Roze enveloppen kopen

16-01-2014 11:36 19 berichten
Even een hele praktische vraag...

Ik wil graag niet te dure vierkante, roze enveloppen kopen (14x14), om geboortekaartjes in te versturen.

Maar ik wil deze graag in een fysieke winkel kopen, niet online, verzendkosten zijn dan onderhand net zo hoog als van

de enveloppen zelf.

Maar waar vind ik ze? Bij de Bruna en readshop in mijn woonplaats hadden ze deze niet.
Alle reacties Link kopieren
V & D?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
v en D

En toch wel online, maar kijk is op winkelvanpapier punt nl
V & D zeker. HEMA misschien ook wel.

Is er een kantoorboekhandel in jouw woonplaats?
Bij een bedrijf waar je ook kaarten e.d. kunt bestellen. Ik haal daar mijn gekleurde papier en enveloppen.
Deze, maar ze zijn 15 x15 of 13 x13

http://www.ebay.com/itm/1 ... er_EH&hash=item4abcd034ff
V&D en drukker in de buurt zou ik inderdaad ook nog kunnen proberen.
ik heb nog wel genoeg paarse enveloppen over
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Emma95 schreef op 16 januari 2014 @ 11:44:

Deze, maar ze zijn 15 x15 of 13 x13

http://www.ebay.com/itm/1 ... er_EH&hash=item4abcd034ff

Waarom zou je zoiets in godsnaam via eBay kopen, waar je zit met koersen (ponden), verzendkosten en überhaupt verzenden vanuit de UK, terwijl ze ze waarschijnlijk ook gewoon bij Piet Papierswinkel om de hoek hebben?!

TO, stap eens binnen bij een wat grotere (kantoor)boekhandel. En V&D heeft ze zeker ook, en anders gebr. Winter en Vlieger (Amsterdam) ook.
quote:clemance schreef op 16 januari 2014 @ 11:58:

[...]

TO, stap eens binnen bij een wat grotere (kantoor)boekhandel. En V&D heeft ze zeker ook, en anders gebr. Winter en Vlieger (Amsterdam) ook.Ik woon in Limburg, achtergesteld gebied
Anders bij Pipoos of een andere knutselwinkel?
Ik heb ooit een roze envelop gekocht bij de Primera.
Oh en inderdaad, de drukker heeft ze ook.

Laat je je kaartjes drukken? Want dan zitten ze er sowieso wel bij volgens mij.
Ik heb de kaartjes wel online gemaakt, maar voor de enveloppen vragen ze dan natuurlijk de hoofdprijs. Het leek me voordeliger om zelf op zoek te gaan. En ik moet iets te doen hebben tijdens mijn verlof
idd de V&D of anders als je vlakbij de belgische grens woont, de AVA heeft ze in alle kleuren en maten.
Met mensen neuken in de hoop dat je gevoelens overgaan is echt zooo denken dat glijmiddel anticonceptie is. #Murdoch#
Ik had dezelfde maat nodig voor mijn zelfontworpen kaartje. De drukker heeft die toen voor me besteld bij een van hun vaste leveranciers. Koste bijna niets en de drukker heeft als extra service de kleur van het drukwerk exact afgestemd op de enveloppe.
Ik heb ze vandaag inderdaad bij een drukker in de buurt gekocht! Die had ze nog op voorraad en voor een klein prijsje.

Thanks allemaal!
Crosspost!

Mooi dat je ze hebt gevonden!
Mooi zo en succes met de laatste loodjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven