgens mij weinig mis gaan. Ik was er van tevoren best bang voor. Ik heb nooit een eetstoornis gehad ofzo hoor, maar ben wel altijd gewoon slank geweest en het leek me toch best arelaxed afstand te doen van m'n vertrouwde lijf. En mijn moeder is bovendien bij alle kids 25kg aangekomen...! Maar het valt mij tot nu toe echt alles mee. Ik ben nu 23wkn en pas 1,5kg aangekomen, terwijl ik toch al duidelijk een buik heb en m'n huid soms zo strak staat dat ik me afvraag of er nog wel wat bij past.. Dus: zelf als je zodirect denkt "jemig wat word ik dik", hoeft dat nog niet eens in kilo's te zijn ;) Komt vast goed:)

Hier alles oké! ook wel eens fijn:) Ik ben nu dus 23wkn en kijk uit naar de 26wkn, als het kindje levensvatbaar is. Dan alsnog moet ie niet geboren worden natuurlijk, maar ik las vandaag ook weer een artikel van iemand die een kindje had gekregen met 23wkn en het idee dat ze niks kunnen doen als het nu komt, vind ik wel heel naar. Op naar eind januari dus:)

Morgen weer aan het werk. Daar zie ik wel een beetje tegenop. Voor de andere dames die ook weer gaan beginnen na een vakantie: succes!!
@Jemida: Jaaa, heel bijzonder! Ik hoop zooo dat jij op korte termijn naar het hartje van jullie kindje kunt luisteren! Ik duim voor je! Heb je morgen nog contact met je huisarts over de testuitslag?

@Brianne: Wat fijn dat je je eindelijk wat beter voelt!! Gelukkig maar! Je zwangerschap is tot nu toe zo te lezen verre van prettig geweest. Ik hoop dat de ellende nu over is en dat je nu echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!! 23 Weken alweer, het gaat echt heel snel. Snap dat je uitkijkt naar de 26 weken. Tot die tijd is het nog even extra spannend. Maar het blijft hoe dan ook spannend. Jaaa, gek idee he! Ik vind het ook nog steeds heel onwerkelijk. Je weet gewoon niet hoe het zal zijn als de kleine er daadwerkelijk is, ik heb daar tenminste echt nog geen beeld bij. Ik ben ook erg blij met die afspraak met de verloskundige. Zolang ik het getal niet weet is het prima. En ergens kan ik niet wachten tot het goed zichtbaar is dat ik zwanger ben. Ik hoop alleen dat dat goed te zien is aan mijn buik en niet aan de rest van mijn lijf Maar goed, dat is afwachten. Fijn dat je nog maar anderhalve kilo bent aangekomen! Gek is dat ja, dat je buik zo groot is en dat dat niet zichtbaar is op de weegschaal. Ik zal eraan denken dat dat ook kan! Ik verwacht verder niet al te veel problemen hoor. Dat getal is gewoon nog te confronterend... Succes met werken morgen!! Ik ben afgelopen donderdag weer begonnen, vond het ook echt niet fijn om weer vroeg mijn bed uit te moeten. Maar toen ik er eenmaal was, viel het me reuze mee.
@Liesje Knap dat jij je gewicht niet wil weten ivm je vroegere eetstoornis. Ik heb zelf ook een eetstoornis gehad en is goed onder controle. Aankomen vind ik denk ik ook lastig. Ik wil wel bij het gemiddelde blijven en wil daarom juist weten hoeveel ik weeg. Nu 12+1 en nog geen gram aangekomen dus so far ben ik tevreden. Ben benieuwd hoe dat straks gaat hoor, het gemiddelde is 12kg...moet ik toch even van slikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven