Gezondheid alle pijlers

Gevoelige tepels

05-01-2014 13:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar dagen last van mijn (vooral rechter) tepel(s).

Links is iets gevoelig, maar rechts aanzienlijk meer.

Het enige wat ik tegenkom als ik google, is zwangerschap, maar ik ben gewoon aan de pil! Wel heb ik ook al een aantal weken meer afscheiding als normaal, maar weet zeker dat het geen schimmelinfectie is (heb ik al aantal x gehad).

Is gewoon wit/doorzichtig, maar soms voelt het alsof het eruit stroomt bijna.. Dit had ik nooit, wel wat maar niet zo veel?

In mijn stopweek ben ik wel gewoon ongesteld geweest.

Zou ik tóch zwanger kunnen zijn?? Ik ben volgens mij geen pillen vergeten afgelopen weken? Of kan het iets anders zijn, en is het toeval dat ik ook meer vloei?
Rechtertepels? Hoeveel heb je er?
Hahahaha oops.. Heb jij geen 2 rechtertepels dan :x :p
Heb er 38 (polythelie).
Dat heb ik nu ook! Precies wat jij omschrijft alleen heb ik een spiraal en word ik sinds november al niet meer ingesteld.. Ik heb 2 weken geleden nog een test gedaan maar ik ben gelukkig niet zwanger :-) Ik heb verder geen idee waar het aan kan liggen en wacht gewoon netjes tot het weer over gaat
testen. Hoe kunnen wij dit nou weten?
Oh i'm sorry, dacht dat je op een forum om hulp of ervaringen kon vragen...
quote:muppet26 schreef op 05 januari 2014 @ 13:59:

Oh i'm sorry, dacht dat je op een forum om hulp of ervaringen kon vragen...Dat kan maar we hebben geen glazen bol, online zwangerschapstest of zes jaar medicijnen gestudeerd plus dat we hier geen medisch advies mogen geven. Dus afwachten, testen of HA. Meer smaken zijn er helaas niet.
Ik heb het trouwens al wel eens eerder gehad, maar toen ook niets aan de hand en na een week was het helemaal weg :-)
2 testen kosten bij de Action 1.49. Best handig om een en ander uit te sluiten voor zo'n klein prijsje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
net als whatcomesaround heb ik laatst ook erg pijnlijke tepels gehad, maar wijt ik dat ook aan mijn 7 weken geleden geplaatste spiraal (ik ben iig niet zwanger). Het is nu over, dus ook al ben je aan de pil, misschien toch ff afwachten of het niet vanzelf over gaat?
Wacht nog wel ff af inderdaad, en anders maar gewoon testje doen dan. Kan haast niet, maargoed, dan is het iig uitgesloten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven