Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Isiss, die bruiloft klinkt iig heel interessant. Of ik het ook leuk vind klinken weet ik nog niet zo, maar wel een ervaring zeker.

Nemo, fijn voor je dat jij de knoop doorgehakt hebt. Ik hoop voor je dat je snel ook echt vrede hebt met de situatie. Success met alles!

Rianne, klinkt superleuk al zou ik het denk ik niet durven. Ik vind beesten in het water een beetje eng. Dank je nog voor het schema met de dingen die vriend en ik in Mex kunnen doen. Ik heb het nog steeds niet gelezen, maar vriend zei dat er leuke dingen tussen zitten. Voor de rest zijn wij daar nog niet echt mee bezig. Eerst even over anderhalve week met zijn ouders naar mijn ouders op bezoek. Best spannend en dan staan er nog een bruiloft van mijn beste vriendin, afstuderen, een nieuwe baan zoeken, verhuizen, verbouwen en zeker nog een paar andere dingen op het programma. Pas dan kunnen wij ontspannen op vakantie.

Afgelopen weekend waren wij trouwens een weekendje op Texel. Was ook erg leuk, Eerst wilde ik toch liever niet gaan ivm alle andere dingen die ik nog moet doen, maar het was ook heerlijk om even eruit te zijn. Met de fiets en lopend het hele eiland afgestruimt, gisteren helemaal kapot weer thuis gekomen en nu weer aan het werk.
Nemo, wat naar nieuws! Jee.. Sterkte vanuit de Alpen! Is het echt definitief voorbij?

Wat ga je nu doen? Blijf je daar of ga je terug naar NL?

Isiss, ze vinden me hier alleen al raar omdat ik zelfs compleet nuchter nog urenlang kan dansen op leuke muziek. Hier doen ze aan stijldansen of barhangen/slapen. 'Modern dansen', zoals ze het hier noemen, is niet zo geaccepteerd als in NL. Ze liggen dan altijd slap van het lachen.

Net als dat hier geen sluitingstijd bestaat. Op de deur van het cafe staat van 10.00 tot 02.00 geopend, maar dat betekent eigenlijk dat je uiterlijk half 10 open bent en ook tot 05.00 uur blijft inschenken.. In NL is sluitingstijd ook echt lichten aan en muziek uit. Als je dat hier doet, krijg je een hoop commentaar en boze gezichten. Het is echt not done. Ik ben niet zo extreem dat ik de lichten aandoe, maar ik probeer wel om om 2 uur uiterlijk te sluiten en stuur mensen dan op een gegeven moment ook weg. Ze vinden mij maar raar.. 'zo werkt dat niet in Tirol'.. Nou, dat is dan jammer. In NL werkt het wel zo.

Als ik leuk gezelschap heb, wil ik nog wel eens langer blijven, zoals gisteren met mijn vriendin/collega en vrijdag met mijn lief van vorig zomer. Gewoon lekker kletsen aan de bar.

Pfff.. het is hier zooooo heet. Gisteren flinke onweersbui gehad (het kan hier zo ontzettend spoken tussen die bergen), maar vandaag is het weer net zo warm.

Verder alles nog rustig hier!
Ow, Isiss, bruiloft vergeten! Idd, wel bijzonder om zoiets meegemaakt te hebben. Zijn die kinderen de nichtjes van R? Haha.. voordeel van je eigen kroost is dat je ze van kleins af aan kent en dus weet hoe ze in elkaar steken. Andermans kinderen vind ik ook altijd veel lastiger dan die van mij. Terwijl die van mij echt geen engeltje is..
Klinkt toch best wel leuk, die bruiloft! Waarschijnlijk had je meer genoten zonder die kinderen

Lijkt mij ook supergaaf, Rianne! Ik heb wel met dolfijnen gespetterd, maar niet echt, maar dat vond ik al zo kicken.

Ine, hier na sluitingstijd wordt er vaak nageborreld, hoor.

Heb de 2de ronde voor een baan achter de rug, nu is er ook nog een 3de ronde, waar ik heen mag. Wat een gedoe, zeg.

Ben er flink moe van.

En ik weet niet of het wel de juiste baan voor me is ook nog.

Grrrrr.
Allereerst, Miekes en Sofietje van harte welkom!!!

Spees, ik heb hetzelfde als jij ik vind 't ook een voordeel dat je niet één persoon wordt maar jezelf individueel ontwikkelt. Ik denk dat dat wel vooral geldt als je zo jong een relatie krijgt, kan me voorstellen dat wanneer je elkaar tegenkomt als je dertig bent dat allemaal allang achter de rug is en je er weinig positiefs meer inziet.

Isiss bruiloft klinkt inderdaad eigenlijk wel leuk, vooral om een keertje mee te maken! Hoe gaat 't met R's zus?

Yas, succes met de sollicitaties! In mijn dorp in Brabant had ik nooit van sluitingstijd gehoord, maar in de Randstad was dat wel anders, vooral omdat ze anders ook gewoon dikke boetes kregen en de politie op de stoep.

Rianne, dat is supersuperdope!!! Ik heb dat zelf ook gedaan daar in de buurt (ik wilde eigenlijk met dolfijnen maar dat bleek lastig) en vind 't een van mijn mooiste ervaringen ever!!!!

Ine, heb jij een kroeg daar?

Even ego-en:

Mijn verdediging was inderdaad in 't Spaans en hij liep als een trein. Ik was lichtelijk nerveus vantevoren maar niet te overdreven (want ik had goed voorbereid). Ik was vierde en was naar iedereen voor mij wezen kijken, en het meisje dat als tweede moest was behoorlijk stevig aangepakt en liep huilend de zaal uit na haar verdediging. dat geeft de burger geen moed!!!

Maar, het ging hartstikke goed, al het commentaar was heel positief en er waren drie vragen, die eigenlijk niet gingen over mijn scriptie (in de zin van 'je hebt thema x niet behandeld, hoe denk je daarover' of 'waarom heb je gekozen voor deze indeling') maar over dingen waaraan de profs dachten toen ze 't lazen (bv. 'goh, dit lezend vroeg ik mij af..., hoe denk jij daarover'). ik was dus erg blij! Mijn ouders waren heel trots en blij dat ze geweest waren, en hebben alles gefilmd .

Ik had uiteindelijk voor mijn scriptie een 9, en ben cum laude geslaagd, als tweede van de bups. Meer details ga i knog even in de ak zetten anders wordt 't iets te herkenbaar denk ik (aangezien ik tegen iedereen hetzelfde zwetsverhaal vertel ).

Ohja: ontopic: de liefde viert trouwens ook hoogtij!
@Rianne: klinkt super zeg!!! Dat staat ook echt nog hoog op mijn verlanglijstje.. maar ja. wat niet

@Marg: wat goed, wat goed! Maar had eerlijk gezegd ook niet anders van jou verwacht! (zo zie je maar wat voor indruk je van iemand kan krijgen die je niet eens kent ) En wat fijn dat het goed gaat in de liefde!!!

@Isiss: klinkt weer als een interessante bruilioft! Maarre... jouw kinderen hoeven echt niet zo te worden!

@Ine, grappig he dat je op zulke "kleine" afstanden binnen Europa al van die verschillen hebt!

En om je vraag te beantwoorden: ik ga nog 2 reizen doen in marokko waar ik voor ingedeeld sta en dan kom ik terug naar NL. Ik ga morgen naar de broer van habibi en die gaat me hopelijk helpen met het verhuizen van mijn spullen van Marokko naar NL en dan ga ik hier een huisje huren. Hopelijk per 1 september. Ik wil daar nog graag afmaken waar ik aan begonnen ben.
Marg: tjezus, 'n 9! Echt cool! Ik stel voor dat je Koffi Anan belt, lijkt me wel wat voor jou

En helemaal blij in de liefde is ook erg leuk om te horen, laatste weken liet je er zo weinig over los, ik kreeg bijna 't idee dat 't niet heel lekker liep. Fijn nu dus!

Nemo... vind 't zo shit! Ben blij dat je eigenlijk heel nuchter klinkt, en duidelijke plannen aan 't maken bent. Hoop dat 't ook zo ook een beetje voelt nu.

En nee: onze kinderen hoeven echt niet zo te worden, juist dat besef maakte 't tussen R. en mij erg leuk dit weekend. We hebben 't er heel veel over gehad, en we hebben er eigenlijk heel erg dezelfde ideeën over (op wat details na), dus dat is mooi. Niet dat het de eerste keer is dat we 't er over hadden, maar het was echt leuk. Nog een heel erg hetzelfde idee is dat het geen korte termijn-iets zal gaan worden.

En dan komen we automatisch bij R's zus: in haar gezin gaat 't precies zoals het niet zou moeten gaan. Met R's zus gaat 't op zich best goed nu. Afgezien van dat ze iedere dag hoopt dat haar man ineens dood neer valt, is ze zeer blij dat wij zo dicht in de buurt wonen (maar 400 km), en dat haar (en R's) nichtje sinds vorige week op maar 'n half uurtje afstand woont. Dat geeft haar wel moed, ik hoop dat ze dat ook een beetje positief op de kinderen kan projecteren.

Yas: doe 'ns wat meer info, al dan niet in de ak!

Hoe gaat 't met de gezondheid?

Welkom Sofietje! Fijn dat je zo veel contact hebt met je vriend. Zit ie zo ver weg dat je 'm tussendoor niet even op kunt zoeken? Je zal zien als je lekker bezig bent en leuke dingen voor jezelf doet dat die 10 weken zo voorbij zijn.

Ine: haha, dat dansen is wel erg grappig, bevestigt m'n vooroordelen enorm. Niet dat ik sinds ik 'n kroegleeftijd heb in 'n Oostenrijkste stad ben geweest, daar weet ik uiteraard niks van, maar m'n bierstube beeld overheerst en daar kan je niet modern bij dansen nee.
Nemo: hier ook nog maar even:

Marg: gefeliciteerd! Hartstikke goed zeg! Ga je nu vakantie houden (met lief?)?

Isiss: zo, dat is best wel even een ervaring die bruiloft. Toch leuk om dat eens mee te maken.

Rianne: wow, wat onwijs cool zeg! Zoiets zou ik zo graag willen.

Yas: ik ben ook wel benieuwd naar wat meer informatie en hoe is het met de gezondheid idd?? Al meer plannen voor de bruiloft?

Ine: leuke verhalen heb je over Oostenrijk. Ben zelf een keer wezen skieen in Tirol. Vond het er erg mooi!

Heb je nog wel eens wat gehoord uit NL?

Es: je hebt het er maar druk mee zeg. Lukt het allemaal beetje, ook qua scriptie?

Hier gaat het goed. Wat betreft werk wat minder positief nieuws. Zit weer zonder werk, maar nu ben ik vorige week zelf opgestapt. Heb nog nooit in zo'n verschrikkelijk chaos gewerkt. Echt niet leuk, want iedereen (incl. mijzelf) stond er verschrikkelijk te stressen en de sfeer was daarom ook niet echt gezellig. Leek mij daarom beter zelf weg te gaan. Was de dag dat ik had opgezegd ook helemaal opgelucht en blij en zo had ik mij al weken niet meer gevoeld. Voor mijn gevoel dus wel de goede beslissing genomen. Maar weer uitkijken naar wat anders dus...
Gefeliciteerd, Marg! Goed man!

Gezondheid, ut geet wa. Ben nog steeds sneller moe dan voorheen, de narcose werkt lang door. Al doe ik ook niks behalve forummen, ik ben 'savonds uitgeteld.

De trouwplannen, dat zal voorjaar 2009 worden, denken we.
Marg, jee.. knap hoor! Helemaal in het spaans. En ook nog cum laude! Wat zul je trots zijn!!! Gefeliciteerd.

En nee, ik heb geen kroeg, ik werk in een cafe-bar (is maar klein, we werken er altijd alleen).

Mijn huis heeft zes vakantieappartementen die ik verhuur. Om te integreren ben ik buitenshuis gaan werken en ik kom er maar niet weg. Vorig zomer zelf iets gepacht, maar dat was alleen voor het seizoen, en daarna maar weer terug naar het cafe.

Yas, naborrelen is alleen leuk als je met de juiste mensen bent . Hier wil het nog wel eens gebeuren dat de sneuste dorpsbewoners binnenstappen op het moment dat jij wilt sluiten. En tja.. die wimpel ik het liefst heel snel af.

Succes met je sollicitatieronde!

Nemo, vind je het jammer om terug te 'moeten' naar NL? Zou je niet willen blijven waar je nu bent? Ik weet niet hoe lang je al uit NL weg bent, maar kan me ook voorstellen dat het heel gek is om daar weer iets nieuws op te moeten bouwen.

Isiss, alleen die term al, 'modern dansen'.. dat zegt eigenlijk al genoeg! Haha! Het is wel een beetje zoals de vooroordelen zijn, denk ik. Het is een dorp met 4000 inwoners, die bijna alles van elkaar denken te weten, en zoniet dan vullen ze het zelf wel wat in. Er wordt veel gekletst, iedereen is jaloers op iedereen en iedereen moppert de hele dagen over alles. Het voordeel van buitenlandse zijn, is dat ik me er echt niets van aantrek en overal een beetje 'boven' sta (in de zin van dat het me niet raakt).

La Moon, het is nog steeds rustig. Ik krijg hem niet uit mijn hoofd en ben er nog steeds van overtuigd dat we elkaar weer zullen zien deze zomer. Als een stom schaap wacht ik dus nog steeds.. Al zit ik niet wanhopig op de bank met de telefoon in mijn handen . Ik ga gewoon mijn gang, heb plezier in wat ik doe, stuur af en toe een smsje en zal hem eind van de week nog eens bellen. We hebben elkaar een dikke week terug gesproken en toen zei hij dat alles goed komt en hij me niet kwijt wil, dus daar houd ik nog maar even aan vast. Ik merk dat ik ook niet open sta voor anderen (niet dat hier nu bepaalt een overschot aan superleuke mannen is - integendeel), dus ik laat het eerst maar even zo.

Vervelend van je werk.. er komt vanzelf iets op je pad wat wel goed bij je past!
"de sneuste dorpsbewoners"

Gefeliciteerd Marg! Wat goed zeg! En ben je nu druk aan het werk zoeken of toch even genieten?
Ine: als jij hem smst, krijg je dan wel wat terug? Of laat hij helemaal niks horen?

Ik ben in Maastricht bij de broer van H. en zijn vriendin. Het was erg gezellig. Ongeloofelijk dat ik zo'n leuke schoonfamilie had die ik amper kende! Met mijn spullen gaat het goedkomen, Broer gaat er voor zorgen! Hoe fijn is dat?

Gisteren nog even uitgestapt in Breda, afsgeproken met Mel (van de andere forum) was ook leuk! Lekker terrasje gepakt en van de zon genoten! Wat was het mooi weer he gisteren?
Nemo, wat leuk dat je daar even bent geweest. Wonen ze standaard in NL?

Marg, hier ook even gefeliciteerd! Fantastisch hoor en nu lekker werken

Ine, voelt het ook vreemd of heb je het idee dat hij gewoon koudwatervrees heeft of even met de kids in de knoei zit?

RianneP, *grote ogen* zo heeee, ben heeel erg benieuwd naar de foto's. Wat een stoere ben jij zeg.

Moon, enerzijds balen geen baan maar anderzijds ook niet lekker werken als er niets van klopt. Hopelijk snel weer wat anders.

Yas, gaat allemaal weer goedkomen! Geduld hè, maar da's volgens mij niet jouw sterkste kant?

Isiss, je bruilofts verhaal......en dan gelijk afgeknapt op kinderen. Nee, er zijn ook leuke kinderen hoor, mijne een dagje lenen?

Hier alles ok. Bemerk dat ik steeds meer mijn draai begin te vinden en ook rustiger wordt. Kjong had ooit al eens gezegd dat een Postnatale Depressie 3 jaar nodig heeft om uit te werken. We gaan de goede richting op, kind is 2½. Met lief alles goed, is van de week weer eens gezellig een paar keer online geweest en dan.....zwijmel....dan zou ik het liefst gelijk dat visum aanvragen maar heb voor mezelf besloten dat er vanzelf een avond komt dat ik er klaar voor ben en op de knop druk. Ik denk dat ik er zelf nu gewoon niet aan toe ben om ook die druk er nog bij te hebben. Stom eigenlijk en zo dubbel. Het liefst wil je hem hier om hem vast te houden maar gezondheidstechnisch weet ik gewoon dat het beter is nog even te wachten, ik trek het gewoon nog niet. Er zal dan best een aanslag op mijn leven plaatsvinden en ik wil gewoon dat ik dan 100, nee 200% goed in mijn vel zit.

AK even verder over de meeting? Laten jullie even weten of augustus ook ok is? Dan kan Nemo gezellig mee en dat lijkt me wel heel erg leuk.
Cadi, kan me voorstellen dat dat heel dubbel voelt. Ik begrijp een beetje tussen de regels door dat hij hier ook begrip voor heeft en dat vind ik echt top!! Ik hoop dat die positieve vibe voor wat betreft gezondheid door blijft gaan, net als voor wat betreft de liefde!!

Yas, heb je al een trouwjurk? (krijgt nu opeens een creatief idee dat trouwjurken en camoeflagenetten behelst, zie andere topic )

Nemo, zo zie je maar dat er toch iets moois uit voorkomt (lotussen groeien in de modder, toch).

Ine, ik heb hardop moeten lachen om 't modern dansen!!!!!!

Heb vandaag sollicitatiebrieven geschreven, en slijmmails naar iedereen die ik ken op een positie waar ze wat voor me kunnen beteken. Duimen jullie mee dat er wat uitkomt? Ook jij Cadi:

Een paar foto´s van het leuke kleine visje
Jeetje Rianne, als je zo die foto's ziet, ziet het er toch eng uit! Toen Cadi net schreef wat ben jij een stoere, dacht ik nog: nou zo stoer is dat toch ook weer niet. Yeah right, het is super stoer!! Was het niet een beetje eng??

Moon: was helemaal vergeten op jou te reageren. Wat balen van je baan! En het seizoen is nu natuurlijk al begonnen, ben je nog postief over het snel vinden van een nieuwe baan?

Marg: lotussen groeien in de modder? Heb ik natuurlijk weer nooit van gehoord, maar als jij het zegt Snap wel wat je er mee bedoeld (zo dom ben ik dan toch ook weer niet )

Cadi: vind het knap dat jij tegen jezelf kan zeggen dat je gaat wachten. Zou ik niet kunnen hoor. Goed dat je eerst voor jezelf kiest en dan pas gaat voor iemand erbij! Ik hoop echt dat er voor jullie een happily ever after aan vast zit!

Ine: om nog even jouw vraag te beantwoorden: ik woon hier sinds mei 2007. Ik ben hierheen gegaan in 1e plaats voor de liefde natuurlijk, maar ook om meer te leren over de Marokkaans cultuur, aangezien hij een Marokkaan is. Ik ken het nu. Het is een moeilijk land voor een blanke vrouw en de Marokkanen zijn een vermoeiend volk als je iets gedaan moet krijgen. Dus: mission accomplished! Ik ken de meeste ins en outs van Marokko, maar nu de liefde weg is zie ik echt geen reden om te blijven!

Moest gisteren ook weer lachen, vloog gisteren vanaf BE terug naar Marokko. Vliegtuig zat vol met Marokkanen die dus vakantie gaan vieren hier. 1 grote ellende natuurlijk. Het duurde allemaal eeuwen, snikkie heet in dat vliegtuig, veel te veel handbagage, niemand zat op de goeie stoel, stewardessen sjagerijnig en ik maar lachen: na een jaar Marokko krijg je mij niet zo snel meer gek hoor! Haha.
Zie je wel, wat Rianne gedaan heeft is ENG. Ik vind het supercool en mooi maar mij krijg je daar het water niet in.

cadi, wat goed dat je voor jezelf kiest. Ga je hem nog wel zien deze zomer?
Lotusbloem

De lotusbloem is het symbool voor zuiverheid.

Zoals de lotus vanuit de modder onder water naar het licht groeit, zo kan ook de mens meer een wijzer mens worden. De lotusbloem doet denken aan de mens die zoekt naar de waarheid. In deze symboliek is de lotus een bloem die haar wortels heeft in het troebele, modderige water van onwetendheid en lijden.

De bloeiende lotus is ook symbool voor wat 'verlichting' wordt genoemd. Daarmee wordt bedoeld het tot volle bloei komen van de bloem, het tot volle inzicht komen van het menselijk bestaan met al zijn lijden en geluk, niet alleen voor je zelf maar voor al het leven om je heen.

http://www.klap.net/religies/boeddhisme/boeddhisme/
Rianne, WOW! Wat mooi.. Ik zou het ook nooit durven.. ik vind een meer met donker water waar ik geen vis kan zien - maar wel weet dat ze er zijn - al doodeng, laat staan dat ik ze kan zien! Maar daarom is het wel heel erg leuk om je foto's te zien!!

Nemo, kan me ergens ook wel voorstellen dat je toch weer terug wilt. Blijkbaar is je thuis toch meer in NL dan in Marokko. Jammer dat het allemaal zo gelopen is, maar je weet van te voren gelukkig nooit hoe iets uit gaat pakken. Is er echt geen kans meer dat het goed gaat komen?

Cadi, pittig om weer uit een postnatale depressie te komen, vooral - denk ik - als je er voor de rest helemaal alleen voor staat. Je hebt natuurlijk wel je omgeving, maar niet een partner die je een deel van de zorg uit handen kan nemen op momenten dat je het weer moeilijker hebt.

Waar woont jouw lief? Wel heel fijn dat hij er begrip voor heeft. Dat is liefde!

Over mijn 'lief'. Hij kan niet smssen, wil het ook niet leren en als hij het zou willen, zou hij het nog niet voor elkaar krijgen, vrees ik.

En Cadi, als ik op mijn gevoel afga, echt op wat mijn hart zegt, blijf ik nog een tijd wachten. Mijn gevoel zegt dat het goed komt, dat hij echt puur tijd nodig heeft om alles thuis op de rit te krijgen. Dat is ook wat hij gezegd heeft en - misschien heel dom - maar tnt geloof ik daar in.

Zijn kinderen waren natuurlijk nogal in de war na de scheiding. Er is veel gebeurd, veel met modder gegooid en keer op keer is het contact weer verbroken-hersteld-

verbroken. Nu komt het hele nieuwe-vriendin-van-vader-verhaal erbij, op een lullige manier.

Ook al is en blijft het niet netjes van hem dat hij me zo lang laat wachten, ik begrijp ergens wel dat hij die tijd nodig heeft. Zijn kinderen zijn belangrijk, hij moet er voor ze zijn.

Diep van binnen voelt het bij mij nog steeds dat het oke zit, dat het goed komt. Ik kan hem nu nog niet uit mijn hoofd krijgen en zal pas weten hoe het echt zit als ik hem weer zie.

Ik zie wel, ben er rustiger onder en zit niet meer op telefoontjes ed te wachten.

Kan iemand regelen dat Rusland wint? Daar heb ik nl geld op ingezet..
Rianne: leuk 'visje' idd! Vind het echt cool wat je gedaan hebt hoor! Zou het graag willen, maar zou eerst echt wel even moeten slikken denk ik.

Ine: wat fijn dat je nu een beetje rustig bent onder de situatie. Dat heeft bij mij destijds wel wat langer geduurd. Zat me in het begin ook altijd zo druk te maken als ik eens niets hoorde.

Heel goed van je en gewoon afwachten hoe het nu gaat lopen!

Cadi: vind ik wel knap van je hoor, dat je zo om jezelf denkt. Is ook het verstandigst natuurlijk, maar gevoel en verstand lopen nu eenmaal niet gelijk op. Fijn ook dat hij er begrip voor heeft!

Nemo: hoe gaat het in Marokko?

Of ik nog denk dat ik snel een baan vind. Ik weet het echt niet. Iedereen (zelfs in het hotel waar ik ontslag heb genomen) zegt dat ik echt zo wel weer wat vind. Er is er helaas geen een daarvan die ook wat concreets voor me heeft. Ik heb dus echt geen idee. Hoop het wel natuurlijk.

Vandaag voor het eerst sinds weken weer eens aan het strand gelegen. Vorige keer was ik zo ontzettend verbrand dat ik echt even genoeg van het strand had. Maar aangezien ik hier al 5 maanden zit en nog steeds gewoon wit ben, vond ik het wel eens tijd worden om er echt iets aan te doen.
Het is hier zooo heet! (wanneer krijgen we eens een zwetende smiley?) Is het bij jullie ook zo heet La Moon? Eergisteren gaf de thermometer in Marrakech 55 graden aan! Ik dacht echt dat ik flauw zou vallen van de warmte HET WAS NIET NORMAAL! Dus dat beloofd nog wat. Zit nu in Rabat, daar valt het wel mee, maar moet morgen met mijn groep naar Fes en ik heb er oh zo geen zin in!

Heb geloof ik een algehele dip. Heb nergens zin in. Erger me ook aan alles, dus ik hoop maar dat het goed gaat. Dat warme weer helpt ook echt niet mee (en natuurlijk dat ik al 19 dagen niks van H heb gehoord en waarschijnlijk ook nooit meer hoor )

Ine: jammer van Rusland, was je veel geld kwijt?

En waar is de rest? We waren al ergens ver onderaan te vinden. is het mooi weer ofzo in NL en is iedereen van de zon aan het genieten???
@Findingnemo: je begeleidt nu een groep? In je verse verdriet? Allemaal mensen die vrolijk en ontspannen zijn? Werkt het goed als afleiding, of drukt het juist op de feiten?

@Ina: Beetje nalezend lijk je je er op 1 kant in te berusten, en andere kant nog volop hoop te hebben. Hoe reageert jouw zoontje (?) eigenlijk op nieuwe relatie? Of nog te jong om op te merken?

@Margaretha2: respect hoor. Ik vind het al doodeng om in Engels presentatie te geven -hier ook veel kans op koppenrollen.

Hier alles goed. Vorig weekend gezellig weekend met hem gehad. In Frankrijk. We hadden eens nagedacht wat het "leukst" zou zijn. En zowel in Italie als hier in NL zouden we naar ons gevoel teveel geleefd worden. Iedereen die jou of hem wil zien... Dus lekker in vreemde omgeving voor ons beiden... Was heerlijk. Helemaal verliefd...

Afscheid was wel weer erg rot. Heb nu 1.5 dag echt niet gelachen, me beetje afgezonderd (kamer op werk was ook zo irritant vol met teveel giebelige gezelligheid) en met name veel feelgoodfruit () gehad. En daarna maar weer het normale leven opgepakt. Bij pakken neerzitten en treuren heeft toch geen zin...
Nemo: hier ook ja, bloedheet. Heel raar weer de afgelopen dagen. Weinig zon en het is een beetje heiig (schrijf je dat zo?), maar denk dat dat zand is. En inderdaad bloedheet! Was er gisteren eigenlijk helemaal niet lekker van. Het is op dit moment wel aardig afgekoeld.

Verder, succes met je reis! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt, maar ook wel weer een beetje afleiding toch?
Sjemig, wat een temperaturen Nemo! En dan werken met een groep die net uit Nederland komt.... heftig voor jou, maar ook heftig voor hen en dus weer extra heftig voor jou, als je me nog snapt. :-) Water, water, water!

Hier is het niet echt mooi weer, maar ik heb wel drukke tijden gehad. De afgelopen week was mijn laatste echt drukke week, vanaf nu wordt het langzaam rustiger. En had ik al verteld dat ik een contract voor onbepaalde tijd heb gekregen??

Gisteren hebben B en ik onze verjaardagen gevierd. Volgende week zondag ben ik zelf jarig en maandag is het B's beurt. Dat weekend gaan we lekker vier dagen kamperen op Texel, en gisteren dus een redelijk groot feest gegeven. Eigenlijk vooral voor de mensen die we niet apart gaan opzoeken zodat die hem in ieder geval ook konden zien. En een feest is natuurlijk altijd leuk! Dus van drie tot een uurtje of een zijn er totaal zo'n 35 mensen voorbij gekomen. Was erg gezellig!

Vandaag zijn we naar het tuincentrum gegaan en hebben we de hele auto volgeladen met planten. Er kon echt niks meer bij! Ik heb een tuin van zo'n 80m2 waar in acht jaar niets aan gedaan is. B is die langzaam aan het ontginnen: alles snoeien, daarna alles met gif spuiten en nu alles dood is, is hij alles aan het omspitten. Inmiddels is de halve tuin vandaag door ons opnieuw aangelegd en het wordt zo waanzinnig leuk! Een terras erbij achterin de tuin, een rotstuintje (er bleken allerlei hele gave rotsblokken te liggen onder vijf lagen klimop), een kruidentuintje, en allerlei gave klimplanten, lavendel en vooral veel bloeiends. Ik kan niet ophouden met er naar kijken en het is ook erg leuk om dat samen te doen.

Kortom: allerlei erg leuke dingen hier, maar daardoor weinig tijd achter de laptop. Wacht maar tot na 26 augustus, dan kom ik jullie weer vervelen.

En Nemo: ik benijd je niks zo met een groep. Heel veel sterkte meis! Het is ooit tussen B en mij uit gegaan tijdens een reis, die we samen begeleidden. Dat was ook erg ingewikkeld, maar van die groep kregen we wel waanzinnig veel steun. Ik hoop dat jij ook wat steun en plezier vindt bij jouw groep.

En voor de anderen allemaal: zwaai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven