Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach Prada toch. Ik duim mee.
Prada, dat is toch best heel oud voor zo'n hondje?
quote:Jonari schreef op 12 januari 2014 @ 01:28:

Ach Prada toch. Ik duim mee.Ik duim ook zeker mee. Mag je het hondje niet houden? Dat hij zijn laatste `jaren` bij jou mag zijn?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik bedenk me nu dat hij 12 jaar van mij is geweest. Mocht helaas geen huisdieren in mijn appartement.

Moos, Chihuahua's kunnen zo'n 18 jaar worden.
In Den Bosch zijn leuke kroegen,

Brabantse gezelligheid he

Sterkte met je hondje Prada!
quote:prada schreef op 12 januari 2014 @ 01:31:

Moos, Chihuahua's kunnen zo'n 18 jaar worden.Maak iig nog wat mooie foto`s van hem. En samen nog een paar daagjes genieten!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wow, dat wist ik niet. Best heel oud voor een ras dier. Toch?
Maar zoals ik ex ken, als ik iets leuk vindt zal hij er alles aan doen om niet mee te werken.

Hij wilde het hondje niet zelf verzorgen dus heeft hij het bij zijn moeder ondergebracht, maar die ligt nu in het ziekenhuis.

Hoop maar dat hij het teveel moeite vindt om hem zelf te verzorgen en dat zijn moeder nog even in het ziekenhuis blijft zodat ik nog even van hem kan genieten
quote:MocyMoos schreef op 12 januari 2014 @ 01:34:

Wow, dat wist ik niet. Best heel oud voor een ras dier. Toch?

Ja is best oud voor een rashondje.

Goed dat je het zegt van di foto's MV, zou het glad vergeten.

Ik ga nu Unsere kijken. Nog veel plezier lady's.
quote:Marjo41 schreef op 12 januari 2014 @ 01:32:

In Den Bosch zijn leuke kroegen,

..........................Ik weet het. Daarom.
Trustuh Prada en dat het hondje lekker bij jou (terug) mag komen.
quote:prada schreef op 12 januari 2014 @ 01:35:

Maar zoals ik ex ken, als ik iets leuk vindt zal hij er alles aan doen om niet mee te werken.

Hij wilde het hondje niet zelf verzorgen dus heeft hij het bij zijn moeder ondergebracht, maar die ligt nu in het ziekenhuis.

Hoop maar dat hij het teveel moeite vindt om hem zelf te verzorgen en dat zijn moeder nog even in het ziekenhuis blijft zodat ik nog even van hem kan genieten

Zit je nog steeds in het appartement waar je geen huisdieren mag hebben?

Als het jouw hond is zou ik hem na die paar daagjes niet meer terug geven. Kom op zeg. De dagen dat hij jou vertelde wat je wel en niet mag doen zijn voorbij. Hoewel ik echt wel begrijp hoe de situatie is hoor.

Nou ja, kijk maar wat je het beste lijkt maar ik denk dat het hondje beter af is bij jou dan bij die moeder. Als ze uit het ziekenhuis is kan je ook niet meteen weer voor het beestje zorgen. Daarbij klinkt het alsof ze ziek en oud is. Nee hoor, ik zou zeggen dat hij bij jou blijft.
quote:prada schreef op 12 januari 2014 @ 01:36:

[...]

Goed dat je het zegt van die foto's MV, zou het glad vergeten.

Ik ga nu Unsere kijken. Nog veel plezier lady's.
quote:prada schreef op 12 januari 2014 @ 01:36:

[...]

Goed dat je het zegt van di foto's MV, zou het glad vergeten.

Ik ga nu Unsere kijken. Nog veel plezier lady's.Veel plezier met je hondje. We horen het!
Dexter is nu weer op tv.
Dexter ken ik ook al niet. Wil ik ook nog gaan kijken.

Ik heb net Broadchurch helemaal gezien, wat een mooie serie!

En Luther vind ik ook wel spannend.
quote:MocyMoos schreef op 12 januari 2014 @ 01:49:

Dexter is nu weer op tv.

Deze afleveringen heb ik allemaal al op 13street gezien, tot en met het laatste deel/afleveringen.

Heel lastig, als ik switch van kanaal zag ik normaal onderin staan wat voor programma er op dat moment was, nu staat er al 2 dagen iets anders dan er op tv is. Morgen Online maar even mailen.
quote:Marjo41 schreef op 12 januari 2014 @ 01:52:

Dexter ken ik ook al niet. Wil ik ook nog gaan kijken.

Ik heb net Broadchurch helemaal gezien, wat een mooie serie!

En Luther vind ik ook wel spannend.

Broadchurch nog maar 2 afleveringen van gezien, wel leuk. Komt morgen weer op tv.

Luther viel ik bij in slaap dus die ga ik niet volgen.

En die andere nieuwe serie ga ik volgen, ben even de naam kwijt.
Heb ook nog zoveel series te zien. Vind Dr. Deen bijvoorbeed al het volgen waard. Maar zie niks meer omdat ik het altijd vergeet en al snel achter loop en dan geef ik op.
quote:MocyMoos schreef op 12 januari 2014 @ 01:56:

Heb ook nog zoveel series te zien. Vind Dr. Deen bijvoorbeed al het volgen waard. Maar zie niks meer omdat ik het altijd vergeet en al snel achter loop en dan geef ik op.

Nee die volg ik niet.

Weet het al weer; blacklist volg ik, net 2 afleveringen geweest.
Ik kijk nog maar weinig series op tv. Ik vergeet ook altijd te kijken of heb er op dat moment geen zin in.

Ik heb Netflix , ik kan terugkijken en ik heb een handige dochter die alles kan downloaden.
quote:Marjo41 schreef op 12 januari 2014 @ 02:00:

Ik kijk nog maar weinig series op tv. Ik vergeet ook altijd te kijken of heb er op dat moment geen zin in.

Ik heb Netflix , ik kan terugkijken en ik heb een handige dochter die alles kan downloaden.

Oh dat is super handig.

Maroon heeft me een keer heel goed uitgelegd hoe ik dingen kon downloaden maar ik kreeg zoveel shit op mijn laptop dat hij helemaal vastliep. Ik heb het na 1,5 dag proberen goed te krijgen er maar afgegooid. Heel jammer.

Lijkt mij wel leuk wat series of films te downloaden. Ik heb geen dvd waar ik mee kan opnemen.
Ik ben zelf ook niet goed in downloaden,soms lukt het me wel maar dan kan ik weer geen ondertitels vinden.

Ik heb ook zo'n harddisk recorder, die zit bij mijn tv abonnement.

Maar ik vergeet te vaak om in de gids te kijken wat er komt.

Mijn dochter is heel handig,die vind echt alles.

Alle series, nieuwe films en boeken. Heel handig zo'n kind
quote:Marjo41 schreef op 12 januari 2014 @ 02:08:

Ik ben zelf ook niet goed in downloaden,soms lukt het me wel maar dan kan ik weer geen ondertitels vinden.

Ik heb ook zo'n harddisk recorder, die zit bij mijn tv abonnement.

Maar ik vergeet te vaak om in de gids te kijken wat er komt.

Mijn dochter is heel handig,die vind echt alles.

Alle series, nieuwe films en boeken. Heel handig zo'n kind

Nou dan moet ik snel zijn om nog een kind te `nemen`

Ik heb Digitenne en het tv kastje heeft geen opname mogelijkheden.
Hier ook wakker . Kan niet slapen, bloedverlies door lage placenta. Word er helemaal gek van. volgens de vk niets aan de hand zolang ik geen buikpijn heb. Ach ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven