Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, welkom hier.

Leuk Primark, binnenkort wordt er hier ook een geopend.
Het viel tegen thee, erg druk en chaotisch.

Ik heb nu goulashkroketten van de Jumbo, ook lekker.
hoi sunshine, welkom hier!
Ik hou van van dobben rundvlees kroketten,heeeerlijk!

Alleen het vet word er wel super smerig van zeg.

Ik heb net voor de kerst een pan gekocht,een paar keer hapjes gebakken met de feestdagen,bitterballen/kroketten.

Duur geintje dat frituren.
Moos, hier geen Jumbo in de omgeving.

Een primark bij jou, is dat bij CS of centrum? Zou zo graag weer x willen gaan naar S. waar toen de meet was maar zie ik met OV nu nog niet gebeuren, anders konden we x afspreken.
sunshine, maar toch wel goedkoper dan snacks halen neem ik aan?

Heb nu geen frituurpan en doe het op pannetje op fornuis (geen afzuigkap) en dat gaat wel goed, zeker voor 1 persoon.

En heb nu geen vast/vloeibaar frituurvet maar olie van Lidl, gaat prima en volgens mij minder duur.
Ik ga sinds almere geopend is altijd naar almere.

Al lijkt eindhoven me ook erg leuk maar dat is een half uur verder rijden,ik denk niet dat ik dat snel ga doen.

Ik wil echt graag snel weer,maar het zit er voorlopig niet in ben ik bang voor.

Ik moet echt sparen,sparen,sparen. :(
Het zal uiteindelijk wel goedkoper zijn.

Ik had tot oud en nieuw geen frituurpan en ik mistte het ook echt niet.

Patat deed ik wel eens in de oven aviko crunch oven friet,die is nog lekkerder als uit de frituur.

Dat blijf ik ook wel gewoon doen af en toe.

Ook ras patat is erg lekker al vind ik die ook het lekkerst uit de oven,dan is het niet zo vet,veel lekkerder.
Ik gebruikte eerst altijd vloeibaar frituurvet, tegenwoordig frituurolie en dat bevalt een stuk beter.

Thee, misschien ben je van de zomer zover opgeknapt dat we S kunnen doen. Hoop het.

De nieuwe Primark (een grote schijnt) komt in het centrum.
De olie bevalt mij tot nu toe ook goed.

sunshine, frituurpan was defect maar missen deed ik het wel, m.u.v. aardappelkroketjes, die vind ik uit de oven weer lekkerder. Qua frituren in pannetje op gas, lang getwijfeld want vond het 'eng' maar gaat prima.

Moos, hoop dat ik tegen die tijd weer wat mobieler ben toch en ook al zit stad er niet in, S weer een keer zou ik al fijn vinden.
Moos, al aan de damperT? Ik begin met type dat ik nu heb steeds blijer te worden, is wel m'n 4e type.
Ik heb nog nooit zo`n spijt gehad van mijn late-snack. Verwarm net de oven voor op 250 graden. Zoek ondertussen in de vriezer naar die kroketten, ruik ik opeens iets verbrands. Lagen mijn 12 witte bolletjes in plasticzak daar nog in. Lekker verbrand. Deze week dus geen bolletjes meer.

Toen de kroketten erin. Zijn ze niet geschikt voor de oven. Ik uit de voorraadkast de frituur gezocht. Die verwarmt en uiteindelijk heb ik dus nu draadjesvleeskroketten. De ui had ik verkeerd gesneden dus die maar gemaakt in een klein pannetje.

Driekwartier bezig voor een kroketje en een huis die meurt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik wou het liefst helemaal geen frituurpan,omdat ik bang was om het teveel te gebruiken.

Maar het gaat goed...
Welkom Sunshine.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jeemig MV
Ooh wat een ellende Myv. Ik zit aan melbatoast met vleessalade. Lekker en er kan weinig mis gaan, zolang je het niet boven het toetsenbord houdt.

Thee, nee nog steeds niet aan de dampert. Rook jij nu minder en goedkoper?
btw. wat jeeft de ui met de kroket te maken, of wilde je kroket speciaal
quote:thee schreef op 07 januari 2014 @ 00:39:

btw. wat jeeft de ui met de kroket te maken, of wilde je kroket speciaal Tis meer kroketje oorlog geworden.
quote:thee schreef op 07 januari 2014 @ 00:39:

btw. wat jeeft de ui met de kroket te maken, of wilde je kroket speciaal

Ja, maar de halve ringen waren te klein, ik zag al dat die door het mandje zouden vallen dus die maar even snel in een klein koekenpannetje gemaakt.

Maar veuls te veel werk, dit is niet voor herhaling vatbaar.
Moos,ik ben niet van stoppen met roken en alleen dampen maar ben gestaag aan het overstappen en dat lijkt wel goed te gaan maar kan je nog geen indicatie geven qua kosten.

Ik heb de vapestick, standaard met 1.8 nicotine en die gebruik ik nu nog maar de extra cartridges zijn 2,4 maar geen idee hoe dat zit tov normale gehaltes.
quote:MocyMoos schreef op 07 januari 2014 @ 00:40:

[...]

Tis meer kroketje oorlog geworden.

Ja de keuken schoonmaken doe ik morgen wel.

De roosters om de verbrande lucht af te voeren was nog vastgetaped ivm rioolvliegen die ik van de zomer had. Dus een trapje van boven moeten halen om dat tape eraf te trekken. Ging bijna het rooster mee, maar dat heb ik net weten te voorkomen.

En nu ben ik moe en ligt het broodje kroket naast me. Even bijkomen.
quote:MocyMoos schreef op 07 januari 2014 @ 00:40:

[...]

Tis meer kroketje oorlog geworden.
sunshine, lees je al lang mee, forum/dit topic?
Haha Myv, lijkt wel een slapstick. Hoop dat de kroket wel heerlijk smaakt.

Thee, ik ben van plan er echt binnenkort mee te beginnen.

Ik ga zakken, voor ik te gaar ben en blijf zitten.

Trustuh meisjes.
truste Moos, ik ga ook mijn dekbed zo opzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven