Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Oké, de winnares is nu bekend gemaakt in het topic van Animal Crossing (fijn ook dat er niet op mijn vraag wordt gereageerd), maar waarom gelijk een slotje? En waarom is het niet meer gesponsord?
Wordt er deze dagen ook in het bug topic gereageerd?
Er is een blog geplaatst over een forummer, das toch tegen de regels? En een reactie plaatsen onder een blog dwingt bijna om dit op facebook te moeten plaatsen, zeker omdat het vinkje standaard aan staat
quote:tursis schreef op 03 januari 2014 @ 18:25:

Oké, de winnares is nu bekend gemaakt in het topic van Animal Crossing (fijn ook dat er niet op mijn vraag wordt gereageerd), maar waarom gelijk een slotje? En waarom is het niet meer gesponsord?

Ik wilde daar eigenlijk ook nog posten hoe superblij ik ben en dat het mailtje al verstuurd is! En als ik het hopelijk snel kan spelen, zou het wel fijn zijn als het topic weer open is (ook voor de andere gamers)

Beste Mod,

ik kan in het stemtopic voor het viva woord geen reactie plaatsen en de OP niet wijzigen... en het is nog wel mijn eigen topic
quote:denachtzuster schreef op 03 januari 2014 @ 17:52:

Hoi,

Willen jullie mijn topic 'de natuur wordt gek' van kinderen naar overig verplaatsen?Topic is verplaatst.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:tursis schreef op 03 januari 2014 @ 13:49:

Hallo moderator(s)! Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt in het topic Animal Crossing op de pijler Digi? Volgens Nintendo zou dit afgelopen dinsdag zijn en zijn zij verder niet verantwoordelijk voor de bekendmaking, dit zou helemaal bij Viva.nl liggen.

Groetjes, Tursis

Beste Tursis,

Ik durf je geen concreet antwoord te geven, ik zal het navragen.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:newimprovedkitty schreef op 03 januari 2014 @ 19:09:

Beste Mod,

ik kan in het stemtopic voor het viva woord geen reactie plaatsen en de OP niet wijzigen... en het is nog wel mijn eigen topic Stuur even een mail naar ons mailadres, dan kijken we het voor je na.

mail is verstuurd
quote:feeks schreef op 03 januari 2014 @ 18:30:

Er is een blog geplaatst over een forummer, das toch tegen de regels? En een reactie plaatsen onder een blog dwingt bijna om dit op facebook te moeten plaatsen, zeker omdat het vinkje standaard aan staatHè toch, wordt jouw vraag over het hoofd gezien, Feeks. Ik help hem even opnieuw onder de aandacht te brengen.
Ik wil weleens kijken bij topics waar ik een dag of wat geleden op heb gereageerd, om te zien wat de verdere reacties waren. Ik gebruik daarvoor bij 'mijn gegevens' de 'mijn laatste activiteiten' optie. Maar soms doet deze het helemaal niet, en anders stopt hij er mee na 2 of 3 topics uit die lijst geopend te hebben. Waarom werkt deze functie zo slecht?
quote:Azile schreef op 03 januari 2014 @ 22:40:

Ik wil weleens kijken bij topics waar ik een dag of wat geleden op heb gereageerd, om te zien wat de verdere reacties waren. Ik gebruik daarvoor bij 'mijn gegevens' de 'mijn laatste activiteiten' optie. Maar soms doet deze het helemaal niet, en anders stopt hij er mee na 2 of 3 topics uit die lijst geopend te hebben. Waarom werkt deze functie zo slecht?Hier vind je het antwoord: http://forum.viva.nl/forum/Overig/Centr ... ges/196806

Of eigenlijk ook niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Azile schreef op 03 januari 2014 @ 22:40:

Ik wil weleens kijken bij topics waar ik een dag of wat geleden op heb gereageerd, om te zien wat de verdere reacties waren. Ik gebruik daarvoor bij 'mijn gegevens' de 'mijn laatste activiteiten' optie. Maar soms doet deze het helemaal niet, en anders stopt hij er mee na 2 of 3 topics uit die lijst geopend te hebben. Waarom werkt deze functie zo slecht?Je kan jezelf loupen, dat werkt wel.
Topic sekspartner gezocht :P is verwijderd ivm hengelen.

Zijn 2e poging is ook verwijderd.

mvg,

Junior.
Oh Junior, zou je in het stemtopic ( op overige ) voor het vivawoord willen melden dat het nieuwe nominatie topic is geopend.

en dat ik niet kan reageren in het topic?

Bedankt,

dit in afwachting van antwoord op mijn mail, wat ik pas na het weekend verwacht, want het is tenslotte weekend...
quote:newimprovedkitty schreef op 03 januari 2014 @ 23:34:

Oh Junior, zou je in het stemtopic ( op overige ) voor het vivawoord willen melden dat het nieuwe nominatie topic is geopend.

en dat ik niet kan reageren in het topic?

Bedankt,

dit in afwachting van antwoord op mijn mail, wat ik pas na het weekend verwacht, want het is tenslotte weekend...

Ik zal een posting in het topic voor je doen.

mvg,

Junior.
top!, dank je
quote:newimprovedkitty schreef op 03 januari 2014 @ 23:48:

top!, dank jeGraag gedaan
Topic seksadvies is verwijderd ivm hengelen/trollen.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 januari 2014 @ 23:28:

Topic sekspartner gezocht :P is verwijderd ivm hengelen.

Zijn 2e poging is ook verwijderd.

mvg,

Junior.Heb nog een hengelaar gestaft
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 04 januari 2014 @ 00:07:

[...]

Heb nog een hengelaar gestaft

Ja dank je, ik heb het topic verwijderd.

mvg,

Junior.
Jullie hebben het er maar druk mee en het visseizoen is nog niet geopend
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 04 januari 2014 @ 00:32:

Jullie hebben het er maar druk mee en het visseizoen is nog niet geopend

En allemaal zonder een visakte .

Maar bedankt voor jullie meldingen.
hoi mods,

Ik heb net mijn eerste bericht met deze nick gepost maar ik zag mijn avatar niet verschijnen. Ik test het hier nog even.
Hij doet het dus nog niet. Enig idee waar het aan kan liggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven