De natuur wordt gek!

03-01-2014 17:48 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het onweert hier.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Het onweert minder vaak in de winter, dan is verschil tussen zeewater en land kleiner, dus minder kans. Maar daarom Kan het nog wel.
quote:denachtzuster schreef op 03 januari 2014 @ 18:00:

[...]

Volgens mij in Nederland niet in januari en het gaat echt keihard hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:lilalinda schreef op 03 januari 2014 @ 20:22:

Het onweert minder vaak in de winter, dan is verschil tussen zeewater en land kleiner, dus minder kans. Maar daarom Kan het nog wel.

Ow!

Dit dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ah, met bewijs:

http://www.knmi.nl/cms/co ... nweer_in_herfst_en_winter
Ik vind het prima. Liever een harde wind en regen dan sneeuw en ijzel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
De natuur wordt idd gek.

Deze eergisteren gespot..

Inderdaad, een even aantal
Even aantal?
Het onweerde hier ook keihard tijdens de 5 december storm. Ik keek er niet echt van op dus.

En het kan nog makkelijk een lange strenge winter worden hoor.

Vorig jaar was het in de kerstvakantie ook prima weer. En moet je kijken wat een lange klotewinter het uiteindelijk werd.

Mijn vader (soort hobbyPietPaulusma) zegt dat het zo zacht blijft zo lang als het in Noord-Amerika en Canada zo extreem sneeuwt. Geen idee of dat klopt ofzo verder.
Grief is just love with nowhere to go

Vorig jaar was het in de kerstvakantie ook prima weer. En moet je kijken wat een lange klotewinter het uiteindelijk werd.

Precies, het zal heus nog wel kouder worden, als het maar niet glad wordt!

Mijn vader (soort hobbyPietPaulusma) zegt dat het zo zacht blijft zo lang als het in Noord-Amerika en Canada zo extreem sneeuwt. Geen idee of dat klopt ofzo verder. :-p[/quote]

Ben blij dat ik daar nu niet ben!
Ja ephina, altijd oneven aantal kuikentjes toch? Toch?
Hier zit al weken een vogeltje in een boom, overdag en in de ochtend hoor je hem niet maar tegen half 1-1 uur 's nachts begint ie te fluiten. Echt zo apart. Eerder deze avond hagelde het hier keihard en ook een paar minuten onweer.

Ja vorig jaar was het echt heel lang nog echt winter en koud. Hoop dat we dit jaar weer niet zo heel lang die kou hebben.
quote:meestmistig schreef op 03 januari 2014 @ 21:17:

Ja ephina, altijd oneven aantal kuikentjes toch? Toch?Je schrijft even
quote:Maleficent schreef op 03 januari 2014 @ 21:02:

Het onweerde hier ook keihard tijdens de 5 december storm. Ik keek er niet echt van op dus.

Mijn vader (soort hobbyPietPaulusma) zegt dat het zo zacht blijft zo lang als het in Noord-Amerika en Canada zo extreem sneeuwt. Geen idee of dat klopt ofzo verder.

Ik hoop dat het daar dan nog lang blijft sneeuwen, tot aan mei. Het leek wel lente vandaag overdag, heerlijk.

Overigens was het tijdens de kerst van 2012 warm maar in november dat jaar sneeuwde het al en in oktober was het al aardig koud. Dat was dit jaar ook niet zo. Ik heb dus goede hoop
Klopt, jij schrijft: de natuur wordt gek en plakt het plaatje eronder. Daarop reageer ik met inderdaad de natuur wordt gek een even aantal kuikentjes.

Ow sorry uitleg voor jippie, kan niet fijn quoten met mijn mobiel.
Klopt to! Mijn buitenkonijntjes hebben een nestje! Hihi
Uhm :P een even aantal kuikens is gek? Naja, laat maar .
Vind het eerder bizar dat de boom hier in bloei staat van bloesem..
Hier is het ook niet normaal. Het is begin januari en het is nog altijd boven nul en geen sneeuw. Maar goed, februari moet nog komen en dan is het standaard -20, dus als dat niet gebeurt, dan ga ik me pas echt zorgen maken.
Schijnt hier inderdaad dik tekeer te zijn gegaan.. En ik lag dusdanig diep te slapen dat ik niets gemerkt heb

Maar ik dacht dat dit zou gaan over de bomen die nog groene blaadjes hebben terwijl die bomen dat toch normaal niet hebben midden in de winter
quote:meestmistig schreef op 03 januari 2014 @ 21:42:

Klopt, jij schrijft: de natuur wordt gek en plakt het plaatje eronder. Daarop reageer ik met inderdaad de natuur wordt gek een even aantal kuikentjes.

Ow sorry uitleg voor jippie, kan niet fijn quoten met mijn mobiel.Haha sorry, ik heb 1 kuiken over het hoofd gezien. Ik telde er zeven. Excusez-moi
Waar is 'hier' rozehanddoek? Dan weet ik dat ik daar niet heen moet (-20 )
Maar hoezo kan zo'n eend geen oneven of even stel kuikens hebben? Weet je hoe vaak er kuikentjes gepakt worden door een grote vis of andere rovers?
Het is toch niet dat een dikke snoek denkt, o ze zijn met 8, nee dan kan ik er niet 1 pakken nu
Maleficent, zou die er dan 2 pakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven