Nachtje Amsterdam!

02-01-2014 12:35 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hier een meelezer met een vraag :)!

In Februari gaan we met 5 volwassenen naar het concert van Avicii in Amsterdam.

We willen dan graag een nachtje blijven slapen, maar wel ergens in het centrum zodat we na het concert nog ergens de kroeg in kunnen.

Iemand tips? We hebben 3 kamers nodig en het mag ong 50 pp kosten...

Bedankt alvast!
Voor ¤50 pp voor 3 kamers in het centrum van Amsterdam? Dan gaat het een slaapzaal in een hostel worden..
http://www.trivago.nl/?aC ... iewport=&aRecommendedBy=&
.
quote:isa__88 schreef op 02 januari 2014 @ 12:39:

http://www.trivago.nl/?aC ... iewport=&aRecommendedBy=&

Dankje Isa_88! Ik ben er altijd zo slecht in, dan wil ik iets gaan zoeken en open Google. En dan ga ik dus bedenken, okeee wat ga ik intypen?

Natuurlijk, Trivago! Zo vaak op tv maar zelf niet aan gedacht.

Bedankt!
Booking.com is ook altijd prettig.
Voor die prijs?? Ik was laatst op zoek naar een hotel voor een paar dagen en ik vond het en schrikbarend duur(zoals in de meeste grote steden) of echt gribus als ik op tripadvisor etc las..

Uiteindelijk zijn wij in Hoofddorp bij v/d Valk gaan zitten maar dat is niet handig als je nog op stap wilt.

Misschien toch eens kijken naar een Hostel waar ze prive kamers hebben?
Ja, dat gaat je denk ik niet lukken, zo goedkoop en dan ook nog eens drie kamers... Verder geen tips, ik denk inderdaad dat je het in de hoek van de hostels moet zoeken.
Misschien zit hier wat tussen http://www.actiehotels.nl ... dam-Centrum-3~5~7357.html
Of kijk eens op hotelkamerveiling.nl

Dan uiteraard wel goed kijken naar de beschikbaarheid.
Het kan wel lukken als je Priceline bidding gebruikt. Je kunt bieden op 4-sterren of 5-sterren hotels in het centrum; vaak lukt het mensen wel om erg goeie deals te scoren, bijvoorbeeld 50 euro per nacht per kamer!

Je weet dan alleen tijdens het bieden niet precies welk hotel het wordt. Maar je kunt wel bepaalde zones van de stad kiezen. Pas nadat je hebt betaald, zie je welk hotel het is geworden. Lijkt me dat er weinig mis kan zijn met 4-sterren (of meer) hotels, vooral als je maar weinig tijd daar doorbrengt na een concert + borrelen.

Hier staat alles uitgelegd, ook welke zones het best zijn om te kiezen zodat je in het centrum zit:

http://www.tripadvisor.co ... argains.In.Amsterdam.html

Of overweeg om een appartement te boeken, bijvoorbeeld via Airbnb.com. Ik weet alleen niet of dat tegenwoordig nog kan voor minder dan 5 nachten... (regels van de gemeente Amsterdam).
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Easyhotel in de Pijp. 50 euro per kamer. Kamers zijn schoon en hotel ligt vlakbij de tramhalte (lijn 16 en 24 uit het centrum). Goedkoper gaat niet lukken denk ik.
Het kan wel hoor, maar je komt waarschijnlijk in een kippenhok terecht. Dan zou ik je eerder aanraden om dit hotel te boeken (via trivago oid het beste tarief zoeken). Vanuit het centrum ben je er binnen een kwartiertje met de taxi en je kunt er tenminste je auto goed kwijt. Ringlijn 50 Ziggodome is op loopafstand (Sloterdijk).
voor 50 euro? misschien in een youthhostel op een groepskamer.
Oh nachtbus is er ook, maar dan moet je het laatste eind lopen.
Er is genoeg hoor, gewoon even bij booking.com kijken.
50 pp he, dus totaal 250 eur te besteden. Ik ben er vanuit gegaaan dat je met een 2- en 3-persoonskamer ook wel uitkomt.
quote:mayou schreef op 02 januari 2014 @ 23:04:

Easyhotel in de Pijp. 50 euro per kamer. [...] Goedkoper gaat niet lukken denk ik.quote:ericito schreef op 02 januari 2014 @ 23:26:

Het kan wel hoor, maar je komt waarschijnlijk in een kippenhok terecht. quote:sabbaticalmeds schreef op 02 januari 2014 @ 23:27:

voor 50 euro? misschien in een youthhostel op een groepskamer.

Lees eens mijn eerdere bijdrage. Een beproefde methode om voor relatief weinig geld een 4-sterrenhotel in het centrum te vinden. Alleen weet je niet van tevoren welke precies. Wel in welk gebied.

Enne, TO zei ¤50 per persoon hè...
50 pp, oh das een ander verhaal. Ik zit nu in het Easyhotel en bevalt me prima eerlijk gezegd.
¤50 per tweepersoonskamer kan ook lukken.

Zat voorbeelden hier: http://www.tripadvisor.co ... rth_Holland_Province.html (lees even de laatste 20-30 antwoorden door voor een indruk)

NH Amsterdam Centre, 37 GBP = 44 EUR

dat soort resultaten zie je heel vaak.

4-sterrenhotel op perfecte locatie tussen Leidseplein en Vondelpark en Museumplein.

Maar ga vooral allemaal lekker verder met wat je al kent, en betaal teveel... zullen de hotels niet om malen!
Cecilia74, ff off topic: ben eindelijk bij Supershirt geweest in de popup store. Wat een leuk mens en vooral wat een fijne shirts! Heb er 3 gekocht. Nog dank voor de tip!
quote:mayou schreef op 04 januari 2014 @ 17:43:

Cecilia74, ff off topic: ben eindelijk bij Supershirt geweest in de popup store. Wat een leuk mens en vooral wat een fijne shirts! Heb er 3 gekocht. Nog dank voor de tip!

Fijn!

Oh ja, dat doet me eraan denken dat ik er zelf ook nog een paar wil. Ik heb haar nog nooit ontmoet. Ben benieuwd.
Ceintuurbaan 400, hoek van Wou. Ze zit er nog zeker een maand.

(En zo lekker weer een weekje in mijn oude buurt te zijn, ookal is het in een hotel!)
Ja De Pijp blijft leuk!

Dank voor de tip over haar pop-up winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven