Mode & Beauty alle pijlers

Grove poriën

11-01-2014 23:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips hoe ik de poriën in mijn gezicht kan verkleinen?

Met name op en rondom mijn neus. Zo lelijk...
Porefessional van Benefit, die werkt super!
philosophy microdelivery peel, fantastisch spul! Prijzig maar je doet er lang van omdat je het maar een keer in de week mag gebruiken. Werkt ook goed tegen oppervlakkige littekentjes.
quote:Cheery schreef op 11 januari 2014 @ 23:50:

Porefessional van Benefit, die werkt super!heb dit product in google geplaatst en kreeg deze voor en na foto: http://www.lessensdecapuc ... eprofessional-Benefit.jpg

werkt het bij jou ook zo? Echt een verbetering...!
Die poriën zullen toch wel ergens voor dienen? Stel je voor dat je ze echt kleiner kon maken, kan al dat talg dan nog afgevoerd worden?
@Blommit, ze hoeven ook niet dicht geplamuurd, maar sinds ik ouder word, lijken mijn poriën veel grover te worden. Vind ik niet fraai.

@ lukki & Cheery dank voor de tips. zal ook eens gaan googlen..
Ik heb dit ook helaas plus een vette vaseline huid. Heb jij dit ook TO? Ik weet wel dat er een product op de markt is die je porien kan opvullen zodat ze minder zichtbaar zijn, maar hoe het heette weet ik niet meer.
Ja strikje, zo werkt het inderdaad bij mij. Zoals je ziet zijn je poriën nog een beetje zichtbaar, maar wel een stuk minder.

De creme is een beetje huidskleurig, maar door het uitsmeren en verdunnen past ie goed op je huid, tenzij je een heel donkere huid hebt.

De creme bevat wel wat siliconen, maar ik denk dat dat bij dit soort crèmes onvermijdelijk is.

Vroeger had ik de instant perfector van clinique uit de pore minimizing serie, maar die droogde snel uit in de tube waardoor aanbrengen na een paar maanden lastig werd. Bij Benefit heb ik dat probleem niet.

Nog even over die clinique serie, de andere producten uit die lijn vond ik in ieder geval geen verbetering geven. Daar werd mijn huid droog en trekkerig van.
quote:blommit schreef op 12 januari 2014 @ 09:12:

Die poriën zullen toch wel ergens voor dienen? Stel je voor dat je ze echt kleiner kon maken, kan al dat talg dan nog afgevoerd worden?

Je kunt poriën niet echt verkleinen.

Poriën die je echt goed ziet zijn vaak een beetje verstopt.

Hier wat tips:

http://jetskeultee.nl/gro ... n-grote-porien/obj7777437

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven