Iets met getrouwde man gehad

10-01-2014 23:33 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zou hier eerder mijn verhaal doen, had het deels bij relaties gedaan maar dit is de juiste plek denk ik.

Ik schrijf dit op mn telefoon dus sorry voor eventele fouten.

Vorig jaar zo'n 8 maanden geleden kwam ik weer in contact met de man waar ik 12 jaar geleden een korte heftige tijd mee had.

Doordat hij toen in het buitenland woonde en werkte en we elkaar weinig zagen is het niks geworden maar was hem nooit vergeten.

Meteen was het weer vertrouwds en ik zat toen vorig jaar nog in een scheiding en hij naar eigen zeggen al een tijd wilde scheiden echter was dit niet gebeurd ivm zijn kinderen maar hij voor mijn komst had besloten dat een scheiding onvermijdelijk was en hou zou zijn vrouw die zomer inlichten op eigen initiatief.

Ik geloofte het gewoon, zat zelf in een scheiding en we leven in 2013 (toen) dus waarom niet...

Enfin we zagen elkaar meestal 1 of 2 keer per week en belde en whatsappte elke dag.

Ik had te maken met een hevig verliefte vijftiger mar was inmiddels ook stapelverliefd (ben zelf eind 30).

Meestal gingen we ergens wat eten, drinken maar heb ook wat van zijn vrienden ontmoet.

We wilden allebei een toekomst met elkaar en waren behoorlijk serieus, echter waren we nog niet met elkaar naar bed geweest behalve die 12 jaar geleden maar hebben wel wat andere dingen gedaan.

Hij zei al jaren geen sex meer met zijn vrouw te hebbeb gehad ook.

Eerst wilde ik ook niet tot we beide gescheiden zouden zijn maar op een gegeven moment begon ik daar anders over te denken.

Na een tijd begon hij te veranderen dus minder lief, afstandelijker en kon hem moeilijker bereiken.

Daarvoor was een blijk voldoende, klef gedoe nou ja je kent het wel.

Natuurlijk vroeg ik hem om zijn thuissituatie soms maar iets over scheiden kwam op de achtergrond terwijl ik inmiddels gescheiden was.

Steeds meer belde hij af of beantwoorde hij mijn vragen niet meer via bv telefoon.

Voelde me vreselijk en heb dit ook naar hem geuit maar het enige wat hij dan zei was dat er niks was en alles goed zou komen.

Geloofde er geen bal van en heb toen gezegd dat het klaar en uit was en heb hem toen een hele lange mail geschreven waar ik mezelf blootgaf, voor hem voelde en als hij de scheiding niet aan zou kunnen hij dit kon zeggen en ik dat wel zou moeten accepteren zodat ik ook verder kon.

Hoorde weer dat er niks was maar dat ik niet zo overgevoelig moest reageren.

Na weer een afspr om te praten ging het weer door zo voor een paar maanden.

Sex was er niet van gekomen, hij kon steeds geen dag of nachten weg en ik woonde vlak na mn scheiding tijdelijk bij mijn nicht dus op wat gerommel na bleef het daar bij.

Inmiddels was ik al een paar keer aardig kwaad geworden en trapte niet meer in zijn smoesjes en leugens.

Als je niet wil scheiden zei ik, zeg het dan gewoon!

5it heeft nog evev geduurd, ik deed het met vage antoorden maar vaak leefde hij weer helemaal op en verklaarde me weer de liefde en spraken we weer af om een weekend weg te gaan dan en dan.

Niks dus...

Heb er dus een punt achter gezet vorige maand en na lang treuzelen kwam er bij hem uit dat hij lange tijd twijfelde of hij een wel een relatie wilde na zijn scheiding.

Had wel de indruk dat hij een schuldgevoel had en zich schaamt voor zichzelf wat ik eerder niet merkte door zijn rationele zakelijke houding.

Maar snap niet hoe iemand zo kan doen, heb ook een dochter en moet me sterk houden voor haar maar ondertussen ben ik helemaal kappot en verbijsterd.

Wat dacht hij wel niet en wat dacht ik.

Heb dus wel redelijk snel aan de bel getrokken dat er iets niet klopte maar toch.

Wie kan me meer inzicht geven of mening?
Tsjah, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
je bent er gewoon ingetrapt.
hij speelt met je tja.. eigen schuld dikke bult
To jammer dat jij niet hier ben gekomen, ik bedoel, voordat jij verlief op hem geworden was. Ik weet namelijk dat hier ergens de echte, de enige net niet/bijna/benikbezig gescheiden man Smoezen-Lijst is.

Had je een heleboel verdriet gespaard.
Ik heb vijf jaar van mijn leven weggegooid aan zo'n vent.

What was I thinking?!

Je komt eroverheen. Geef het tijd. Ik ben de schaamte en zelfverwijt nu wel kwijt maar dat duurde even.

Het was een dure les. Dat wel.

Ik was dom en naïef en geloofde in de liefde en zijn beloftes.

Dat heb ik wel afgeleerd.
Huts!
Hoi het is de bedoeling dat deze vraag onder het minnaar topic komt waar ik het volgens nij heb geplaatst hoe kan ik dat doen
quote:ronjaa schreef op 10 januari 2014 @ 23:33:

Wie kan me meer inzicht geven of mening?Goed dat je bent gescheiden want dat is wel zo eerlijk naar jouw (nu ex) partner. Jij voelt je nu vast zoals jouw ex-partner zich wellicht ooit heeft gevoeld bij jou. Lullig voor je joh! Succes ermee en wat je zaait zal je oogsten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
er is geen minnaar pijler
Stel dat je hem gewoon had geaccepteerd zonder voorwaarden. Misschien was de ervaring anders geweest. Hij heeft gevoeld dat hij wat je kon komen. Maar wel onder valse beloften
Veel nieuwe vrouwen ontmoeten
quote:Ikhierhuh schreef op 10 januari 2014 @ 23:52:

To jammer dat jij niet hier ben gekomen, ik bedoel, voordat jij verlief op hem geworden was. Ik weet namelijk dat hier ergens de echte, de enige net niet/bijna/benikbezig gescheiden man Smoezen-Lijst is.

Had je een heleboel verdriet gespaard.Huh wat bedoel je, bedoel je echt dat er een lijst bestaat van mannen die nog niet gescheiden zijn, maar wel zeggen dat te gaan doen?!!!
quote:mwa schreef op 11 januari 2014 @ 00:05:

[...]

Huh wat bedoel je, bedoel je echt dat er een lijst bestaat van mannen die nog niet gescheiden zijn, maar wel zeggen dat te gaan doen?!!!

Hahahhah. Nee!! De getrouwde manen smoezenlijst!! Hahahahhaah

Was maar waar!!!
quote:Ikhierhuh schreef op 11 januari 2014 @ 00:07:

[...]

Hahahhah. Nee!! De getrouwde manen smoezenlijst!! Hahahahhaah

Was maar waar!!!Ooh god, ik schrok al hahaha. dacht al dat is wel heel raar met naam en toe naam :p
quote:mwa schreef op 11 januari 2014 @ 00:08:

[...]

Ooh god, ik schrok al hahaha. dacht al dat is wel heel raar met naam en toe naam :p

Ik vind je wel leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lijst met smoezen.
quote:Enn schreef op 11 januari 2014 @ 00:10:

[...]

Ik vind je wel leuk!nou dankje ik jou ook !
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 januari 2014 @ 23:53:

Ik heb vijf jaar van mijn leven weggegooid aan zo'n vent.

What was I thinking?!

Je komt eroverheen. Geef het tijd. Ik ben de schaamte en zelfverwijt nu wel kwijt maar dat duurde even.

Het was een dure les. Dat wel.

Ik was dom en naïef en geloofde in de liefde en zijn beloftes.

Dat heb ik wel afgeleerd.Maar maar snoesje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven