ZO boos en teleurgesteld

05-01-2014 13:34 35 berichten
Lieve Viva,

Ik ben ZO BOOS en TELEURGESTELD in mijn vriend (en hij kan maar beter meelézen want ik heb het hem niet gezegd, hij moet het maar ruiken ) . Hij kan geen goocheltrucs doen en hij wéét hoe belangrijk dit voor mij is geworden sinds 5 minuten geleden. Wat nu? Gaarne ervaringen

Veel liefs
Misschien gaan daten met een tita tovenaar
ZO BOOS EN TELEURGESTELD

Over dit topic waar ik geen fuck van snap en ook niet grappig vind
quote:itsmyempire schreef op 05 januari 2014 @ 13:37:

Misschien gaan daten met een tita tovenaar
Alle reacties Link kopieren
Heb ik iets gemist ergens anders of zo?
Tjonge wat is er eigenlijk wél leuk aan deze vent?

Een vent die niet eens uit zichzelf snapt wat ik wil en belangrijk vind die zou ik dumpen.!

Run forest run.!
Bullsh*t-topic, gaat nergens over. Next.
such reply. wow.
Dumpen.
verba volant, scripta manent.
Wat moet je in vredesnaam met een vent die geen goocheltruc kan doen?
Huts!
Morgen grofvuil bellen of hem op het bord bij AH als gratis af te halen aanbieden.

Zou ik hem wel een beetje leuk aanprijzen anders komt natuurlijk niemand hem halen.
Die van mij heeft net weer zijn konijn uit de broek hoed getoverd. Lachen jôh!
Waar gáát dit over.........
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
EN SCHREEUW NIET ZO!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op zondag 05 januari 2014 13:52 Waar gáát dit over.........To's vriend kan niet toveren en is daarom boos en teleurgesteld. Ze zoekt een Hans Kazan
Huh?
See You Soon!
quote:itsmyempire schreef op 05 januari 2014 @ 13:54:

[...]

To's vriend kan niet toveren en is daarom boos en teleurgesteld. Ze zoekt een Hans Kazan
Enn ik hou ook van jou
Zolang mijn vriend mijn vriendinnen maar niet belt vind ik het allemaal best. Goocheltrucs zijn zo 2013, get over it!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Poef! En wég is dit topic.
quote:kettle schreef op 05 januari 2014 @ 14:14:

Poef! En wég is dit topic.En dan ga ik natuurlijk ook nog kijken of er een OP meltdown is !
Ik voorzie een OP meltdown...

TO ik vind dat het aan jou ligt! Moet je maar even bellen wnnr je tovertrucs wilt zien!!!
Heb je hem al ingeschreven voor een cursus goochelaar? Of zo'n 'voor Dummies' boek voor hem gekocht? Misschien dat hij dan de hint wel begrijpt.. want tja, niet goochelen.. pff nee dat zou ik ook niet waarderen, ik krijg graag zo nu en dan eens een bos rozen getoverd uit mijn oude zakdoek!
http://www.youtube.com/wa ... L107AB05E3294A655&index=1
quote:Tepelsteeltje schreef op zondag 05 januari 2014 14:27 <a href="http://www.youtube.com/watch?v=QObZCmp4 ... 55&index=1" class="link">http://www.youtube.com/wa ... L107AB05E3294A655&index=1</a>Hahahaa geniaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven