Mode & Beauty alle pijlers

eerste keer skiën, kleding?

14-01-2014 09:18 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Deze winter ga ik voor het eerst skiën, heb er erg veel zin in, maaaaar ik moet nog kleding kopen.

Waar moet ik, als redelijke beginner op letten?

En waar kan ik het beste een beetje budget vriendelijke producten kopen?

Alvast bedankt!
Wanneer ga je skiën? Als je pas over twee maanden gaat, loont het om voor het kopen van sommige producten nog even te wachten. Aan het eind van het seizoen zijn er vaak heeel mooie aanbiedingen.

Mocht je nog vragen hebben, nieuwsbrief, dan weet je me te vinden. Ik ski zelf al bijna 30 jaar.
Ski-pully's van fleece raad ik je af. Je wordt er kletsnat in, want je zweet je kapot als je maar even moet bijprikken (als de helling even niet steil genoeg is). Ik vind zelf katoenen pully's fijner, die worden wel nat maar drogen ook weer snel en je wordt zelf niet kletsnat.
Grappig Zakdoek, dat vind ik juist vaak omgekeerd. Is ook heel persoonlijk.

Ik let vooral op of er een rits in de pully zit. Ik vind die dingen irritant. Ze zijn koud en scherp in mijn nek.
Nee, ik dacht opeens aan. Ik mag niet meer skiën, maar bij nader inziens houd ik toch maar even, miss. dat ik ook nog ooit naar de Alpen gaat en daar heb ik toch z'n pak nodig.

Sorry!!
Trouwens met een fleece ben jij daar nergens! Jij bent zo zeik nat.

Luister naar zakdoek, en trouwens rond deze tijd in iedere sportwinkel kan je voor de helft een heel redelijk skipak aanschaffen.
quote:Cheery schreef op 14 januari 2014 @ 12:56:

Grappig Zakdoek, dat vind ik juist vaak omgekeerd. Is ook heel persoonlijk.

Ik let vooral op of er een rits in de pully zit. Ik vind die dingen irritant. Ze zijn koud en scherp in mijn nek.

Tja, zoveel hoofden, zoveel zinnen...

De meningen zijn verdeeld, dus zul je zelf een afweging moeten maken. Mocht je een koukleum zijn: fleece is wel warmer.

Ik vind het juist weer fijn, als de zon schijnt, dat ik de rits van mijn pully open kan doen en het niet te warm/benauwd rond mijn nek zit.

Zoveel hoofden... zoveel zinnen...
Ik vind fleece heerlijk, ik heb het snel koud.

Een helm vind ik echt belangrijk, je ziet in Oostenrijk bijna niemand zonder helm, het is ook lekker warm.
Nou ik ben net terug van een bezoekje aan 2 sportwinkels en ik ben helemaal stapelverliefd geworden op een jas van Roxy.

De jas had eigenlijk alles wat jullie me aanbevolen.

Prijskaartje was alleen wat minder grappig 189,-

Ze hadden wel een aanbieding van 2e artikel halve prijs maar met een skibroek erbij zou t dan nog ongeveer 250 kosten en dat deed me echt net iets teveel pijn ;) ik wacht nog even op een nieuwe aanbieding al ben ik dan wel bang dat hij weg is..... Aaaah waarom was hij zo duur!?!?!?
Nieuwsbrief, ik ben lid van zo'n verkoopsite. Daar hebben ze nu aanbiedingen met broeken voor ¤50. Google op vente exclusive.

Ook verkopen ze er thermo's en handschoenen voor een prima prijs.

Succes met je zoektocht naar de beste kleding!

Reisa, ik denk dat we elkaar de hand kunnen schudden.
Nieuwsbrief, ik zou even kijken of je de jas toevallig goedkoper online tegenkomt, scheelde bij mijn columbia jas destijds zo 80 euro! Succes!
Heb me aangemeld bij de vente exclusive. Thanks voor de tip!

Oh waarom vind ik die dure dingen altijd het mooist...... Grrr
Slimme tip Kris! Zalando heeft ook een outdoorafdeling als ik me niet vergis.

Nieuwsbrief, dat heb ik ook altijd :( heel frustrerend!
Ja bij zalando heb ik al gekeken! ga me toch nog even focussen op andere jassen ;)
Hier: http://www.skiwebshop.nl/ ... n/met/dir/asc/order/price

En hier:

http://www.daka.nl/winter ... g-jassen/3/sort/prijs_op/

zit veel moois en geschikts tussen.

Bij H&M hebben ze misschien ook nog eea.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven