Mode & Beauty alle pijlers

Yves Rocher

10-01-2014 16:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaring met de producten van Yves Rocher?
quote:jessicaaa schreef op 11 januari 2014 @ 17:35:

Ik kocht er nooit beautyproducten,maar alleen het parfum So Elixer,waar Yfke Sturm reclame mee maakte,die vond ik echt heerlijk. Maar heb hem al heel lang niet gekocht want het was het lievelings geurtje van mn ex-vriend. Ben overgestapt naar een ander parfum die ik bij de douglas koop

http://www.yves-rocher.nl ... ixir-eau-de-parfum-30-ml/Ook mijn favoriete parfum!
Als puber bestelde ik wel eens bij Yves Rocher, vond het zo leuk dat je altijd extraatjes kreeg. Ik was vooral fan van een zonnebrand zonder filter, Monoi heette het volgens mij. Met die geur waande ik me op m'n balkon gewoon op een tropisch eiland, echt heerlijk.
quote:Ksenija schreef op 11 januari 2014 @ 17:12:

[...]

Van jouw opmerking krijg ik een eng gevoel.Klopt, jij bent de lekkerste thuis met je Goedkope troep.
Modder verkopen ze geloof ik niet, troela en ksenija. Misschien kunnen jullie er samen een nieuw apart topic over openen en daar lekker verder gaan.
quote:troelalaaaatje schreef op 10 januari 2014 @ 18:03:

Gewoon doen. Plantaardig, kwaliteit niet bijster veel anders dan andere make up, wel niet de goedkoopste.

Wel niet de goedkoopste? Wat is het nou? Wel of niet

Ik vind het trouwens niet duur. Dacht dat het vroeger veel duurder was, maar vind dat nu reuze meevallen.
quote:DappereGerbera schreef op 11 januari 2014 @ 22:59:

Modder verkopen ze geloof ik niet, troela en ksenija. Misschien kunnen jullie er samen een nieuw apart topic over openen en daar lekker verder gaan.
quote:wysiwyg schreef op 11 januari 2014 @ 18:17:

Als puber bestelde ik wel eens bij Yves Rocher, vond het zo leuk dat je altijd extraatjes kreeg. Ik was vooral fan van een zonnebrand zonder filter, Monoi heette het volgens mij. Met die geur waande ik me op m'n balkon gewoon op een tropisch eiland, echt heerlijk.Daar hadden ze een hele lijn van: parfum, douchegel. Héérlijk vond ik dat!
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven