Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.

Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”

De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.

Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.

Johen wil wel iemand waar die overheen kan gaan, maar meer niet geloof ik.

En Evelyne kan veel beter krijgen dan die nare Wim, dus hopelijk gaat ie voor Janne.
Waarom ziet Janne er steeds uit alsof ze gaat huilen? Wim hield op het laatst toen Karin weg was Jannes hand vast (of zij die van hem), wel sneu voor Evelyne die er naast zat.

Ik denk dat Aletta voor Jan gaat, ze hebben elkaar helemaal gevonden in het bang zijn om verliefd te worden

Ik ben erg benieuwd hoe het bij Jan gaat aflopen en ik hoop dat Jos voor Saskia gaat. Inderdaad raar om eerst te vragen of ze verliefd is (Saskia gaf hem ook een kus ) en vervolgens voor Leonie te kiezen. Volgens mij was het ook Jos die expliciet aangaf verder dan uiterlijk te kijken.
Eindelijk begint Jan in te zien wat een secreet Claire is! Altijd dat gezanik over gluten. En "food nutritionist"? Zijn er dan ook nutritionists die zich niet met food bezig houden? Interessant gedoe van d'r. Net zoals dat zogenaamde posh English van haar - daar was weinig posh aan te bekennen. En na kort in Londen gewoond te hebben weet ze ineens de Nederlandse woorden niet meer. U-huh. Right. Het lijkt trouwens of haar garderobe alleen bestaat uit kleding in dezelfde tint als dat oranje haar van d'r.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Oh en als ik toch aan het spuien ben: Janne. Wat wel lelijk, uitgeblust mens. Zal mede door haar karakter komen (zoals ze zich nu in elk geval op tv laat zien), maar wat vind ik haar onaantrekkelijk. En dan ook nog bezitterig Wims hand vasthouden, respectloos naar Evelyne toe.

Evelyne vind ik trouwens een heerlijk frisse en energieke vrouw. Die zie ik er eerder vandoor gaan met een stoere Afrikaan (grenzeloos verliefd?) dan met Wim.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
quote:yolo8 schreef op 12 januari 2014 @ 23:17:

Ik heb overigens heel hard moeten lachen om Ingrid-bril toen ze die mop op haar hoofd had. Hilarisch.Smerig zeg! daar hoef ik niet om te lachten, ik dacht alleen maar..wat een vies wijf…zo'n mop zit vol met bacteriën, vies huis ook, vorige week met die vieze wc pot.
Zonde zeg dat Aletta die sik man naar huis heeft gestuurd! Dat vond ik nou net degene die misschien wel bij haar zou passen.. En hij noemde haar mooi...volgens mij was hij al een beetje verliefd! Echt zo zonde!
De sik met zijn opdubbelshirt, . Ze had heel goed in de gaten dat hij verliefd was en heeft hem juist daarom weggestuurd. Wel zo eerlijk ook, als je niets in iemand ziet kan hij maar beter zo snel mogelijk weg.
Ik kan maar niet aan die Wim wennen. Wat een enorme vervelende lelijke man is dat toch brrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het postuur van Wim doet me trouwens echt ontzettend denken aan Gru van Despicable Me:

quote:Penelopeia schreef op 13 januari 2014 @ 16:37:

Het postuur van Wim doet me trouwens echt ontzettend denken aan Gru van Despicable Me:

[afbeelding]

Sprekend.

Behalve het gebit dan.
Wat een over de kip getilde muts is die Claire zeg.

Wim is éééng.
quote:yolo8 schreef op 12 januari 2014 @ 23:16:

Hoewel Jan zo'n type denk ik wel nodig heeft anders krijg je bij hem helemaal geen gesprek op gang...Ja, dat denk ik ook
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik vind het accent van Jos toch een beetje een afknapper.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 13 januari 2014 @ 18:05:

Ik vind het accent van Jos toch een beetje een afknapper.Die ketting die hij om had hangen...
quote:Blue_Yoshi schreef op 13 januari 2014 @ 20:01:

[...]

Die ketting die hij om had hangen... Ik vind zijn schoudertjes / nek zo sneu. In een hoek van 30 graden loopt dat naar benden, vanaf zijn schouders.
Ik vind dat je mijn chef Gru niet mag beledigen !!!

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Zo, ook even gekeken, heerlijk om mijn ergernissen hier terug te lezen, haha!

Claire is eng en arrogant! Na drie maanden lang in Londen gewoond te hebben kan ze niet meer op Nederlandse woorden komen? En die blik toen Judith haar wat vroeg over bloem, ik vond het echt niet kunnen. Wat een tuthola zeg! Ik vind die Jan trouwens ook verschrikkelijk maar vind het stiekem wel leuk dat hij Judith nu steeds leuker vindt, die Claire moet maar eens terug in haar hok!

Wim is eng, echt eng, brrrr..

En Koen vond ik juist zo leuk! Maar ik denk ook dat hij misschien te bedreigend voor haar was, juist door zijn open houding. Ik had het in ieder geval wel geweten als ik haar was.

Die ketting van Jos vind ik ook heel, heel stom . Ik denk dat hij voor dat meisje met die bril gaat.

En Johen, ze hebben het wel gezellig daar, volgens mij zou ie best met z'n drietjes over willen blijven. Ook al niet een man waar ik warm voor loop. Saai seizoen al met al!
quote:vivanoordje schreef op 13 januari 2014 @ 22:34:

Die ketting van Jos vind ik ook heel, heel stom . Ik denk dat hij voor dat meisje met die bril gaat.

Wat is er met die ketting? Heb dat even gemist....
It's 5 o'clock somewhere
Niet iedereen vind kettingen leuk bij mannen
Judith lijkt me wel een lieve meid, dus eigenlijk zou je hopen dat zij 'wint', maar Jan vind ik echt geen zak aan en Claire vind ik ook niet leuk, dus is het logischer te hopen dat Claire dan maar 'wint'. Mag ze lekker daar blijven, bij die zak hooi.
Zou Jos dan toch gekozen hebben voor Leonie? Er schijnt dus bron noordhollands dagblad een auto met frans kenteken die van Jos blijkbaar te hebben gespot in Alkmaar.
Ach ja, dat soort berichten verschijnen altijd in deze periode van het programma. Dus tussen het 1e en 2e keuze moment. Meestal blijkt er geen hout van te kloppen.
Oh die Claire Erg zeg! Ik vond haar tot deze aflevering de leukste. Maar wat heeft zij zich van haar slechte kant laten zien. Belerend, arrogant en onsympathiek. Zij voelt zich écht beter dan de rest.

En Wim is ook al zo eng. Dat lichaam, jaiks! Beetje Einstein. Vind het ook zo grappig als hij naast Evelyn staat, dat past/staat toch niet? hahaha Lijkt wel een grap.
Jan moet ik dan wel weer om lachen die interesseert het allemaal niks volgens mij.

Ik vind dit echt de saaaaiste aflevering ever.

Hoe iemand ook verliefd op miep geit kan worden ontgaat me ook helemaal trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Gisselle schreef op 13 januari 2014 @ 15:40:

[...]

Smerig zeg! daar hoef ik niet om te lachten, ik dacht alleen maar..wat een vies wijf…zo'n mop zit vol met bacteriën, vies huis ook, vorige week met die vieze wc pot.Ik vond het juist supergrappig van Ingrid . Zij en Johen liggen elkaar wel qua humor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven