TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Ik kreeg de vraag wanneer ik wil gaan testen. Eigenlijk begint bij mij elke menstruatie met bruinverlies 2 dagen voor NOD. Dus ik heb nog nooit echt hoeven testen want ik wist al dat het niet raak was. Ik verwacht dinsdag dus bruinverlies. Alleen had ik net op de wc met afvegen wat helderrood bloed. Ik schrok en dacht ; nu al ongesteld?! Maar nu zit ik te denken dat het heeeeel misschien innestelingsbloed is geweest...... Naja dat denk ik niet, maar dat hoop ik. Pfff ik haat dat wachten tussen eisprong en NOD zo erg!

Ik ga trouwens niet meteen morgen naar de huisarts bellen voor de uitslag. Wat ik er zo zelf van kan lezen is het gewoon een goede uitslag. Ik wacht tot ik wel of niet ongesteld word en dan bel ik, mocht ik namelijk wel ongesteld worden dan wil ik direct bespreken of er nu al stappen ondernomen gaan worden of dat we nog door moeten proberen tot een jaar...
@Suikerklontje: Dat is toevallig zeg! Knap dat jij het juist wel wilt weten! Ik ben bang dat ik minder ga genieten als ik weet wat ik weeg. En daarbij: als ik eet zoals ik nu doe en beweeg zoals ik nu doe, is het gewoon goed. Stel dat ik meer dan gemiddeld vocht vasthoudt en dat dat zichtbaar is op de weegschaal (dat ik bijvoorbeeld 15 kilo zwaarder ben, in plaats van de gemiddelde 12), wat kan ik er dan nog aan doen? Ik wil niet dat het invloed heeft op mijn eetpatroon. Wat ik nu eet is prima en dat hoop ik niet te gaan veranderen doordat ik aankom...

@Jemida: Ik hoop zoooo dat je morgen geen voorbode van je menstruatie aantreft in je ondergoed!! Ik duim voor je. Grr, dat wachten is heel irritant ja! Zeker als je zo'n idee hebt dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik hoop echt voor je dat het een innestelingsbloeding geweest is! Spannend... Goed om pas te bellen naar de huisarts als je toch ongesteld geworden bent. Ik hoop dat dat niet hoeft!! Succes met wachten nog
Had net al wat bruinig bij het afvegen dus mijn hoop is weer gevaren.. Heb de huisarts gebeld, assistente snapt de uitslag ook niet dus nu word ik morgenmiddag teruggebeld. Kan ik mooi gelijk bespreken of we al vervolgstappen gaan nemen of dat we nog 5 maanden zelf moeten proberen. Gisteren precies 7 maanden gestopt met nuvaring, klinkt echt als een eeuwigheid!
O balen Jemida, wat een teleurstelling weer
Ja echt balen. En dan nog stiekem hopen dat dat bruin ook kan als je zwanger bent..
Ja herken het, ik had het nu ook maar echt een miniem spoortje en dus wel zwanger. Maar had het de 4 rondes daarvoor ook en was toen niet zwanger. Hou er gewoon rekening mee dat het niet gelukt is maar als je menstruatie nog niet echt is doorgezet kan het nog wel....
Het gaat bij mij al elke maand precies hetzelfde.. Dus ik ga er inderdaad vanuit dat het niet gelukt is. Humeur direct naar -10. Blegh.. Ik heb er geen zin meer in, weer ovulatietesten en verplichte sex op die dagen... Zo en nu uitgeklaagd ! En op naar ronde 8 dan maar....
Je mag minstens 1 dag flink klagen, huilen en chocola eten! Die afspraak had ik met man: 1 dag balen en dan hup, schouders eronder en weer door.
Misschien als man thuis komt dat ik nog effe lekker ga janken. Nu hoeft dat nog niet, ben alleen thuis en het is nog niet 100% zeker natuurlijk...
He balen Jemida, kan me helemaal voorstellen dat je er ff doorheen zit. Maar zoals chocoladeletter al zegt, gewoon een dag flink balen en daarna weer door
@Jemide: He meid, wat klote voor je!! Het is inderdaad nog niet 100% zeker, dus hoop houd je toch. Ik hoop dat die hoop terecht is. En zo niet, dan baal, klaag, huil, vloek, tier hier maar gerust hoor Dat is heel begrijpelijk, het is ook elke keer weer zo'n teleurstelling! Goed dat je de huisarts hebt gebeld, ik ben er benieuwd naar wat hij te zeggen heeft morgen. Ik duim nog voor je!

@Chocoladeletter: Hoe gaat het met jou?

@Groenegeitensok: Hoe voel jij je?? Hebben jullie het nieuws al gedeeld? Zo ja, hoe werd erop gereageerd?
Chocoladeletter

Het buro zit in Lommel in Belgie.

Jemida

He wat rot weer zeg. Toch typisch dat het steeds op dezelfde dag is.

Hier zijn de "leuke" opmerkingen weer begonnen. Collega's die vragen of ik echt wel zeker weet dat het er 1 is. Dat is toch best wel flink ben voor 16 weken enz.

Vind het zelf al erg genoeg dat ik telkens zo aankom als ik zwanger ben. bleehh.

En opmerkingen van, weet je zeker dat het niet toch een jongen is. Grommmmmm
@liesje, regelmatig misselijk en dan weer ineens trek in voedsel. Net maar weer een boterham naar binnen gewerkt. We hebben het met kerst aan onze ouders en zussen verteld. We hadden bij de hema een fles wijn besteld en ons eigen etiket ontworpen.

Omdat we al eerder angekondigd hadden om te gaan trouwen, hadden we daar een versje op verzonnen. Trouwplannen op de lange baan, want eerst komt er een kleine aan. Haha dat was leuk

We hebben het ook aan drie goede vrienden verteld. De rest moet netjes wachten tot na de echo.

@cupcakegirl, irritant die leuke opmerkingen. Ik denk dat ik dat al snel af zou kappen. Het moet een tijd zijn om van te genieten! XD
heb sinds een uurtje bloedverlies

geen kramp en geen stolsels maar geen goed gevoel.
Ow nee choco! Hoop dat we niks ergs aan de hand en gewoon wat oud bloed ofzo. Ik duim voor je!
T is helderrood, net vk gebeld. Wordt teruggebeld.
quote:chocoladeletter schreef op maandag 06 januari 2014 16:43 T is helderrood, net vk gebeld. Wordt teruggebeld.Shit zeg. Is het veel? Ik duim hoor!!
Minder dan wanneer ik ongesteld ben. Mag zo om half 9 voor een echo... Man is nu patat halen want heb geen zin om te koken, dus de kinderen zijn blij!
quote:chocoladeletter schreef op maandag 06 januari 2014 17:05 Minder dan wanneer ik ongesteld ben. Mag zo om half 9 voor een echo... Man is nu patat halen want heb geen zin om te koken, dus de kinderen zijn blij!

Komt vast goed! Wat een schrik zeg, getsie.

Gelukkig blije kinderen haha..
@choco Nee zeg! Ooh wat moet jij je nu verdrietig en onzeker voelen :( Hopelijk is alles goed. Wat fijn dat je vanavond al voor eenecho mag. DDirect duidelijkheid. Er zijn hier al 2 miskramen teveel geweest :( Dikke voor jou en ik zal aan je denken om 20.30
He hoe kan dat nou choco? Zal voor je duimen.
he wat een naar nieuws hier allemaal!

@jemida: wat jammer joh! ik kan me voorstellen dat je hoop nu vervlogen is, maar kop op. Het kan nu nog en als het nu niet is, wellicht volgende maand! Er komen altijd nieuwe kansen! Maar nu inderdaad even lekker balen

@choco: nee!!! hoe ver ben je? bah wat onzeker zeg! ik hoop dat alles goed blijkt te zijn zometeen bij de echo. Laat je het even weten?? Ik duim!!
O nee Choco bah!! Hoop heel erg dat er niks aan de hand is!

En Jemida: balen dat bruin! Herken zo wat je schrijft, ik heb t ook altijd zo'n twee dagen van te voren en weet dan dus al dat t hopeloos is (al hoop ik stiekem gewoon nog even door tot ik écht ongesteld ben!).

Ik verwacht mijn ongesteldheid morgen (al had ik deze maand geen ovulatietesten en weet ik t dus allemaal niet helemaal zeker...) en verwachtte dit weekend dus al bruin. Maar heb nog niks...

Had niet veel hoop deze maand omdat ik denk dat we iets te laat waren met insemineren), maar nu heb ik dat natuurlijk wel...

Net een test gedaan (dag te vroeg ik weet t ) en die was negatief...

Pfff spannend dit....
Spannend Mousi! Ik duim voor je!

Choco, ben ook de hele tijd aan jou aan t denken. Hoop zo dat je straks komt vertellen dat alles in orde is!
@forest: hoe is t bij jou? Ook bijna NOD toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven