Lekker slim

12-01-2014 16:18 29 berichten
Ik wil een omelet maken in een steelpan, dus ik doe olijfolie in de pan en zet de pan op t vuur, merk dat er wel redelijk wat olijfolie zit dus dat giet ik terug, loopt er een druppel olijfolie over de rand van de pan....... Lik ik die druppel op..... Alleen die pan was onderhand al echt wel gloeiend heet....auw
Als je allergisch bent voor kiwi's en je likt eraan, dan zwellen je hoofd en hals op tot gigantische proporties en het drukt je luchtpijp dicht.

Je stikt met een enorm rood hoofd en uitpuilende ogen door een kiwi...

Sorry heb altijd al een wat rottig gevoel voor humor gehad
Eitje bakken in de oven, ook lekker, maar dan niet aan de oven likken.
Ach Badmeester, ik heb ook zát keukenblunders
Misschien verzacht dit je pijn ( je ego pijn maar wellicht ook pijn aan je tong)

Mijn ex had net een appartement gekocht. Nieuwe keuken alles met een - vond ik - superdeluxe kookplaat. Ik wilde een keer het gas aansteken om water op te zetten voor een eitje. Ex stond nog onder de douche dus ik dacht ik maak alvast eitjes. Ik draaide aan die knoppen en ik hoorde wel tik tik tik maar verder ging er geen vlam aan. Toen zag ik een soort ijzeren stang liggen met een zwart handvat. het is vast magnetisch ofzo dacht ik. Dus ik pak de stang en tik tegen de kookplaat aan en draai aan die knoppen.. VOILA. vuur

Een paar dagen later. Weer ging ik water opzetten voor eitjes en ik pak die stand en tik tegen het fornuis. Mijn ex keek op van zijn krant. Er ging 1 wenkbrauw omhoog en hij zei: Underkoffer.. what te f*ck doe je?

Ik: Jaa ik maak het vuur aan met deze magnetische stang.

Ex begon zo hard te lachen. En ik zat hem schaapachtig aan te kijken: waarom lach je?

Ex loopt naar het fornuis, draait aan de knop, tik tik en de vlam ging aan. Hij zei: om de vlam te krijgen moet je de knop net even wat verder draaien. Die stang is om messen mee te slijpen.

Lekker slim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven