Mode & Beauty alle pijlers

Rose goud ervaring

05-01-2014 23:22 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oog viel op een rose gouden ketting en ik ben spontaan verliefd. Nu vraag ik mij af of rose goud snel verkleurt. De ketting is zelf van 925 zilver met een rose laagje eroverheen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
Ik heb rosé goud en bij mij verkleurt het niet snel. De afgelopen 5 jaar draag ik het dagelijks.

Maar ik begrijp dat het het zilver is met een laagje? Geen idee hoe dat werkt.

Hopelijk komen er wat antwoorden waar je wel wat aan hebt
Geen idee, ik heb zelf sinds een paar maanden een rosé gouden ring, blijft tot nu toe mooi. Ik vind het wel ontzettend leuk,d at rosé goud.
Bij mij verkleurt dat als een malle. Het enige rosegoud dat ik kan dragen is van stainless steel.
Goud verkleurt niet. Koper wel. Afhankelijk van hoeveel koper er in zit zal het veel of weinig verkleuren.
Wat Nemensis zegt...

Bedankt voor jullie reacties! Ben er nog niet uit wat ik doe. Hij kan dus of snel verkleuren of niet. Maar als hij snel verkleurt vind ik het zonde want ik vind hem niet goedkoop.
Verkleurt bijoux snel bij jou? Mijn huid is ongelooflijk zuur, schijnbaar. En elke nepring of armband die ik om heb verkleurt mijn huid binnen een dag naar groenig. Duur of goedkoop.

Toen ik een keer een rose gouden ketting wilde aanschaffen van ca ¤70,- werd me dit door de verkoopster afgeraden toen ik bovenstaande vertelde. Omdat het gewoon een simpel laagje rose is.
Oh, het was geen grapje... Gosje.
Waarom zou het een grapje zijn geweest?
Een echte gouden rosé kleurige ring zal niet zo snel verkleuren maar mijn ervaringen met doublé zijn niet goed want dat verkleurt dus wel en snel ook bij mij ...
Zoiets als dit kan bij mij dus wel:

Nemesis dat is wel heel snel ja binnen een dag!:(

Ik heb dat niet zo snel.

Dit is trouwens de ketting:

[img]http://www.annyvanbuul.com/juwelier/img ... 23529b.jpg[/img]

Hij is van het merk new bling en is ¤69. Ik verwacht dan wel dat hij een lange tijd rose blijft voor die prijs. Vind het niet een goedkope ketting :p
Oke m'n afbeelding doet t niet -.-'
Ketting
Mooi!!

En een ketting die niet direct op de huid zit met het overgrote deel blijft langer mooi.
Ja dat is waar. Dan zal hij vooral in m'n nek verkleuren.

Heb de juwelier even gemaild dus wacht dat antwoord nog even af en dan neem ik een beslissing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven