Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
zondag 5 januari 2014 om 22:42
quote:zomerfreak schreef op 05 januari 2014 @ 21:58:
Snelle seks is juist wat ik wil. Heb helemaal geen zin in een relatie maar hoe maak ik dat die mannen duidelijk?Mijn ervaring: als een man snelle seks wil is zijn opening iets als: "Hee sexy". Althans, die mannen verdenk ik direct van op zoek zijn naar seks en negeer ik verder dus.
Snelle seks is juist wat ik wil. Heb helemaal geen zin in een relatie maar hoe maak ik dat die mannen duidelijk?Mijn ervaring: als een man snelle seks wil is zijn opening iets als: "Hee sexy". Althans, die mannen verdenk ik direct van op zoek zijn naar seks en negeer ik verder dus.
•
zondag 5 januari 2014 om 22:42
Ik ken Tinder niet maar "vroeger" op datingsites kwam je veel mannen tegen met foto's zoals hier al beschreven is.
De foto's waar ik altijd op afknapte:
- Foto met ex, waar ex al dan niet is afgeknipt
- Foto waarop hij heel duf in de camera kijkt tijdens het maken van een selfie in de badkamer
- Selfie in de spiegel
- Foto met daarop de vissenvangst
- Foto met ontbloot bovenlijf
- Foto van een degelijke jongen, bril, polo, woonachtig in een dorp en dan in een arm-om-arm omhelzing met de hele vriendengroep, joviaal een pilsje in de lucht houdend
De foto's waar ik altijd op afknapte:
- Foto met ex, waar ex al dan niet is afgeknipt
- Foto waarop hij heel duf in de camera kijkt tijdens het maken van een selfie in de badkamer
- Selfie in de spiegel
- Foto met daarop de vissenvangst
- Foto met ontbloot bovenlijf
- Foto van een degelijke jongen, bril, polo, woonachtig in een dorp en dan in een arm-om-arm omhelzing met de hele vriendengroep, joviaal een pilsje in de lucht houdend
zondag 5 januari 2014 om 22:47

zondag 5 januari 2014 om 23:35
zondag 5 januari 2014 om 23:39
Ik heb trouwens met een stuk of vijf matches regelmatiger contact. maar sommige openingszinnen, ongelooflijk zeg. Laatst had ik ook weer een topper; "je foto is best wel leuk hoor". Euh, maak een compliment (is al twijfelachtig maar oke), of doe het niet.
En ook al eens iemand die gelijk een hele verhandeling begon over de nadelen van Tinder en concludeerde dat er met ons allebei wel iets mis moest zijn anders stonden we niet op Tinder
Ik merk dat ik al best snel klaar ben met iemand als het gesprek niet zo loopt.Maar ik vind het wel leuk tijdverdrijf.
En ook al eens iemand die gelijk een hele verhandeling begon over de nadelen van Tinder en concludeerde dat er met ons allebei wel iets mis moest zijn anders stonden we niet op Tinder
Ik merk dat ik al best snel klaar ben met iemand als het gesprek niet zo loopt.Maar ik vind het wel leuk tijdverdrijf.

zondag 5 januari 2014 om 23:53
Ik vind Tinder helemaal leuk, de lust al geconsumeerd met een lekkere stadsgenoot
Het chatten vind ik alleen wel lastig, ik knap ook zo snel af en dan blokkeer ik ze gewoon. Mijn vriendinnen vinden het ook buitengewoon vermakelijk, van de ergste profielen maak ik screenshots en die worden heerlijk vilein bekritiseerd op de groepsapp.
En wat is dat met mannen en vissen? Ik heb dat echt nog nooit zien langskomen.
Het chatten vind ik alleen wel lastig, ik knap ook zo snel af en dan blokkeer ik ze gewoon. Mijn vriendinnen vinden het ook buitengewoon vermakelijk, van de ergste profielen maak ik screenshots en die worden heerlijk vilein bekritiseerd op de groepsapp.
En wat is dat met mannen en vissen? Ik heb dat echt nog nooit zien langskomen.
zondag 5 januari 2014 om 23:54
Wat een leuk tijdverdrijf is dit !
Door jullie enthousiaste verhalen in diverse topics ben ik ook maar eens gaan tinderen.
De app had ik al een paar weken maar ik had er eigenlijk nog nauwelijks op gekeken.
Hilarische foto's van de bekende vissen, veel drankfoto's en blote dikke bierbuiken. Heel veel foto's van mannen met vrouw en kind...
Eigenlijk niet zo heel veel leuke, veel oude mannen in mijn leeftijdscategorie
Een paar matches gehad, eentje heb ik alweer geblokt. Die begon meteen met Heej schatje.
Eentje woont hier een paar straten vandaan haha.
Ik vermaak me nog wel even
Door jullie enthousiaste verhalen in diverse topics ben ik ook maar eens gaan tinderen.
De app had ik al een paar weken maar ik had er eigenlijk nog nauwelijks op gekeken.
Hilarische foto's van de bekende vissen, veel drankfoto's en blote dikke bierbuiken. Heel veel foto's van mannen met vrouw en kind...
Eigenlijk niet zo heel veel leuke, veel oude mannen in mijn leeftijdscategorie
Een paar matches gehad, eentje heb ik alweer geblokt. Die begon meteen met Heej schatje.
Eentje woont hier een paar straten vandaan haha.
Ik vermaak me nog wel even

maandag 6 januari 2014 om 00:03

maandag 6 januari 2014 om 00:07
quote:iceteapeach schreef op 05 januari 2014 @ 21:59:
[...]
Oke, en dan? Dan heb je evt. contact met iemand en die kan ook gelijk je FB pagina zien (al dan niet volledig)?nee, maar je naam en plaats waar je woont (als je die noemt) wel, met een beetje zoeken pikken ze je er snel genoeg uit. (heb ik al een paar keer gehad, 3 woorden gewisseld en gelijk een vriendschapsverzoek) Maar dat is een kwestie van negeren.
[...]
Oke, en dan? Dan heb je evt. contact met iemand en die kan ook gelijk je FB pagina zien (al dan niet volledig)?nee, maar je naam en plaats waar je woont (als je die noemt) wel, met een beetje zoeken pikken ze je er snel genoeg uit. (heb ik al een paar keer gehad, 3 woorden gewisseld en gelijk een vriendschapsverzoek) Maar dat is een kwestie van negeren.

maandag 6 januari 2014 om 00:12
quote:Marjo41 schreef op 06 januari 2014 @ 00:03:
Uhm nou... ik zit zelf ook aan de verkeerde kant van de 40 zeg maar.
Dus ik zit zelf in de hoogste leeftijdscategorie.
Of ik moet tot 49 instellen maar dan loop ik misschien net die leuke man van 50 mis.
Daarna heb je alleen 50 plus dus dat zijn ook mannen van 60 en 70.
Daarna alleen vijftigplus? Wat erg eigenlijk.
Ik zou hem instellen tot vijftig dan, je kan altijd nog omhoog. Eerst eens kijken wat er in deze vijver te vissen valt.
Uhm nou... ik zit zelf ook aan de verkeerde kant van de 40 zeg maar.
Dus ik zit zelf in de hoogste leeftijdscategorie.
Of ik moet tot 49 instellen maar dan loop ik misschien net die leuke man van 50 mis.
Daarna heb je alleen 50 plus dus dat zijn ook mannen van 60 en 70.
Ik zou hem instellen tot vijftig dan, je kan altijd nog omhoog. Eerst eens kijken wat er in deze vijver te vissen valt.
maandag 6 januari 2014 om 00:16
quote:_lupine_ schreef op 06 januari 2014 @ 00:12:
[...]
Ik kan 'm maar tot 49 zetten en dat ben ik zelf ook haha,
Wordt een klein vijvertje dan.
[...]
Ik kan 'm maar tot 49 zetten en dat ben ik zelf ook haha,
Wordt een klein vijvertje dan.
maandag 6 januari 2014 om 00:19
Ik vind Tinder ook echt leuk! Heerlijk zo'n vlees keuring! Maar idd sommige foto's! Ben wel blij te lezen dat mensen ook leuke dates of zelfs relaties er aan over gehouden hebben want tot nu toe alleen maar kerels die op sex uit waren!
Ben trouwens al tijden lid hier maar dit is pas mijn eerste berichtje!
Ben trouwens al tijden lid hier maar dit is pas mijn eerste berichtje!