Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Skylar, spannend morgen! Weet nog dat ik bij de eerste echo helemaal zenuwachtig was, maar na 1 minuut (1 seconde) ook helemaal blij! Ik hoop hetzelfde voor jou

Enya, bijzonder dat drie verschillende mensen het niet lukt met bloedprikken. Nog nooit meegemaakt. Geef jezelf inderdaad lekker de tijd, die verwijzing kan eventueel altijd nog. Dikke knuffel!

Durf het bijna niet te zeggen.. Zelf heb ik vandaag het hartje weer mogen horen! Heel helder en duidelijk! Over ruim 2 weken hebben we de medische 20 weken echo.
hey meiden ik neem even afstand, vanmorgen is een vriend van ons overleden na een kort ziek bed. Ik ben er even helemaal stuk van en niet bezig met babies en kinderen krijgen.

enya voor jou speciaal heel veel sterkte meis, pas goed op jezelf en op je vriend!
Pppff vreselijk allemaal enya. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Neem de tijd die je nodig hebt!

@elsy, he wat naar :( heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je hoofd nu ergens anders naar staat.

Hier vandaag bruinverlies,, verwacht dus ook dat ik ongesteld ga worden.Bleh duurt me veel te lang. Merk dat ik het lastig vind soms in dit topic, aangezien er veel al zwanger zijn en het daar (logisch) ook meer over gaat. Maaar we blijven positief! Of naja ik doe me best
Ongesteld :( op naar ronde 9, nieuwe nod is 13 februari
Hi Meiden

Enya, Ik kan jou dat toch helemaal niet kwalijk nemen. Ik vind het heel erg voor jullie. Vreselijk zelfs.

Fijn is het trouwens om lek geprikt te worden! Drama is dat! en dan gaan ze roeren in je aderen. Lekker pijnlijk. Kun je er nog wel bij gebruiken!

Elsy, heel veel sterkte met het verlies van jullie vriend. Ook dat is vreselijk zeg Gatver, kan me voorstellen dat jullie op het moment niet bezig zijn met kindjes maken.

Bizar eigenlijk dat leven en de dood zo dicht bij elkaar liggen, als je dat zo bedenkt.

Hartje, Kom op meid, ik begrijp heel goed dat het lastig wordt nu er steeds meer zwangeren bij komen.

Maar zou het erg jammer vinden als je weggaat, zelfde geldt voor Elsy en Enya overigens.

Heb wel het idee dat het klikt in ons clubbie en dat we elkaar respecteren en alles kunnen zeggen. En dat is toch ook wel erg belangrijk!

Op naar de volgende ronde.

Koop een maansteen!!!! misschien werkt het?

Pip wat tof dat je je kindje weer gehoord hebt! heel gaaf hoor.

Hier is alles goed.

Ben zelfs iets verder dan ik dacht.

precies 7 weken vandaag. uitgerekend op 3-9

Rete spannend, had zelfs angst zweet. En ja hoor. Daar zag je het, knipperend en wel. Heerlijk.

Hoe koel manlief ook was, hij vond het toch wel heeeeeeeeeel erg bijzonder hoor.

Meteen maar taart gehaald voor op de zaak. Gelukkig werk ik maar een halve dag, ben alleen maar aan het bellen appen en dromen!

Heerlijk!

Liefs

Sky
echo pic 7.0
Sky, super dat je t hartje hebt zien kloppen vandaag, erg fijn!!!! En al 7 weken, gaaf hoor! Geniet maar lekker van je roze/blauwe wolk!

Elsy, gecondoleerd! Ik snap dat je nu even niet met babies bezig wilt zijn, sterkte!

Hartje, we gaan gewoon door hoor samen! Wat Sky zegt vind ik ook, ik vind t erg fijn dat we hier samen lief én leed delen, je ziet t, ieders verhaal is anders, maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde, en t is ook gewoon n gezellige groep die we hier met z'n allen hebben toch? Ik hoop dat iedereen gewoon blijft schrijven en zich hier veilig voelt om te schrijven wat ie wil...

Met mij verder alles goed, ik dacht n week geleden ongesteld te zijn geworden, maar zette na 1,5 dag niet meer door. Zelfde verhaal 2 dagen geleden, toen ook kramp, 1,5 dag bloeden, en nu weer niets. Dus wanneer ik nu m'n eisprong zal hebben, geen idee! Beetje frustrerend, ken m'n lichaam even niet meer...

Maar goed, hoop dat ik wel gewoon 'schoon' ben en er niets achtergebleven is, de gyn zei dat alles goed was na de operatie, maar heb nooit nacontrole gehad, dus twijfel nu n beetje... snap niet helemaal waar t vandaan komt.

Verder alles goed, druk aan t werk met sporten en lijnen, nu mag t nog even en ik voel me GOED!

Liefs!
Hè dames,

Ondanks dat ik het nu moeilijk vind dat ik niet meer zwanger ben en anderen wel, 'kom ik' hier toch graag.

Juist een plek voor steun en een opbeurend woord. En ook ik ben even kort weggeweest, maar ook snel weer terug gekomen.

Dus ik hoop hartje dat je bij ons clubje blijft.

Vraag me wel eens af hoe we elkaar in het echt zouden vinden. Hihi.

Fijn skylar dat je echo goed was! Lekker dromen en filosoferen!

Hier: vanmorgen door de beste prikker van ons ziekenhuis geprikt! Hihi, fijn. Mijn hb was idd te laag (ik werk zeg ik zkhs dus kan mijn dossier inzien), nog niet alle uitslagen waren bekend.

Dat verklaart wel waarom ik me zo slap voel. Vandaag tot 16 uur volgehouden. Net ff uurtje geslapen, manlief is aan t koken.

Mijn collega van eind 30, kwam met beschuit met muisjes. Haar zus was bevallen en zelf heeft ze geen relatie en zal ze wrs ook geen kinderen krijgen. Dat kwam dus tijdens de koffie aan de orde. Het feit dat haar zus bevallen was vond ik geen probleem, maar toen ze (met pruillip) vertelde dat ze het lastig vindt wrs nooit moeder te worden. Ik ben naar de wc gevlucht.

Gelukkig werd er niet veel op doorgevraagd bij terugkomst.
@ elsy, gecondoleerd! Was t vergeten, sorry
Geeft niet, thanks meiden. Het gaat gelukkig al wel weer iets beter. Zaterdag is de crematie dus dat zal wel heel heftig zijn.

@ Skylar volgens mij woon jij dichterbij dan ik denk gezien de naam van het zkh op je echo foto. In dat ziekenhuis heb ik een aantal jaar geleden stage gelopen

Ik ben bang dat deze maand niet echt een eerlijke maand / kans is. Maar we zullen zien. Het is fijn om dingen hier te delen dank jullie wel!
Hey meiden

Shame on me. Er is een hele boel gebeurd hier de afgelopen week en ik ben niet meer geweest.

Enya ik voel met je mee. En ik vind het zo erg voor jullie. Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou . Hopelijk kun je het snel een plekje geven en voel je je weer een beetje beter. Hoe is je vriend/man eronder?

Ik snap heel goed dat je even niet op het nieuws van je collega zat te wachten en ik zou denk ik ook weg gelopen zijn. Je komt wel heel erg sterk over!

Ik denk trouwens dat we in het echt allemaal net zo leuk zijn als hier op het forum haha.

Elsy gecondoleerd met het overlijden van jullie vriend . Wat zal dat heftig zijn. Heel veel sterkte en kracht om dit te kunnen verwerken. Ik snap heel goed dat je het zwanger worden nu even op een lager pitje zet. Maar ik hoop wel dat je hier toch nog blijft schrijven. Al is het maar om alles een beetje van je af te kunnen typen.

Cinnamon wat zul jij geschrokken zijn met die plek in je borst. Gelukkig kon je snel overal terecht en was de uitslag goed. Maar ik kan me voorstellen dat je onwijs schrik hebt gehad.

Zouden ovu testen ook iets voor jou zijn? Misschien dat je dan iets meer rust hebt als je weet wanneer je eisprong is.

Pippeleurtje leuk om te lezen dat je buik al zo goed groeit. En dan alweer bijna de 20 weken echo.

Willen jullie ook weten wat het wordt? En zo ja ga je het hier dan ook delen?

Dubbeltje ik hoop voor je dat je idd al die tijd niet op de juiste tijd seks hebt gehad en dat je nu door de ovu testen nu op de juiste tijd seks gehad hebt en dat je dan ook snel een positieve zwangerschapstest hebt. Maar nu dus weer in de wachtweken.

Hartje shit zeg dat je ongesteld bent geworden . Ik gun jou (en alle andere natuurlijk ook) ook een zwangerschap. En ik weet zeker dat jij ook snel een goede test hebt.

Skylar super zeg dat je echo goed was! En wat een spanning hè totdat je dat kleine knipperlichtje ziet.

En wat een mooie echo van jullie ukkie. Ga je het nu tegen iedereen zeggen?

Ikzelf ben moe moe en nog eens moe. Kan de hele dag wel slapen. ’s Ochtends als de jongste naar bed gaat om ongeveer 9.30 ga ik ook slapen en dan staan we om 11.30 weer op om de oudste 2 van school te halen. En dan val ik ’s avonds rond half 9 soms al eerder weer op de bank in slaap. Ach ja ik geef er maar aan toe haha.

Verder ben ik net zo onzeker als bij de andere 3. Blijft toch spannend zeker tot de eerste echo en die duurt nog zoooo lang pfff. En zeker omdat ik behalve het zo moe zijn nog niks merk. Dacht straks zelfs was ik maar ziek dan wist ik tenminste iets meer. Gelukkig heb ik een druk weekend dus dan zijn er snel weer een paar dagen voorbij. Vrijdag zaterdag en zondag werken en dan zaterdagavond nog een feest en zondagochtend voetballen. Hartstikke leuk allemaal maar ben benieuwd of ik het allemaal vol ga houden.

Nou dadelijk nog Nick en Simon kijken en dan duik ik mijn bed weer in. Als ik niet eerder op de bank in slaap val.
Hey Tinus,

Wat schrijf je toch altijd fijne stukjes, iedereen geef je even aandacht!

Spannend hè, zon eerste echo, duurt natuurlijk nog een eeuwigheid! Gelukkig voel je al iets, omdat je moe bent.

Hoe doe je dat omdat je er nog 3 hebt rondlopen.

Respect!

Ik sterk? Nou fijn dat het zo over komt.

Een van mijn collega's zag wel wat aan me en vroeg of ik echt weer beter was, heb t maar even op afstand gehouden. Ben normaal helemaal geen ijskonijn, juist gevoelig en open maar sommige dingen kun je gewoon niet vertellen.
Elsy: ben wel nieuwsgierig dan.

ik woon in Rdam, op de rand van Capelle

Enya, Krijg je nu ijzerpillen?

ik heb af en toe ook last van een laag HB. vorig jaar zo erg dat ik meteen aan een ijzerinfuus moest. Lekker veel rood vlees eten he (blech)

Tinus, wat heerlijk al je slapen. Hopelijk blijft het er bij alleen maar beter??

en al die kids om je heen, vreten ook energie!

Cin, ik ben blij voor je dat je je GOED voelt!, hihi Moest wel ff grinniken toen ik het las.Je lijft komt vanzelf weer opgang. Geef het de tijd.

Veel mensen in ons dagelijkse leven weten het. Collega's ouders, mijn broer en schoonzus, goede vrienden etc

Maar niet de hele wereld nog hoor.

Wil eigenlijk zo'n foto maken van de 2 mannen + ik = 4

En die tzt op FB knallen. dan is het maar geregeld dacht ik zo.

ik dacht, ga naar de prenatal, iets kopen. half uur rond gelopen. ga ik naar huis met nix.... Die nijntjes had ik bij mijn oudste ookal 8 jr terug.

Ik ga op de bank hangen, wachten tot mijn kerel een keer terug komt van nieuwjaarsborrels die hij iedere dag van de week heeft deze week. zucht...... erg gezellig dus

slaap lekker alvast iedereen!

x
Hoe ik dat doe. Nou op het moment is het echt overleven haha.

Vandaag wilde de oudste 2 afspreken en allebei bij ons thuis.

Prima hoor maar dat betekende dat ik van 12 tot 16 uur ipv 3 5 kindjes hier had en ben nu echt gesloopt haha. Maar ik wil niet dat de jongens de dupe worden van mijn "klachten" dus verstand op 0 en gaan haha. Speelkindjes naar huis, alles samen met de jongens opruimen, eten maken, eten, kindjes in bad en naar bed en toen

kon moeders op de bank met de benen omhoog.

Maar ik merk wel dat ik nu naar bed moet dus dat ga ik zo ook doen. Oud wijf haha.
@ sky ik woon vlak bij Gouda, tijdens mijn studie heb ik in Rotterdam gewoond!
Ijzerinfuus nog niet nodig hoor.

Net iets te laag.

Neem extra ijzer in en eet al drie dagen rundvlees. Gelukkig vind ik dat lekker!

Heb hier het suddervlees op staan.

Vandaag relax dagje, uitgeslapen tot 10 uur.

Nog even gebeld met vk, 31-1 nog extra echo voor nacontrole. Aangezien ik nauwelijks niet meer gevloeid heb, en er nog wel wat inzat.

Wo gaan we samen even naar de huisarts.

Ben wel blij dat ik vrij ben vandaag, even bijkomen.
Hey allemaal,

Jeetje Elsy wat erg van je vriend, gecondoleerd en alvast heel veel sterkte voor morgen zal wel heftig worden.

Cin, wat fijn dat je je lekker voelt. Hoop dat je lijf gauw weer in haar vertrouwde ritme komt!

Tinus, dankjewel ik hoop ook dat we het goed getimed hebben deze maand! En oef dat lijkt me zwaar die vermoeidheid! Wat een lieve mama ben jij, hartstikke goed dat je er toch in slaagt om je jongens een leuke dag te geven ondanks de vermoeidheid! Succes dit weekend met de drukte en als je het niet meer trekt, gewoon je mandje in gaan hoor. Kan me voorstellen dat je het nog spannend vindt zo in het begin, zeker als je (nog) geen misselijkheid voelt terwijl je dat bij de andere zwangerschappen wel had. Maar iedere zwangerschap kan heel anders verlopen, heb ik begrepen.

Enya, goed dat je een beetje rustig aan kan doen vandaag. Gezellig dat je een sudder/stoofschotel aan het maken bent! Kan me trouwens ook helemaal voorstellen dat je even niet bij het verhaal van je collega wilde blijven.

En Skylar heeft het hartje zien kloppen, supergaaf! Daar is hij/zij dan ineens :-). En ook Pip weer het hartje gehoord . Spannend dat de 20 weken echo er alweer aan komt.

En dan Hartje, meis wat balen dat het deze maand weer niet raak was. Echt moeilijk he, om positief te blijven... Vooral als je ook al hormonaal bent, eigenlijk is dat dubbelop! Je voelt je al niet lekker als je ongesteld bent, en dan ook nog dit erbovenop . Sterkte en geef er even lekker aan toe

Ik zit weer te stuiteren op de wachtbank. Ik heb gevoelige borsten en dat is een veeg teken want die heb ik altijd als ik ongesteld moet worden . Ik reken er eigenlijk op dat ik gewoon ongesteld word volgende week. De 26e is mijn NOD, volgens mijn app.
Per ongeluk dubbel(tje)
Na een lange tijd ook even een berichtje van mij Ik lees nog wel hier de berichten, maar ze staan soms zo ver me af dat ik een beetje uit de groep ben gegroeid.. zo voelt dat ;)

@ Skylar, wat cool alweer 8 weken zwanger! Gefeliciteerd! Wat fijn dat het gelukt is.

@Enya,wat een pech voor jou.. :( Heel veel sterkte!

@ Elsy, ik snap goed dat je nu met andere dingen bezig bent. Vreselijk om een jong iemand te moeten verliezen. :(

@ Pippeleurtje, ooh spannend die 20 weken echo! Wij waren toen wel heel erg zenuwachtig! Hoe gaat het verder met de zwangerschap?

Ik ben nu alweer 31 weken zwanger... Mijn vriend heeft de babykamer mooi gemaakt. Ik merk dat ik het nu wel zwaar begin te krijgen met mijn buik. Heb echt een behoorlijk dikke buik gekregen... ;)

Zie de foto...

http://wij.nl/sites/defau ... 30weken.jpg?itok=pB7JOTAQ

Ik bericht jullie nog zodra de baby er is En intussen lees ik af en toe gewoon even mee zodat ik weet hoe het met jullie gaat!
Missjs, wauw wat een buik! Begrijp goed dat het zwaar begint te worden! Leuk dat je vriend de babykamer mooi heeft gemaakt. Ben daar altijd zo benieuwd naar, hoe de babykamer er bij anderen uitziet. Maar bij kraamvisites en zo, zie je die kamer nooit hihi!

Dubbeltje, al positief getest? Mijn gevoel zegt dat jij bijna aan de beurt bent haha!

Skylar, wat gaaf een goede echo! Lekker genieten nu! Ondanks waarschijnlijk wat kwaaltjes hehe!

Elsy, nog gecondoleerd! Wat een vreselijk nieuws!

Hier is de 20 weken echo verzet naar volgende week vrijdag. Spannend! En moet ook zeggen dat ik er zin in heb mijn baby'tje weer te zien, is al te lang geleden! Wij zijn trouwens ook al met het kamertje bezig, per toeval. Wilden eigenlijk nog niks kopen, maar liepen er tegenaan en hij staat nu al thuis! Moet wel nog in elkaar gezet worden, en alles pimpen! Maar we hebben de tijd!
hi hi

rustig hier zeg! Bizar.

Jeetje, wat een flinke bik. En dan moet je nog even! Pffffffff. kan me voorstellen dat je er al wel klaar mee bent.

Vraag me eigenlijk af waarom wij vrouwen dit toch zo graag willen.

In het begin is het alleen maar ellende, dan een paar weekjes dat je een beetje kan genieten. En dan wordt die pens al weer zo dik dat je er al weer van gaat balen, laat staan de bevalling! Mijn hemel.

Iets waar ik al onwijs tegen op zie. Geef mij die keizersnee maar! Walhalla.

Pip 20 weken al weer, gaat ook snel zeg!

Spannend weer he, zo'n 20 weken echo. Wel leuk idd om je kindje weer te zien dan.

En leuk zeg die babykamers. Ik ben er ook altijd wel benieuwd naar hoor!

Elsy zeker dicht bij zeg! grappig!

ik heb beetje last van mijn buik. steekjes, spieren die opgerekt worden. Last van mijn darmen cq gas

vanochtend bloedprikken voor schildklier en prenatale onderzoeken.

Doen jullie ook nekplooimeting etc?
Wauw mooie buik Missjs en t is inderdaad een flinkerd! Veel succes met de laatste loodjes, en we horen het heel graag als het kindje er is!

Pip, ik hoop natuurlijk heel erg dat jouw gevoel gelijk heeft, haha! Ik heb nog niet getest hoor, NOD is pas de 27e of 28e als mijn berekening klopt. En mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, wacht ik zelfs nog een paar dagen om te testen denk ik want ik vind negatieve testen zó stom! . Ik voel trouwens verder nog niks bijzonders, behalve de maandelijkse pijnlijke borsten en wat steekjes hier en daar. En ijskoude handen en voeten, maar ja t is ook gewoon koud (en er heerst verkoudheid).

Kan me voorstellen dat je veel zin hebt om je groeiende spruit weer te gaan zien, Pip! Je moet het wel echt van die echo's hebben natuurlijk voorlopig wat dat betreft!

Sky, sterkte met alle kwalen, en met de onderzoeken. Hopelijk is alles in orde.

Enya, hoe gaat het, kun je de nare gebeurtenissen van afgelopen week een beetje verwerken. Kan me zo voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent.

Elsy, hoe was de uitvaart van je vriend zaterdag? Hoop dat jullie afscheid konden nemen op een manier die bij hem past

Hoe is t met de anderen? X D.
Hee lieve meiden,

weer even een berichtje van mij. Wees maar niet bang, ik ga echt niet weg hier hoor. Soms is het alleen fijn iets meer afstand te nemen. Heeft me ook goed gedaan, want ik ben er weer even minder mee bezig.

Menstruatie is nu ook gestopt.. en de vruchtbare dagen zitten er weer aan te komen..

@ Skylar, wat een mooie foto van je echo! Lijkt me zo bijzonder. En ook al verder dan je dacht dus. Vervelend al die kwaaltjes die je hebt. Maar ook een teken dat het allemaal nog goed gaat van binnen ;) Ben benieuwd naar je uitslagen.

En leuk dat foto idee voor op facebook!

@ cinnamon, Thanks, lief dat je dat zegt. je hebt ook gelijk, iedereen heeft een ander verhaal! En van je af schrijven is ook fijn. Ben je ondertussen al ongesteld geworden? Ik wil je verder niet 'bang' ofzo maken, maar een collega van mij heeft ook een miskraam gehad. Zij had ook geen nacontrole gekregen en er bleek achteraf toch nog wat te zitten. Als je misschien een gevoel hebt dat er wat zit, zou ik voor de zekerheid nog een controle laten doen..

@ enya, ik vraag me ook wel eens af hoe we elkaar in het echt zouden vinden. Ik moet zeggen dat ik bij iedere naam een soort beeld heb van wat voor persoon het is hahaha ik denk dat ik er totaal naast zou zitten af en toe Ondertussen al meer uitslagen binnen? En kan me voorstellen van je collega hoor.. gelukkig heeft niemand iets gemerkt dat je wegliep.

Fijn dat je een extra nacontrole krijgt..

@ Tinus, he vervelend dat je zo moe bent. Lijkt me ook lastig en moeilijk als je daarnaast nog een gezin hebt. Maar respect voor jou! Als ik je zo lees doe je het echt goed. Ben je ondertussen alweer minder moe?

@ dubbeltje, spannend weer. IK duim voor hoor. Ik herken de kwaaltjes haha. Op een gegeven moment ga je er ook niks meer achter zoeken he.. ook maar uit zelfbescherming.

@ missj, Wauw wat een buik. Lijkt me zo gaaf hahaha

Leuk dat de babykamer af is. Lijkt me ook zo leuk om dat allemaal bij elkaar te gaan zoeken. Succes de laatste loodjes.

@ pippeleurtje, jammer dat je echo verzet is. Kan me voorstellen dat je daar al echt naar uitkijkt. Leuk dat je een kamertje gekocht hebt.

Zit nu trouwens voor het eerst achter de laptop op het forum. Echt veel beter als op de ipad haha

je kan veel beter berichtjes teruglezen.
Grmbl, ik voel zo ongeveer aan alles mijn ongesteldheid aankomen. Bah! En dubbel bah, want stel dat ik morgen ongesteld wordt dan is dat dus minder dan 10 dagen na mijn eisprong. Dat kan toch niet goed zijn?
Sorry was wel een erg ongezellig berichtje vorige keer! Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld, dus te kort op mijn eisprong ongesteld zal wel meevallen... Heb sinds vanochtend wel menstruatiekrampen dus ik verwacht het elk moment. Ik wacht het maar weer af... Maar voel me diep vanbinnen alweer erg teleurgesteld. Maar als de rode duiveltjes er dan eenmaal zijn is het ook wel weer een opluchting, kun je t weer even loslaten!

Hartje, fijn dat je mee blijft schrijven trouwens. Vind het ook wel heel prettig dat we hier alles kunnen delen. Van goed tot slecht nieuws en van hoop tot frustratie.

Wel grappig om te lezen dat iedereen zich hier een beeld aan het vormen is van hoe de anderen zijn. Ik doe dat (uiteraard) ook en geloof wel dat je er inderdaad heel erg naast kunt zitten! Hoe mensen overkomen als ze schrijven kan toch heel erg verschillen met hoe ze in 't echie zijn :-)

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven