eigen creampie

07-01-2014 20:41 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja dames en heren ik weet het, het klinkt vies dat woord... ''creampie'' maar ik heb een serieuze vraag..

ik als man ben er heel nieuwsgierig naar... ik wil nadat ik ben klaargekomen in me vriendin, mijn eigen ''creampie'' opruimen met mijn mond (om het even netjes te houden).

zijn hier mensen (mannen en vrouwen) die hier ervaring mee hebben?

ik weet niet zo goed hoe ik ermee kan beginnen zonder het raar overkomt bij me vriendin..
Minder alcohol drinken! Komt de smaak ten goede.
quote:spraakwaterval schreef op 07 januari 2014 @ 22:21:

Gecombineerd met haar smaakte ik prima, toen ze laatst vroeg of ik haar schoon wilde likken.

Even scheren is ook een kleine moeite.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:spraakwaterval schreef op 07 januari 2014 @ 22:23:

[...]

Uiteindelijk ontgaat jou ook niks he?Nee en jij vindt het echt fijn om wat tegen mij te kunnen zeggen of niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tommy_Gun schreef op 07 januari 2014 @ 22:24:

[...]

Even scheren is ook een kleine moeite.
nou gevonden en mijn gedachte klopte idd.
Ik haal meestal de stofzuiger er even doorheen maar ik ben dan ook een beetje lui
quote:Enn schreef op 07 januari 2014 @ 22:25:

[...]

Nee en jij vindt het echt fijn om wat tegen mij te kunnen zeggen of niet?Ik hengel me suf. Maar alleen naar jou hoor.
bedankt iedereen voor de reacties!!
quote:Tommy_Gun schreef op 07 januari 2014 @ 22:24:

[...]

Even scheren is ook een kleine moeite.Neuh. Liefste lief met haar is nog steeds liefste lief.
Klaarkomen over haar borsten en daarna aflikken?
He bah. Ik denk dat ik een beetje ontoepasselijk zou worden als mijn vriend dit zomaar opeens zou doen. Blegh.
Komt wel goed, schatje!
Even een paar opmerkingen:

a) Een creampie is als je op haar vagina gaat spuiten. In haar is eigenlijk niet het echte werk.

b) De oorspronkelijke definitie van MILF komt eigenlijk van de Milkshake - dus als je al in haar klaar komt dan nog flink door stampen - hierdoor ontstaat bubbelvorming en klopt je bij wijze van spreken je eigen melkschuim op - slobbert iets makkelijker.

c) Als je het gedaan hebt ben je natuurlijk ook klaar voor het snowballing met je vriendin.
Ik mag geen plaatjes plakken wegens escalatiegevaar maar ik krijg heel sterk een visioen door van het duo van Kreatief met Kurk.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven