Entertainment alle pijlers

Wie is de mol? 2014

01-01-2014 15:52 847 berichten
Donderdag 2 januari 2014 begint een nieuw seizoen van Wie is de mol?''.

Deelnemers:

Aaf Brandt Corstius

Tygo Gernandt

Susan Visser

Jan Willem Roodbeen

Daphne Bunskoek

Freek Bartels

Jennifer Hoffman

Owen Schumacher

Sofie van den Enk

Maurice Lede

Wie is volgens jullie de mol?
De app crasht lekker. Iedereen komt ineens op accounts van andere en kan de fb-vrienden en poules van die persoon zien inclusief mailadres ik gok zo dat hij zometeen offline gaat haha!

Ik zit op Jennifer trouwens
Ik verdenk Susan of Daphne. Maar kan er geen heldere toelichting op geven want eigenlijk weet ik gewoon nog niks na deze aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk echt voor het eerst in jaren weer trouwens! De laatste keer dat ik keek was met Marc Marie en Yvon Jaspers

Ik vind het nu al spannend!
Ik had tot de laatste 5 min eigenlijk geen idee. Owen was de enige die niet ontdaan reageerde toen Maurice een rood scherm kreeg. Hij vond het wel vermakelijk dat juist Maurice, die allerlei grafieken bijhield, er nu als eerste uit moest.

Ik vind hem ook het meeste mollerige uiterlijk hebben, maar dat is natuurlijk geen aanwijzing.

En ik verdenk Susan ook. Ik vind haar zo schaapachtig kijken en lachen. Doet mij denken toen ze meedeed in de Vlaamsche Pot als Dirkje. Toen speelde ze haar rol ook naief en een beetje dommig.
Ik zeg Sophie of Owen. Sophie is aan het mollen en Owen is héél onopvallend.
Ik kijk voor het eerst in mijn leven Wie Is De Mol.. Vind het wel een leuk programma!

Ik denk dat Daphne de mol is óf Jan-Willem Roodbeen. Alleen uit zijn naam kun je de letters "de mol" halen..

Maar misschien té voor de hand liggend..
Ik denk dat er dit jaar 2 mollen zijn (al is dat natuurlijk onzin...), namelijk Tycho en Daphne. Er is iets met de getallen 56 en 96. Vooral 56 zie ik drie keer terugkomen in de aflevering. En de bus die duidelijk in beeld langs rijdt met daarop iets met Aids. Tycho is ambassadeur van stop aids now. Daphne maakt met haar rode scherm natuurlijk wel een schijnbeweging, wat de naam is van de aflevering. Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat Tycho en Freek het niet kunnen zijn, omdat er in de intro te zien is "de mol houdt er niet van in de schijnwerpers te staan" en zij dat juist wel zeggen te doen, waardoor ze de opdracht met de groene laser mogen doen. Haha, uiteindelijk weet je na aflevering 1 nog niets...
Ik denk Jennifer. Juist omdat zij wél de winkel en het geld vond in het begin. De mol doet in het begin vaak wat beter zijn (haar) best om goodwill te creëren en de aandacht af te leiden, en gaat pas later mollen denk ik..

Spannend hè, is het al volgende week?!
quote:meisie87 schreef op 02 januari 2014 @ 22:02:

Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat Tycho en Freek het niet kunnen zijn, omdat er in de intro te zien is "de mol houdt er niet van in de schijnwerpers te staan" en zij dat juist wel zeggen te doen, waardoor ze de opdracht met de groene laser mogen doen. Haha, uiteindelijk weet je na aflevering 1 nog niets...Dit vind ik eigenlijk wel een hele goeie tip.
Ik denk Susan, mede door de intro. In de intro zie je iedereen zich omdraaien zeg maar, terwijl Susan achter een muurtje vandaan komt.

Ik denk Jennifer zeker niet. Ze had makkelijk die winkel voorbij kunnen lopen zonder dat Susan het door had gehad. Dat vind ik wel een heel erge anti-mollenactie.
Ik denk Owen of Tygo. Beide 4 letters in hun naam, misschien een verklaring voor het verdelen van het geld over 4 personen. Bovendien vond ik Owen apart doen met de seinopdracht.
Hong Kong is trouwens wel een fantastische locatie zeg! Super skyline ook
Mijn theorieën tot nu toe: Tycho, Owen en Daphne zijn het sowieso niet. Tycho en Owen omdat zij al teveel verdenking op zich gericht hebben: dan zouden ze wel heel slechte mollen zijn. Daphne omdat zij een rood scherm heeft gekregen: de mol krijgt geen rood scherm.

Wie dan wel? Ik denk Sophie, maar dat is vooral een onderbuikgevoel.
ik zelf denk sophie. de aflevering heet schijnbeweging en sophie zegt tegen owen dat ze een s en een o moeten maken met de zaklamp om op te vallen en dat zij het zijn. Dit noem ik een schijnbeweging, de rest blijft keurig netjes alleen seinen. Ik zeg sophie!
Ik denk dat Daphne best zou kunnen,het rode scherm was tenslotte niet het definitieve scherm.
quote:schommelkind schreef op 02 januari 2014 @ 22:00:

Ik denk dat Daphne de mol is óf Jan-Willem Roodbeen. Alleen uit zijn naam kun je de letters "de mol" halen..

Die is wel geraffineerd, dan zitten zijn ouders ook al een jaar of 40 in het complot.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:jochebed schreef op 02 januari 2014 @ 22:15:

Ik denk Owen of Tygo. Beide 4 letters in hun naam, misschien een verklaring voor het verdelen van het geld over 4 personen. Bovendien vond ik Owen apart doen met de seinopdracht.
anoniem_33411 wijzigde dit bericht op 02-01-2014 22:51
Reden: Hele domme opmerking..Susan heef 5 letters...
% gewijzigd
De schijnbeweging kan ook het scherm van Daphne zijn, of dat Jennifer zo naar de juiste locatie liep bij de eerste opdracht en daardoor als enige geld terugbracht. Het kan waarschijnlijk op iedereen wel slaan, dat is het flauwe.
quote:dolfje schreef op 02 januari 2014 @ 22:45:

Ik denk dat Daphne best zou kunnen,het rode scherm was tenslotte niet het definitieve scherm.Maar een Mol krijgt nooit een rood scherm...En er wordt gezegd dat een Mol niet van schijnwerpers houdt....Daphne stond van begin af aan al in de schijnwerpers door een rood scherm te krijgen...
quote:jochebed schreef op 02 januari 2014 @ 22:15:

Ik denk Owen of Tygo. Beide 4 letters in hun naam, misschien een verklaring voor het verdelen van het geld over 4 personen. Bovendien vond ik Owen apart doen met de seinopdracht.Ik vond het opvallend dat Tygo meteen wist dat hij de code moest verdelen over 4 locaties met seinen, dus 1 cijfer per duo. Ik haalde dat niet echt uit de uitleg. Daar is ook weer een link met het geld verdelen over 4 pers.
quote:Krullevaer schreef op 02 januari 2014 @ 22:11:

Ik denk Susan, mede door de intro. In de intro zie je iedereen zich omdraaien zeg maar, terwijl Susan achter een muurtje vandaan komt.

Ik denk Jennifer zeker niet. Ze had makkelijk die winkel voorbij kunnen lopen zonder dat Susan het door had gehad. Dat vind ik wel een heel erge anti-mollenactie.

die opdracht was zo lastig dat de mol niet eens zijn/haar best hoefde te doen om het te verkloten. Om dan juist wel geld in de pot te krijgen kweekt goodwill.

De seinopdracht was ook erg lastig. Ik denk dat de mol nog helemaal niks heeft hoeven doen.
quote:Penelopeia schreef op 02 januari 2014 @ 22:29:

Mijn theorieën tot nu toe: Tycho, Owen en Daphne zijn het sowieso niet. Tycho en Owen omdat zij al teveel verdenking op zich gericht hebben: dan zouden ze wel heel slechte mollen zijn. Daphne omdat zij een rood scherm heeft gekregen: de mol krijgt geen rood scherm.

Wie dan wel? Ik denk Sophie, maar dat is vooral een onderbuikgevoel.

De mol heeft al eerder een rood scherm gehad hoor..

De mol gaat nooit naar huis, dat zeggen ze ook zo letterlijk.
En schijnbeweging kan ook zijn beweging van/in de schijnwerper. Daar ga je al. Stom spel.
quote:LouisaVuitton schreef op 02 januari 2014 @ 22:50:

[...]

Maar een Mol krijgt nooit een rood scherm...En er wordt gezegd dat een Mol niet van schijnwerpers houdt....Daphne stond van begin af aan al in de schijnwerpers door een rood scherm te krijgen...Ze kunnen wel een rood scherm krijgen,. paar jaar terug ook een, ze gaan nooit naar huis! Dat is toch effe net wat anders.
@annapolona, wie was dat dan...een Mol die een rood scherm kreeg een aantal jren terug? En wat deden ze toen? Werd hij/zij ook ''even'' naar huis gestuurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven