Eerste zaterdag 2014

04-01-2014 09:06 90 berichten
Goedemorgen ladies,

Ik ga zo naar de mart!

Doei!!!
Veel plezier! Ga je wat lekkers halen?

Ik weet nog niet wat ik ga doen, lig nog in bed.

Zo eerst vriendlief maar eens uit bed bonjouren om ontbijt

te maken .

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
O wat ga je halen ? Ik moet dadelijk ook eigenlijk boodschappen doen maar lig nog kn bed weining zin om eruit te komen spierpijn en moe oke eerder lui haha
Goodmorning! Ik ga straks naar de apotheek en 2 bol.com pakketjes ophalen bij een Kialapunt. Een boek (Off the leash) en een camerastatief!

Vanmiddag naar vrienden in Zwolle, 's avonds naar de film over Mandela en daarna blijf ik bij ze slapen.

Fijne zaterdag allen!
Goedemorgen cateautje,

Veel plezier vandaag!

Ik ga vandaag klussen in het huis bij vrienden :-) niet dat ik heeeeeeeel handig ben maar ik kan vast wel iets
.
Fijne zaterdag iedereen!

Ik ga zo mijn arme botten uit bed hijsen, heb gisteren mijn oom verhuisd naar het verpleeghuis en ben moeeee. Maar er moet toch nog wat gebeuren hier, ben voor het eerst sinds 24 december weer thuis.
Goeiemorgen!

Ik heb net lekker ontbeten en zit nog even van het geluid van de tikkende klok te genieten en naar buiten te kijken voordat ik zo op mijn fietsje spring om te gaan sporten.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ik heb net gesport, nu aan het ontbijt. Daarna ook naar de markt en boodschappen doen. En schoonmaken! Erg nodig....
Ook goedemorgen, hier een drukke dag!

Eén zoon moet sporten, ik wil even wat strijken, daarna de kerstboom omhakken. Ook nog even naar het Kruidvat voor enkele onmisbare maandelijkse boodschappen. Vanmiddag neefje en nichtje te gast want zus en zwager hebben feestje, kinderen niet gewenst!

Nie schokkend maar voor ons doen best al veel bepaald, deze zaterdag komt niet zo die komt!
Ik ga vrij weinig doen. Eerst zo lekker ontbijten, daarna even stofzuigen/dweilen en was aanzetten. Als laatst nog wat kleine boodschappen doen bij de super, en alle tijd die over is lekker bankhangen. Boer zoekt vrouw terugkijken, mistresses kijken, een leuke film etc.
Ik ga naar Den Haag. Met mijn moeder. Naar de Hema. Voor een zwangerschapslegging/panty. Gewone zitten nu al niet lekker meer.

Waar zit de any-key?
quote:Houston77007 schreef op 04 januari 2014 @ 09:19:

Ik ga naar Den Haag. Met mijn moeder. Naar de Hema. Voor een zwangerschapslegging/panty. Gewone zitten nu al niet lekker meer.

Hé Houston, ben je zwanger? Heb ik dat gemist? Geweldig zeg, van harte!
Houston, gefeliciteerd!! Wat geweldig voor je!
Zo, gepoetst, geboend, getut en gekleed en ook nog eens verblijd.

Houston, you're flying!!! Geweldig! Hartelijk gefeliciteerd meid. Moest goedkomen!
Goedemorgen...

Ik heb avonddienst vandaag, dus ik vertrek straks richting m´n werk. Tot het zover is blijf ik lekker in m´n pyjama hangen.
Werken - en na een veel te gezellige vrijdagavond valt me dat zwaaaaaaaaar *puf* Ik pak nog maar eens een bak koffie.

Na m'n werk ga ik een patatje halen en plof ik op de bank met nieuwe afleveringen van Silent Witness. Vriend is niet thuis dus ik neem het er even van. En dan ruil ik bank in voor bed en dan is het alweer zondag
Dank jullie wel!!!!!!!!!
Waar zit de any-key?
En ik heb een hele lieve reactie van Peecee gekregen. Ik hoop dat ze dat ook een keer hier doet. En dat meen ik oprecht.
Waar zit de any-key?
Goedemorgen!

Gefeliciteerd, Houston!

Ik had een druk weekend voor de boeg, en nu zijn alle plannen gecanceld. Er zat wel wat leuks bij, maar eigenlijk...vind ik het heerlijk! Ik ga straks mijn broodbakmachientje testen
.
Gefeliciteerd Houston
quote:Houston77007 schreef op 04 januari 2014 @ 09:42:

En ik heb een hele lieve reactie van Peecee gekregen. Ik hoop dat ze dat ook een keer hier doet. En dat meen ik oprecht.Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Peecee is altijd welkom om gezellig mee te komen babbelen, maar dat is natuurlijk wel aan haar.
quote:Houston77007 schreef op 04 januari 2014 @ 09:19:

Doe je ook alvast zo één hand in je rug en eentje beschermend om je buik heen? En dan je buik wat naar voren duwen en moeilijk kijken.
Vriend moet even werken vandaag, vanochtend samen ontbeten en ik ben er nog even lekker ingekropen

Straks lekker douchen en tutten en daarna naar de speelgoedwinkel cadeautjes halen.

Eind vd middag samen met vriend naar de verjaardag van m'n neefje (7) en nichtje (4)

Vanavond lekker bankhangen met z'n twee.

Fijne dag allemaal
Gefeliciteerd Houston! Het ging niet al te makkelijk toch? Tenminste, dat dacht ik gelezen te hebben. Fijn dat het gelukt is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven