HET parfum ruil topic
woensdag 1 augustus 2012 om 11:53
Is er al een nieuwe van deze aangemaakt?
Bij deze heb ik dat dan gedaan
)
Momenteel te ruil:
Kai parfum olie 10ml, sterke olie! maar wel lekker
ampon van francis kurkdjian
50ml
40ml over, met doos
ik heb daar wel een klein lijstje van wat ik er het liefst voor wil hebben in dezelfde prijs catagorie :
Archives 69 Etat of Divin Enfant, Bjiou Romantique van Libre d`Orange.
Guerlain insolence EDP ( donkerpaarse fles
Bij deze heb ik dat dan gedaan
Momenteel te ruil:
Kai parfum olie 10ml, sterke olie! maar wel lekker
ampon van francis kurkdjian
40ml over, met doos
ik heb daar wel een klein lijstje van wat ik er het liefst voor wil hebben in dezelfde prijs catagorie :
Archives 69 Etat of Divin Enfant, Bjiou Romantique van Libre d`Orange.
Guerlain insolence EDP ( donkerpaarse fles
dinsdag 7 augustus 2012 om 22:29
quote:_Druifje_ schreef op 02 augustus 2012 @ 23:44:
Ik heb nog een Calvin Klein Obsession, bijna vol.
En ook nog een klein flesje dolce&gabanna, de naam weet ik niet maar het is hetzelfde flesje als light blue alleen dan met de rode dop. Kan ik iemand daarmee blij maken? @ opgeprikt, ik heb wel intresse in de gucci flora!Vind die allebei lekker maar ze vervliegen bij mij zo snel
Ik heb nog een Calvin Klein Obsession, bijna vol.
En ook nog een klein flesje dolce&gabanna, de naam weet ik niet maar het is hetzelfde flesje als light blue alleen dan met de rode dop. Kan ik iemand daarmee blij maken? @ opgeprikt, ik heb wel intresse in de gucci flora!Vind die allebei lekker maar ze vervliegen bij mij zo snel
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:03
zaterdag 25 augustus 2012 om 13:09
Hallo dames! Ik heb nog een gloednieuwe 100ml flacon van D&G nr.3 L'imperatrice te ruilen. 1x mee gespoten maar had gelijk door dat dit hetzelfde parfum is als die van mijn schoonmoeder.. worden ik en mijn vriend niet blij van Ben zelf meer een type van zoete, bloemige en frisse geuren (bvb : escada, ed hardy enz)
als iemand belangstelling heeft hoor ik het graag!
Gr. Anneboleyn
als iemand belangstelling heeft hoor ik het graag!
Gr. Anneboleyn
zaterdag 25 augustus 2012 om 20:05
Ik heb niet echt parfums in de aanbieding maar gerelateerde producten. Mag dat ook???
Cool Water woman after sun radiance (met glitter) 150 ml (nooit gebruikt)
Cool Water woman refreshing iced gel (moet je in de koelkast leggen en dan op je polsen deppen) 50 ml (80% vol)
L'eau d'Issey tasverstuiver 7 ml van geborsteld aluminium (in doos) zelf bijvullen
Kyusu Essence blauw Moisture Mist 250 ml, 80% vol
Kyusu Essence blauw Body gel 250 ml, vol
Ik zou graag ruilen tegen CK Obsession maar weet niet of er iets voor jullie bij zit
Cool Water woman after sun radiance (met glitter) 150 ml (nooit gebruikt)
Cool Water woman refreshing iced gel (moet je in de koelkast leggen en dan op je polsen deppen) 50 ml (80% vol)
L'eau d'Issey tasverstuiver 7 ml van geborsteld aluminium (in doos) zelf bijvullen
Kyusu Essence blauw Moisture Mist 250 ml, 80% vol
Kyusu Essence blauw Body gel 250 ml, vol
Ik zou graag ruilen tegen CK Obsession maar weet niet of er iets voor jullie bij zit