Lekker slim

12-01-2014 16:18 29 berichten
Ik wil een omelet maken in een steelpan, dus ik doe olijfolie in de pan en zet de pan op t vuur, merk dat er wel redelijk wat olijfolie zit dus dat giet ik terug, loopt er een druppel olijfolie over de rand van de pan....... Lik ik die druppel op..... Alleen die pan was onderhand al echt wel gloeiend heet....auw
Ik vind het een weinig passende topictitel
badmeester, ik had je slimmer ingeschat
Alle reacties Link kopieren
Fouten die je maar 1 keer maakt
Een omelet in een steelpan?

Ik zou in plaats van een nieuw huis investeren in een paar pannen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 12 januari 2014 @ 16:26:

Ik zou in plaats van een nieuw huis investeren in een paar pannen.Met n anti aanbaklaag werkt dat echt prima, dan krijg je niet zon extreem grote, hier is echt over nagedacht.
quote: badmeester, 7 minuten geleden

quote:

Met n anti aanbaklaag werkt dat echt prima, dan krijg je niet zon extreem grote, hier is echt over nagedacht.Met een anti-aanbaklaag die prima werkt heb je toch geen olie nodig?
Likken aan een pan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:himalaya schreef op 12 januari 2014 @ 16:36:quote: badmeester, 7 minuten geleden

quote:

Met n anti aanbaklaag werkt dat echt prima, dan krijg je niet zon extreem grote, hier is echt over nagedacht.Met een anti-aanbaklaag die prima werkt heb je toch geen olie nodig?Ja maar ikmmoest eerst even wat uien fruiten, dan heb ik toch echt een beetje olie nodig, ik geef toe ik heb weleens sterkere postings gehad...
quote: Fame, 3 minuten geleden

Likken aan een pan?

Misschien had hij eerst aan een fles alcohol van 14 jaar oud met bewegende beestjes gezeten. Dan doe je rare dingen
quote:himalaya schreef op 12 januari 2014 @ 16:42:quote: Fame, 3 minuten geleden

Likken aan een pan?

Misschien had hij eerst aan een fles alcohol van 14 jaar oud met bewegende beestjes gezeten. Dan doe je rare dingen
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Ik zou in plaats van een nieuw huis investeren in een paar pannen.

"Schat, haal het huis maar weer van funda, we hebben een nieuwe pan nodig."

Maar nee, niet heel slim. Net als Fame vraag ik me af: likken aan een pan? Is dat een instinctieve reactie die vaker bij je opkomt?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Idd dom! Vuur is heet, pan daardoor ook, dus ja idd niet slim
quote:tyche schreef op 12 januari 2014 @ 16:44:

[...]

"Schat, haal het huis maar weer van funda, we hebben een nieuwe pan nodig."

Maar nee, niet heel slim. Net als Fame vraag ik me af: likken aan een pan? Is dat een instinctieve reactie die vaker bij je opkomt?We hebben laatst al nieuwe koekenpannen gekocht....jaja....

Ik zou in plaats van een nieuw huis investeren in een paar pannen.Ik maak mijn omeletten ook in een steelpan. Ik houd niet van platte omeltten, in een steelpan worden ze lekker dik maar ook luchtig en kun je er veel meer groente in kwijt.
Tsja ik doe ook wel eens gekke dingen. Brand in frituurpan ofzo.... maar likken aan een steelpan gaat mij echt te ver. Ook ik snap niet dat je een omelet maakt in een steelpan, dat zal vast en zeker aan mij liggen.

die drank met die beestjes is ook wel erg hilarisch!
Er zijn ook heel kleine koekenpannetjes.

Ik zal ook beslist weleens aan een hete pan hebben gelikt, o.a.
Alleen, een ei bakken in olijfolie? Dat is toch niet Lekker! Ik prefereer roomboter!
quote:badmeester schreef op 12 januari 2014 @ 16:38:

[...]

Ja maar ikmmoest eerst even wat uien fruiten, dan heb ik toch echt een beetje olie nodig, ik geef toe ik heb weleens sterkere postings gehad...
quote:badmeester schreef op 12 januari 2014 @ 16:27:

[...]

Met n anti aanbaklaag werkt dat echt prima, dan krijg je niet zon extreem grote, hier is echt over nagedacht.

Ik zie zo'n hoog omelet taartje voor me.
Oke, weer wat geleerd, een ei kun je dus ook in een steelpan bakken. Ik bak trouwens ook altijd in olie.

Wat ik wel raar vind is dat je aan een pan likt. En dat je dan ook nog een druppel olijfolie wilt oplikken, dat is toch vies.
Cum non tum age
Ja ik denk dan hoef ik die niet af te wassen dacht ik....

De topic titel is dan ook niet voor niets: lekker slim
quote:badmeester, 6 minuten geleden

Ja ik denk dan hoef ik die niet af te wassen dacht ik....Want de binnenkant van de steelpan-met-anti-aanbaklaag en olie lik je na je eitje uit?
Vuur is heet
Beter van steelpan likken dan van de vloer...

Alhoewel, in dit geval...

Sommige mensen likken graag.

Zag laatst een filmpje van man met een obsessie voor zijn auto. Die likte hij dus ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven