Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Wat een stelletje malloten bij elkaar, zeg. Waar halen ze dat soort lui?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:infinity schreef op 06 januari 2014 @ 20:29:

Spoilertje in wit: die huilende Paul is zijn familie al snel vergeten; staat te zoenen met Billy, onder de douche...Hoe weet je dat?
Gaat ie janken omdat z'n vrouw met vier kids thuis zit.... Uhm ik weet niet hoor, maar kies je daar niet zelf voor? En ik vraag me dan ookaf waarom je een jaar weggaat en een vrouw met vier kids hebt.
Een godsdienstwaanzinnige, een - uit eigen overtuiging - zwerver, een nietsnut, een labilio,.....
Leuke spoiler!!
quote:steph schreef op 06 januari 2014 @ 20:31:

[...]

Hoe weet je dat?Stond vanmorgen in het AD. Ik had het ook gelezen. Dan geloof je al die tranen bij voorbaat al niet
Gaat ie janken omdat z'n vrouw met kids thuis zitten.... Uhm kies je daar niet zelf voor. Rare keuze, dat dan weer wel.
Als je googlet op Utopia zie je het bij de eerste links ook staan.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Ik heb gekeken, erg leuk.

Ik hou wel van zulke programma's, ook veel respect voor mensen die en jaar lang alles achter laten om ergens anders iets op te gaan bouwen, echt respect.

Ruzies en conflicten gaan zeker wel komen heb ik al wel gezien, kan ook niet anders.

Ik vind het wel jammer dat er telkens deelnemer word geelimieerd, het zal dan niet zo zeer gaan om wie de zwakste is maar eerder de ''vervelendste'' ik denk nu al dat het die rienk '' de zwerver'' word. Waarom? Omdat hij duidelijke punten heeft over bepaalde dingen en daarom zal hij er wel door de andere uitgestemd worden omdat ze dat niet bevalt. En dat vind ik altijd jammer.

Verder, weet iemand hoeveel geld de winnaar wint?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Die Paul kan ik wel wurgen, janken en zeuren over z'n lieve vrouw en 4 kinderen, en vervolgens de eetresten uit iemands mond staan slurpen.
Ik denk ook dat die zwerver er uit gaat. Daarna die beveiliger.
quote:oldwood schreef op 06 januari 2014 @ 20:40:

Die Paul kan ik wel wurgen, janken en zeuren over z'n lieve vrouw en 4 kinderen, en vervolgens de eetresten uit iemands mond staan slurpen.Is er nu al iemand vreemdgegaan??
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2014 @ 20:32:

[...]

Stond vanmorgen in het AD. Ik had het ook gelezen. Dan geloof je al die tranen bij voorbaat al niet Ah, logisch.
Ik vind het leuk!
Ik vind het leuk!
Some flies are too awesome for the wall
Het is trouwens 'Lindy'die paravetanair. Niet linda

niet dat het veel boeit, wou het toch melden hahah.
quote:coconutz schreef op maandag 06 januari 2014 20:45 Ik vind het leuk!

Haha, zelfde gedachte

Ik denk dat Rienk er inderdaad als eerste uitgaat, en daarna die verpleegster. Ze begon zo raar te doen toen iemand op ging staan. Ze zei gelijk dat ie moest zitten, vond het maar vreemd.
Some flies are too awesome for the wall
Ja staat zelfs op you tube..
Ik vind het idee leuk, maar in plaats van ze naar huis te sturen voor spullen, had ik er een paar vuurstenen wat voorraad rijst en pasta en basic gereedschap neergelegd . Nu wordt het wel erg makkelijk.
quote:lolanu schreef op 06 januari 2014 @ 20:54:

Ja staat zelfs op you tube..http://www.metronieuws.nl ... en-onder-de-douche/SrZnaf!ftioKMXYmJ2dk/
quote:troelalaaaatje schreef op maandag 06 januari 2014 20:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="oldwood in "Utopia"" class="messagelink">oldwood schreef op 06 januari 2014 @ 20:40</a>:</b>

Die Paul kan ik wel wurgen, janken en zeuren over z'n lieve vrouw en 4 kinderen, en vervolgens de eetresten uit iemands mond staan slurpen.</div></blockquote>Is er nu al iemand vreemdgegaan??

Metronieuws.

Utopia heeft mogelijk het eerste liefdeskoppel. Op het YouTube-kanaal van Utopia staat een filmpje waarop bewoners Paul (53) en Billy (31) elkaar zoenen. Zij doen dit onder de douche.

Ondernemer Paul is getrouwd en heeft 4 kinderen. De volgende ochtend zou een medebewoner hebben gevraagd aan Paul of hij afspraken heeft gemaakt met zijn echtgenote "Ja, blijven douchen", aldus Paul.

En maar zitten huilen dat hij zijn vrouw en kinderen zo mist.
Nominatieronde

Elke maand moet er een van hen vertrekken. De eerste nominatieronde begint al in de vierde week, op 22 januari. Bewoners moeten dan in alle openheid drie punten verdelen onder de mensen die ze weg willen hebben. Drie bewoners belanden in de gevarenzone. Ook komen er twee nieuwe kandidaten bij. Een van hen vervangt de vertrekkende bewoner. Het is nog niet bekend wie de twee nieuwe aspirant-bewoners zijn. Belangstellenden kunnen zich hier nog voor opgeven
Niet spoileren please.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, ik heb gekeken, maar ben afgehaakt. Weinig interessant.

Maar... Die Andrea (helft vd tweeling) heb ik eerder op tv gezien.. Waar ken ik haar van?
Live your life to the max!
Appelmoes, dacht ik ook al

heeft zij niet eens mee gedaan met een zangprogramma? ( voice , idols) oid?

Die billy ken ik trouwens ook ergens van.

En tja, lekker lullig voor die vrouw van Paul. Net doen of je het allemaal zo erg vind en ondertussen de vrouwtjes daar verwennen..Van mij mag hij er de eerste ronde uit maar dat zal zeker niet gebeuren, want dat is weer zon typische vent die iedereen in zijn greep heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven