Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 12 januari 2014 @ 00:46:

[...]

Die was inderdaad wel heel erg gecharmeerd van je. Hij ging bijna kweilen. hahaHeb je de kraan niet dichtgedraaid toen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is het voordeel van ouder (dus dover) worden.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2014 @ 00:49:

[...]

Heb je de kraan niet dichtgedraaid toen?Nee heb gezegd dat Jo Duitse was.
quote:MocyMoos schreef op 12 januari 2014 @ 00:51:

[...]

Nee heb gezegd dat Jo Duitse was.

Ja, dat was helemaal erg haha.

Hij geloofde me niet eens toen ik zei dat dat niet waar was.
Klinkt als een erg gezellige en leuke middag.

Hebben jullie in de kroeg gezeten?
quote:Marjo41 schreef op 12 januari 2014 @ 00:57:

Klinkt als een erg gezellige en leuke middag.

Hebben jullie in de kroeg gezeten?

Alleen maar Mar.

Volgende keer weer iets cultureels.
quote:MocyMoos schreef op 12 januari 2014 @ 00:59:

[...]

Alleen maar Mar.

Volgende keer weer iets cultureels.Nu snap ik wel dat je maar 1 tinto nog zou nemen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedenacht. Ik heb Ramses niet gezien want ik was uit eten. Jammer dat het tegenvalt, de musical was zoooo mooi.

Unsere Mutter enz. volg ik ook, ga dadelijk het laatste deel kijken. Tijd zat want ik moet tot kwart over vier wakker blijven.

Goed dat je het zegt over dat de ontknoping staat in dat topic MV. Dan kijk ik daar niet, zou het zo jammer vinden als ik de afloop al weet.
Ha die Pra.

Waarom moet je tot kwart over vier wakker blijven?
Ik zag "Ramses'' gister bij dwdd. Die ogenv an die jongen. Echt beetje vampierachtig. Erg afleidend.

Ik persoonlijk vind die heisa rondom Ramses Shaffy een beetje overdreven.
Ik heb niks met Ramses. Nooit gehad ook.
Heisa om Ramses,je slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop.

Ik vind die man erg gehyped en ik snap het eigenlijk ook niet zo.

Jullie lijken me erg gezellig om mee aan de bar te hangen

En nu snap ik die ene tinto ook haha.
quote:Marjo41 schreef op 12 januari 2014 @ 01:12:

Jullie lijken me erg gezellig om mee aan de bar te hangen

En nu snap ik die ene tinto ook haha.

Ga een keer mee!

Lijkt me leuk.
quote:prada schreef op 12 januari 2014 @ 01:03:

Goedenacht. Ik heb Ramses niet gezien want ik was uit eten. Jammer dat het tegenvalt, de musical was zoooo mooi.

Unsere Mutter enz. volg ik ook, ga dadelijk het laatste deel kijken. Tijd zat want ik moet tot kwart over vier wakker blijven.

Goed dat je het zegt over dat de ontknoping staat in dat topic MV. Dan kijk ik daar niet, zou het zo jammer vinden als ik de afloop al weet.

Praadje, misschien lag het aan mij hoor dat ik Ramsey vond tegenvallen.

Wel ben ik lyrisch over die andere serie. Ik zeg niets over de afloop. Alleen dat ik het heel spannend vond.

Waarom tot zo laat wakker blijven?
Ooh gelukkig hebben jullie dat ook. Voelt zowat als vloeken als ik dat zeg soms. Die man heeft best mooie teksten geschreven etc. maar pfff.... daarin is hij zeker niet uniek of overweldigend, vind ik.
Leuk een kroegmeeting, ik neem wel een keer een snipperdag.

Ik durf dat over Ramses ook nooit zo goed te zeggen. Hij heeft echt wel mooie dingen gemaakt maar het is inderdaad niks unieks, vind ik dan.

De hele oude beelden van hem daar kan ik nog best goed naar kijken maar wat was die man op een gegeven moment afgetakeld!
Neemt niet weg dat iik ook artiesten bewonder waarvan andere zeggen

Blijft toch een kwestie van smaak.
Nou heel stom, jongste heeft heel de week al gewerkt zonder vrije dag en moet morgen/straks ook werken. Vanavond zijn we uit eten geweest en hij wilde nog even naar een bar om met wat vrienden een colaatje te drinken. Hij moet om 04.15 op dus moet ik hem even wakker bellen.

Jaja, alles voor het jong
Wat het mooie aan die serie Unsere .... vond is dat we waarschijnlijk allemaal wel eens denken wat je had gedaan als je toen had geleefd. En welke keuzes en risico`s je had durven nemen. Altijd makkelijk te oordelen nu we vrij leven in een democratisch land.

Dat vind ik zo mooi aan deze serie, nu zie je ook hoe het kan lopen als je in een ander land bent geboren of door omstandigheden dingen doet die tegen alles waar je voor staat is. Heel mooi weergegeven in deze serie. Niet dat je daarom maar alles kan vrijspreken wat er toen gebeurd is.
Ik ga morgen kijken en dan laat ik weten wat ik ervan vond.
quote:prada schreef op 12 januari 2014 @ 01:20:

Nou heel stom, jongste heeft heel de week al gewerkt zonder vrije dag en moet morgen/straks ook werken. Vanavond zijn we uit eten geweest en hij wilde nog even naar een bar om met wat vrienden een colaatje te drinken. Hij moet om 04.15 op dus moet ik hem even wakker bellen.

Jaja, alles voor het jong

\

Ja nu is het te laat, anders had ik gezegd dat je gewoon voor jezelf ook de wekker had gezet. Nu is het even doorbuffelen.
Inderdaad Myv. We kunnen allemaal zo makkelijk oordelen en veroordelen over iets wat we zelf (gelukkig ) nooit meegemaakt hebben maar hoe je in zo'n situatie reageert en handelt weet je niet.
quote:Marjo41 schreef op 12 januari 2014 @ 01:19:

Leuk een kroegmeeting, ik neem wel een keer een snipperdag.

Bij jou in de buurt DB (?) kan dat ook heel goed.
quote:MocyMoos schreef op 12 januari 2014 @ 01:23:

Inderdaad Myv. We kunnen allemaal zo makkelijk oordelen en veroordelen over iets wat we zelf (gelukkig ) nooit meegemaakt hebben maar hoe je in zo'n situatie reageert en handelt weet je niet.Nee precies. En aan welke kant van de wereld je geboren bent, of in welk wiegje.
Nee hoor MV, heb er geen moeite mee.

Als het een beetje meezit (lees, als ex het goed vindt) brengt jongste morgen het hondje mee wat 8 jaar van mij geweest is. Een chihuahua.

Hij zal nu zo'n vijftien jaar zijn en jongste vertelde dat hij nu echt oud aan het worden is en begint te sukkelen. Zou hem graag nog een paar daagjes hier hebben voordat hij er niet meer is.

Dus duimen draaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven