Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 04 januari 2014 @ 01:45:

Later met Jaap-Jan. Heb er een heel klein stukje van gezien.

Trustuh en sterkte met de tand.

Dank jullie.

Redelijk slecht geslapen maar maakt niet uit.

Jan Jaap of Jaap Jan vond ik geen zak aan. Ik vind hem echt niet grappig.

Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik wil vroeg naar de markt even een stokbroodje halen voor vanavond. En even beetje schoonmaken voordat vriendin komt. Salade voorbereiden.

Zat net even te googlen wat ik morgen kan maken als mijn moeder in de avond thee komt drinken. Ik ben niet zo van het taarten bakken. Zie heerlijke dingen bij afbeeldingen maar zal je net zien dat het mislukt en dan heb ik niets. Nou ja, morgen zijn de supermarkten nog open dus als jullie een goed idee hebben voor een klein dingetje voor bij de thee dan hoor ik het wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV,ik zou 'gewoon' appelbroodjes maken, ik noem ze broodjes omdat ik ze dichtvouw als een saucijzenbroodje en niet als een driehoek. Beetje bladerdeeg, 'n appel, wat suiker en kaneel en desgewenst wat rozijnen. Kost 'niets' snel klaar en aardig te timen als in net uit de oven halen voor ze (binnen)komen. Als variatie kun je goed uitgelekte perzikblokjes ook wel gebruiken denk ik.

Zelf wil ik 't binnenkort met kersen en erin/bovenop (?) wat geraspte witte chocolade doen. Hadden ze voorheen hier bij de C1000 en die waren verrukkelijk.

Gelukt met het verse stokbrood?

Qua Slankie smeerkaas vind ik voor de tuinkruiden en de sambal lekker. Jo, op een Cracotte, evt. met plakje rookvlees en/of wat tuinkers = lekker en niet veel cal.

Nu maar even naar Lidl, tot later!
Thee ik heb de afspraak met mijn vriendin vandaag verplaatst. Ik had toch nog teveel last met eten, of te wel, heb net pas 3 happen gegeten, mijn ondertand komt er steeds tegenaan. Mijn vriendin had nog niet de groenten gekocht dus we hebben het verplaatst.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mv brr wk-behandeling.. Alleen al het woord bezorgd mij koude rillingen! sterkte!

Mocy Lekker is dat een weekje vrij! Maandag zeker weer werken?
MV jammer, maar beter op een dag dat je er lekker van kunt genieten.
ik wilde even met MV bellen maar was ook erg moe, dus zouden we 'niet zo lang' bellen, het is nu bijna 3 uur later
Haha thee.... pffff.. Niks voor mij, ik haat telefoneren. Er is er maar één waar ik dat lang mee kan en dat is mijn jongste zusje en die haat het ook.
quote:thee schreef op 05 januari 2014 @ 01:36:

ik wilde even met MV bellen maar was ook erg moe, dus zouden we 'niet zo lang' bellen, het is nu bijna 3 uur later

Ja jij zei `ik wil het niet tot half 2 maken`, nou hebben we ook niet gedaan , het was 1.29 uur.

Dus ....
quote:MocyMoos schreef op 05 januari 2014 @ 01:40:

Haha thee.... pffff.. Niks voor mij, ik haat telefoneren. Er is er maar één waar ik dat lang mee kan en dat is mijn jongste zusje en die haat het ook.Ik vind bellen wel gezellig.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 januari 2014 @ 01:42:

[...]

Ik vind bellen wel gezellig.

Niks mis mee toch.

Ik whapp en mail veel liever. Ik praat aan de telefoon op de verkeerde momenten (dat je door elkaar heen praat en er stiltes vallen), weet niet wat te zeggen. Ben of word ongeduldig. Ik heb er ook een enorme hekel aan als mijn telefoon gaat. Vind ik altijd zo'n inbreuk want voel me ''verplicht'' te antwoorden.

Maar is mijn afwijking hoor.
quote:MocyMoos schreef op 05 januari 2014 @ 01:46:

[...]

Niks mis mee toch.

Ik whapp en mail veel liever. Ik praat aan de telefoon op de verkeerde momenten (dat je door elkaar heen praat en er stiltes vallen), weet niet wat te zeggen. Ben of word ongeduldig. Ik heb er ook een enorme hekel aan als mijn telefoon gaat. Vind ik altijd zo'n inbreuk want voel me ''verplicht'' te antwoorden.

Maar is mijn afwijking hoor.

Ik snap je wel. Als ik bel vraag ik ook altijd of het gelegen komt. En dan niet tegen je zin zeggen dat het wel uitkomt. Nee gewoon eerlijk zijn.

Whatapp heb ik niet, heb helaas geen internet op mobiel. Wel skype maar daar heb ik nog niet iedereen op.
Nadeel, ik ben nu minder moe en opgeblazen dan dat ik aan het begin van het gesprek was.Maar zit wel enorm te gapen, dus ga toch proberen te slapen.

Dus Moos, tot een volgende keer!
Trustuh thee slaap lekker.
Truste Thee.

Ik denk dat ik nog een bapao neem met zoetzuresaus. Heb een beetje trek.
Hoi Frizz.

Ik zit aan de brie.
quote:Frizz schreef op 05 januari 2014 @ 02:02:

He Frizz, hoe is het?
Getsie brie! Ik lig nog te Tinderen en wordfeuden. Maar ik zou moeten slapen!
quote:Frizz schreef op 05 januari 2014 @ 02:25:

Getsie brie! Ik lig nog te Tinderen en wordfeuden. Maar ik zou moeten slapen!

Dat vind ik wel eens jammer dat ik geen internet op mobiel heb, dat je niet kan wordfeuden.

Nou had ik iets op internet gevonden maar na 1 spelletje ben ik afgehaakt, er waren echt bijna geen woorden die in de Dikke staan. Ja zo vind ik er niets aan. Alle woorden die er lagen sloegen nergens op.

Wat Tinderen is weet ik niet.
Maar er bestaat wel Wordfeud voor de pc! Gebruikte ik vroeger ook. Geloof dat ik wel iets moest betalen.

Tinder is een vrij nieuwe app om met iemand van het andere geslacht in contact te komen. Helemaal in nu.
En lukt het met het tinderen Frizz?

Had er ook nog nooit van gehoord trouwens.
quote:Frizz schreef op 05 januari 2014 @ 02:33:

Maar er bestaat wel Wordfeud voor de pc! Gebruikte ik vroeger ook. Geloof dat ik wel iets moest betalen.

Tinder is een vrij nieuwe app om met iemand van het andere geslacht in contact te komen. Helemaal in nu.

Ok, nou dat appen gaat dan even mijn deur voorbij. Nog heel even geen zin in mannelijk gezeik in mijn leven maar misschien binnenkort eens kijken wat er is. Over 2 weken komt er een vriendin en dan kijken we wel eens voor de lol wat er allemaal is. Dat is vaak al lachen. Maar wie weet wat 2014 gaat brengen. Ik ben benieuwd.

Helemaal op de datingtour Frizz? Al wat leuks gespot?
MV dat moet je dan echt doen met je vriendin. Het is erg grappig, maar ik duikel ook vaak leuke gesprekken op. Soms voor een avondje, soms langer, soms een date. Ik heb er echt plezier in. Vanavond dus met een leuke jongen zitten Wordfeuden. Vooralsnog niks serieus aan de haak geslagen hoor, maar who cares.

Nu ga ik lekker slapen, morgen weer een gezellige dag voor de boeg. Trusten ladies van de nachtploeg!
Jullie ook trusten meiden.

Ik ga even deel 2 van die oorlogsserie kijken. En morgen vroeg op om alles in orde hier te maken, morgenavond komt mijn moeder met haar vriend even wat thee drinken.

Tot morgen.

Trusten allemaal x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven