Hoi Jootje, ja, er wordt hier druk gesport, maar ook wel weer met onderbrekingen hoor, maar loopband wordt iedere dag gebruikt, dat gaat super......En longarts was heel tevreden
Ik ga vanmiddag met Dochter naar de opticien, we gaan allebei een nieuwe bril uitzoeken. Ik ga toch maar eens variofocus, of hoe dat ook mag heten, uitproberen. Ik word gek van de hele tijd 2 brillen op en af.
Kind had vandaag geen brood mee naar school. Was ik vergeten klaar te maken. En hij controleert dat natuurlijk niet, want hij is gewend dat ik dat altijd regel.
Arme jongen.
The best things in life are the ones you can't afford. Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Hoi ik zit bij de prikpoli. Te wachten. Waarom kan je niet vast thuis online een nummertje trekken?!Omdat bij de prikpoli altijd alleen maar oude mensen komen en die hebben geen online.
The best things in life are the ones you can't afford. Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik wilde eigenlijk zo'n donker, beetje groot montuur wat je tegenwoordig vaak ziet, maar toen zag ik er uit als een strenge schooljuf. Stond niet echt mooi.
Ja, zo'n donker montuur maakt mij ook een boze, strenge schooljuf. Ik heb een rood montuur, dat stond wel leuk. Alleen draag ik em nooit, omdat ik niet aan de varifocus kon wennen.
Ik heb nu een leesbrilletje zonder montuur gekocht. Staat wel echt 'oud', maar niet streng.
Wij aten pizza, omdat ik vanmiddag geen zin had om door de regen naar de supermarkt te fietsen.