Werk & Studie alle pijlers

salaris tandartsassistente ?

16-01-2014 15:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Volgende week heb ik een sollicitatie gesprek bij een tandartspraktijk. Zelf heb ik geen diploma of ervaring in deze branche. De tandarts bied een interne opleiding aan.

Ik kom zelf uit de zorg en heb al wat opgebouwd kwa salaris en nu vroeg ik me af wat is reëel om te verwachten / te vragen. Heeft iemand hier ervaring mee van een andere branche naar de tandartsassistente? En zo ja hoe liep het bij jou?

Alvast bedankt!

Groetjes
Geen ervaring, maar persoonlijk denk ik dat je niets te verwachten/vragen hebt. Je hebt 0 ervaring in deze branche en moet nog opgeleid worden. Met beide handjes nemen wat je geboden wordt en tzt als je je diploma hebt, kan je om meer vragen.
Ik heb een tijdje als tandartsassistente gewerkt zonder opleiding of ervaring. Ik had twee sollicitaties, bij de ene was het salaris rond de 1700 bruto per maand (obv 40 uur) en bij de andere was het zo'n 15 euro per uur. De keuze was snel gemaakt ;)

Ik was enorm verbaasd hoe het bedrag zo uit elkaar kon liggen. Naar wat ik later van collega's hoorde werden wij enorm royaal betaald en was die 1700 per maand meer de norm.
Dat is zeker mooi verdienen haha maar daar ga ik niet van uit. Ik kan ook zeker niet teveel willen maar ik wil er ook geen honderden euro's op achteruit... Zijn hier verder nog tandartsassistentes die willen zeggen wat ze ongeveer verdienen en wat realistisch is ?
ik ben 20 jaar en verdiende voor 36 uur 1500 bruto. heb wel diploma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven