Mode & Beauty alle pijlers

Yves Rocher

10-01-2014 16:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaring met de producten van Yves Rocher?
Ik.

(En voor de rest wacht ik netjes op Rosanna, heb ik beloofd net)
Ik bestel regelmatig iets en ben erg tevreden over de producten.
Ik heb pas een mascara van ze gekregen en die bevalt heel goed. Je moet alleen niet naar de naam kijken, het ding heet sexy pulp. My god

Verder koop ik er nooit wat, vind het te duur.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 10 januari 2014 @ 17:05:

Ik heb pas een mascara van ze gekregen en die bevalt heel goed. Je moet alleen niet naar de naam kijken, het ding heet sexy pulp. My god

Verder koop ik er nooit wat, vind het te duur.Yves Rocher was toch juist altijd super goedkope meuk?
quote:Chartreuse schreef op 10 januari 2014 @ 17:01:

Ik.

(En voor de rest wacht ik netjes op Rosanna, heb ik beloofd net)

ik snapte al niet wat ik moest komen doen

maarre, OT , ik heb ervaring met YR vanuit het verleden en was toen wel tevreden erover
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik bestel er wel eens wat.

Argan masker voor huid en haar is fijn, verder vaak douche gel oid.

Ik vind dat de make-up qua kleur vaak niet echt overeen komt, dat dat bestel ik niet meer, dan heb ik het dus over nagellak en oogschaduw bijv.

Mascara is prima.

Er zitten wel eens monstertjes van parfum bij, die zijn echt verschrikkelijk, of je moet naar oude oma's willen ruiken
Ik heb lipgloss die sexy pulp heet... tsja hahaha

Verder heb ik de eyeliner (super!)

en huidverzorging hydra vegetal of iets dergelijks (gewoon normaal, niks speciaals)
Ik mag altijd bij mijn oma de bestellijst aanvullen voor mezelf:)

Mijne pro's: lippenbalm! Douchegels (die met bloemen)

Con's: foundation ed kun je echt niet bestellen plus de kleuren van de nagellak/oogschaduw zijn niet goed te lezen.

Ik vind ze juist heel goedkoop (bestellen is altijd goedkoper dan de winkel, je krijgt altijd wel 50 procent korting met stickers enz. Ook al veel gratis producten gekregen ed
Oeh en pro (naar eigen zegen van yr) goed voor milieu ed. Ze hebben voor mij (als het waar is) al heel wat bomen gepland:) (die krijg je als je bio producten besteld:) )
quote:rosanna08 schreef op 10 januari 2014 @ 17:10:

[...]

ik snapte al niet wat ik moest komen doen

Belofte maakt schuld quote:maarre, OT , ik heb ervaring met YR vanuit het verleden en was toen wel tevreden erover Hier hetzelfde. Er zelf iets bestellen heb ik al een eeuwigheid niet meer gedaan maar zo af en toe krijg ik iets van YR via vriendinnen en dat bevalt eigenlijk wel goed allemaal.
Tja, bij dat soort vragen (kort, krachtig en geen uitleg) krijg ik een eng gevoel. Wat steekt daar achter denk ik dan.
quote:troelalaaaatje schreef op 10 januari 2014 @ 17:33:

Tja, bij dat soort vragen (kort, krachtig en geen uitleg) krijg ik een eng gevoel. Wat steekt daar achter denk ik dan.Ook bij een vraag over een make-up merk?
Ik was gewoon benieuwd, want was van plan een aantal producten te gaan bestellen.
Ik bestel er al jaren, ben er tevreden mee.
Gewoon doen. Plantaardig, kwaliteit niet bijster veel anders dan andere make up, wel niet de goedkoopste.
Prima spul, ik ben fan van hun parfum Rose Absolu
Ik vind de camille dag / nachtcreme erg fijn. Gebruik ook vaak de douchegel. De parfum raad ik niet aan, heb een keer een gratis flesje gekregen toen ik boven een bepaald bedrag bestelde en zelfs als wc verfrisser wil je die niet gebruiken.
Ik vind het goed en betaalbaar. Ook leuk voor cadeautjes voor oma :P
Ze hebben hele fijne zelfbruiner voor je benen. Stinkt niet. Ook de kamille reinigingslijn doet het goed op mijn gevoelige droge huidje.

En de douchegel en dan een grote pot eau fraiche ij dezelfde geur als zomer parfum. Ja ik vind het wel leuk.

O ja de monoi tahiti lijn ruikt echt goddelijk
goedkope troep is het.
quote:troelalaaaatje schreef op 10 januari 2014 @ 17:33:

Tja, bij dat soort vragen (kort, krachtig en geen uitleg) krijg ik een eng gevoel. Wat steekt daar achter denk ik dan.Van jouw opmerking krijg ik een eng gevoel.
Ik koop het gewoon in de winkel. Vind de doucheschuim er heel fijn van. Lekkere fruitgeuren. Verder vind ik de lijn van monoï heerlijk, geeft een zomergevoel! En ik maak weleens gebruik van hun acties die ik per post krijg. Maar ik ga dus wel zelf ruiken en testen in de winkel, bestel niks online.
Ik kocht er nooit beautyproducten,maar alleen het parfum So Elixer,waar Yfke Sturm reclame mee maakte,die vond ik echt heerlijk. Maar heb hem al heel lang niet gekocht want het was het lievelings geurtje van mn ex-vriend. Ben overgestapt naar een ander parfum die ik bij de douglas koop

http://www.yves-rocher.nl ... ixir-eau-de-parfum-30-ml/
Ik ben fan van de douche producten, de frambozenazijnspoeling doet wonderen voor mijn seborroisch eczeem.

De make-up en parfums vind ik maar zozo.

Via internet/postorder krijg je meestal 50% korting en dan vind ik het juist goedkoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven