Meiden omg. Arnhem/Ede
donderdag 2 januari 2014 om 15:23
Hoi allemaal,
Mijn naam is Natalie. Ik ben 30 jaar oud en woon samen met mijn kat in Ede.
Ik ga graag shoppen, naar de bios en een avondje borrelen in de kroeg vind ik ook altijd leuk!
Verder doe ik aan hardlopen.
Zou het leuk vinden om dit jaar nieuwe mensen te leren kennen dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.
groet, Natalie
Mijn naam is Natalie. Ik ben 30 jaar oud en woon samen met mijn kat in Ede.
Ik ga graag shoppen, naar de bios en een avondje borrelen in de kroeg vind ik ook altijd leuk!
Verder doe ik aan hardlopen.
Zou het leuk vinden om dit jaar nieuwe mensen te leren kennen dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.
groet, Natalie
dinsdag 21 januari 2014 om 09:58
vrijdag 24 januari 2014 om 12:24
Hoi Nathalie,
ik ben nicole, ook 30 jr en woonzaam in elst gld.
mijn man en ik hebben een loods op een terrein in ede, dus komen daar wel eens. ik ben 1,5 jr getrouwd nog geen kinderen.
mijn hobbies zijn fotografie film muziek autos bios etc.
vind je t leuk om me te leren kennen mijn mail is nicolebodaar@gmail.com
ik ben nicole, ook 30 jr en woonzaam in elst gld.
mijn man en ik hebben een loods op een terrein in ede, dus komen daar wel eens. ik ben 1,5 jr getrouwd nog geen kinderen.
mijn hobbies zijn fotografie film muziek autos bios etc.
vind je t leuk om me te leren kennen mijn mail is nicolebodaar@gmail.com
sometimes believing and hoping is all we have
woensdag 12 februari 2014 om 22:12
vrijdag 30 mei 2014 om 14:36
Hai meiden, ik lees nu dit oproepje met alle reacties en ik vroeg me af of hier al iets uit voort gekomen is? Zou ik mij eventueel hier nog bij kunnen aansluiten? Ik ben 25 jaar en woon sinds kort met mijn man en kat in Ede en kom hier niet uit de buurt. Het lijkt mij leuk om wat meiden te leren kennen hier in Ede of in de buurt. Ik vind het leuk om te koken, ergens een happie te eten, terrasje/borrelen, naar de bios gaan, fietsen, wandelen en zwemmen. Hardlopen heb ik gedaan en zou ik in de toekomst ook wel weer op willen pakken. Ik hoop wat te horen van jullie!