Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Weten jullie of een curettage onder narcose gebeurt? Hoorde ik daarnet van mijn schoonmoeder dat ze dit twee keer onder narcose heeft gehad. Als het hcg niet vanzelf naar 0 zakt moet ik natuurlijk nog een curettage ondergaan. Voor een operatie ben ik niet bang, ik ben bang voor de narcose. Dus hoop dat mijn lichaam het op een natuurlijke manier doet. Bloeden is wel weer gestopt, beetje vervelend, ik kan zo een maand blijven bloeden voor alles eruit is. Trouwens moet je bloeden om alles kwijt te raken? Misschien bij Aruba of de dames daar eens informeren.

En Lieselotje, ik schrijf hier heel graag in deze topic omdat ik het gevoel heb jullie al een beetje te kennen. In een andere topic vraagt dit wel wat tijd vooraleer je de mensen wat leert kennen. Heb het al eens eerder gezegd, deze topic is mijn hometopic en ik schrijf lekker met jullie verder, zwanger of niet zwanger.

Boepie, heb mijn spiraal een goede twee maanden geleden laten verwijderen. Wil ook nog eens kwijt aan alle niet zwangeren, laat je humeur er niet onder lijden, je ziet in mijn geval, snel zwanger en dan gaat het toch mis. Op dit moment heb ik er toch nog niet zoveel zin in hoor. Wil eerst die darm- en buikproblemen van de baan. De twee weken waren de hel wat pijn betreft. Hoop als er een volgende keer komt dat het anders zal zijn.

Ben deze middag ook heel prikkelbaar geworden en heb een hele zak snoep op toen ik van het ziekenhuis kwam. Dat het me allemaal onberoerd laat kan ik helaas niet zeggen, maar erg treuren heeft geen zin. Heb ook geen vruchtzakje gezien en ook geen hartje zien kloppen. Zal het misschien ook wat makkelijker maken dan als het je overkomt na 12 weken zwangerschap.

Ik heb nu opnieuw tijd en binnenkort hopelijk ook kracht om mijn huisje verder af te werken.

En eigenlijk is het geen slecht idee om 12 weken te wachten voor je je omgeving inlicht over een zwangerschap. Ik doe het niet meer zo vroeg. Niet dat mensen het niet mogen weten, maar op den duur heb je geen zin meer om het te herhalen. Had het echt wel aan veel mensen al verteld. Nu weet ik waarom ze die raad geven om te wachten.

Nikiet, veel succes morgen als je het morgen aan de baas gaat vertellen. Kan toch niet anders dan een positieve reactie komen?

Schrijvertje, ik zou toch vrijen hoor, zonder te zoenen. Een vriendin van me is ooit zwanger geraakt door één vluggertje. Eén vluggertje op een hele maand.

Over vrijen gesproken, ik mis het vrijen ook wel een beetje, ondertussen is het al een goeie twee weken geleden. Maar ik wacht toch nog een beetje af, het is daar toch allemaal nog zo gevoelig en 't zal met condoom worden vrees ik. Cyclus zal misschien helemaal veranderen ook.
Hallo allemaal

@ Drew: toch wat positiefs dus...tenminste het is maar hoe je het bekijkt dan. Ben blij dat je geen operatie hoeft hoor, dat scheelt toch weer een hele hoop.

Ik vind je ook erg positief overkomen. Knap dat je er zo mee om kan gaan, maarja je kan ook niet anders eigenlijk.

En net wat je zegt, als je het hartje niet hebt zien kloppen of de baby hebt gezien voelt het misschien ook wel anders.

Ik heb vrijdag een etentje met collega's omdat de arts in opleiding vrijdag voor het laatst is. Ik denk dat ik het vrijdag dan toch maar ga vertellen ondanks dat ik dan pas 6 weken zwanger ben. Mijn baas verwacht het denk ik helemaal niet, en als hij het vroeg weet kan hij ook eens goed nadenken hoe hij het allemaal verder wil. En dan kunnen we volgende week misschien eens in alle rust praten over wat ik wil, en dan heeft hij alle tijd om een vervanger te regelen voor mijn verlof.

Na de vakantie hebben we namelijk 3 weken een waarneem praktijk erbij, en hij moet alles weer alleen doen....dus de rust om het dan pas te vertellen is er dan denk ik niet.

Ook zit ik nog steeds met die buikkramp af en toe. En ik denk dat ik het ook wel fijn vind als hij er van af weet....dan weet hij tenminste waarom ik af en toe echt niet lekker ben, en wie weet kan hij wat rekening met me houden tijdens die drukke weken.

De krampen zijn wel minder trouwens, dus de Lactulose doet enigzins zijn werk. Voel me nog steeds niet helemaal top, moet ook de hele dag door eten anders word ik echt niet lekker.

Ik ben nu wel erg moe....dus uitgebreid op iedereen reageren sla ik even over. Ik ga zo mijn bed al in, beetje tv kijken of wat lezen, en ik denk dat ik om 21 uur al slaap...

Dus sorry voor mijn ego post.
Drew, gelukkig geen operatie! Pfffieuw. Curretage kan onder plaatstelijke verdoving maar je kan er ook voor kiezen om het zonder te doen. Het is echt maar een hele lichte ingreep, een gewone curretage. Ik moest zelf onder volledig want ik had moest uitgebreider gecurreteerd worden ivm het woekerweefsel. Bloed je nu een beetje Drew? Een miskraam gaat wel gepaard met heftig bloedverlies en vaak stolsels en krampen. Vaak iets pijnlijker dan een menstruatie. Een beetje raar. Maar sex werkt soms ook zeggen ze om de boel los te krijgen. Dan gaat je baarmoeder open staan. Als je vragen hebt geef maar een gil. Hele dikke knuffel.
Boepie, bedankt dat je het schema zo mooi bijhoudt, echt heel lief!

Drew, ik denk dat je er juist voor op moet passen dat je er niet te makkelijk mee omgaat. Klinkt wat gek misschien, want je bent heel sterk en dat vind ik hartstikke goed. Maar ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen er na een halfjaar toch opeens last van krijgen, emotioneel gezien, dus ik hoop dat je het een plaatsje kan geven. Nou, het advies van Aruba dat een vrijpartij de boel op gang kan helpen, zou ik dan maar ter harte nemen ;)

Hoe gaat het met je vriend trouwens?

Lipa, spannend hoor dat je het deze week aan je baas en collega's gaat vertellen. In jouw geval vind ik dat ook wel heel slim, aangezien je klachten hebt. Dan kijkt je baas er tenminste niet van op dat je vaak op de wc zit of je een keer ziek moet melden. Jij kiest er ook niet voor om je zo beroerd te voelen. En je denkt dat je baas het niet verwacht, maar waarom niet je hebt een mooie leeftijd om moeder te worden. Denk dat ie er toch wel rekening mee houdt dat jij in de aankomende jaren met het goede nieuws zal komen. Misschien wel eerder dan verwacht, maar hartstikke leuk.

Aruba, hoe is het met jou eigenlijk? Je schrijft hier regelmatig lieve dingen, maar ben ook wel benieuwd hoe het met jou staat.

Morgen een telefonische afspraak met mijn internist. Ben benieuwd hoor, want de darmontsteking is nog steeds niet over en ze zei dat ze dan een colonscopie wilde doen. Maar net gelezen op internet dat dit wordt afgeraden in het 1e trimester, dus benieuwd wat ze besluit te doen. Als het aan mij ligt helemaal geen scopie en dan maar andere medicatie
37 weken zwanger!
Aruba, ik heb op vrijdag de 13de de eerste keer bruinverlies gehad. En een dag of 4 geleden denk ik wat meer gaan bloeden, maar toch nog steeds minder dan als ik normaal ongesteld ben. Er zijn dagen dat ik genoeg heb aan een inlegkruisje. Heb vandaag momenten gehad van krampen, dat wel, maar ook weer niet overdreven. Wel had ik daarnet een eerste raar iets in mijn slip, beetje weefsel heel raar van vorm maar zag er niet uit als een vruchtzakje. Ik ga mijn vriend vanavond eens verleiden, is goed idee Aruba, kan maar goed zijn om de boel een beetje los te krijgen. Misschien wel best een condoom gebruiken. Ben je niet gevoeliger voor infecties tijdens een miskraam? Hoop dat het zo naar buiten komt.

Ik dacht ook eens te hebben gelezen dat een gevorderde zwangerschap inderdaad zwaardere miskramen geeft maar als je tijdens het begin een miskraam krijgt dit niet hoeft gepaard te gaan met hevig bloedverlies of krampen. Een stille miskraam noemde mijn gyneacoloog het. Ik zie wel, volgende week of binnen 10 dagen opnieuw bloed laten prikken. Zou je trouwens al een nieuwe eisprong kunnen krijgen als je hcg nog niet op 0 staat. Moet eerlijk zeggen dat ik de eerste maand geen zin heb om kindjes te maken.

Aruba, hoe gaat het eigenlijk met jou? Waar komt die buikpijn vandaan en voel je je al een beetje beter? Hoe lang is het eigenlijk geleden dat het de laatste keer is misgegaan? Was je al ver in je zwangerschap? Moet best telkens een harde klap zijn geweest, want je stopt toch ook eventjes met proberen zwanger worden als ik het goed heb begrepen. Als je er liever niet over praat dan heb ik daar ook alle respect voor hoor.
Je hcg moet wel redelijk gedaalt zijn voordat je cyclus opnieuw begint. Maar toch moet je oppassen want je hebt natuurlijk geen idee hoe je lichaam het aanpakt. De ene vrouw word precies 4 weken na de miskraam ongesteld en een andere vrouw 8 weken daarna. Er is geen pijl op te trekken. Wat je zegt, even met condoom doen is wel prettiger en hygienischer. Qua infecties ben je geloof ik iets gevoeliger maar niets om je druk over te maken. Wat je zegt over die miskraam dat hij niet met veel bloed en pijn gepaard hoeft te gaan klopt. Jij telt met 4-5 weken zwangerschap maar misschien is het bij 3 weken misgegaan en dan is er niet veel wat je lichaam uit moet stoten. Mijn eerste miskraam was bij 5,5 week en was maar één dag even heftig qua pijn en ik bloedde 1 dag heftig en toen was het voorbij. Veel minder lang en vervelend dan een menstruatie.

Was het echt weefsel wat je verloor of was het een stolsel? Of was het iets vleesachtigs?
Met mij gaat het nu even goed. Ik heb inderdaad veel pijn. Al een jaar lang en dan 2 weken per maand. Het heeft veel invloed op mijn dagelijks leven. Nu moet ik wachten met zwanger worden omdat ik eerst moet wachten totdat ik de uitslag van het weefelonderzoek terug heb. Het is naar oncologie gestuurd. Ik ben soms erg bang dat die pijnen met de eventuele kanker te maken hebben. En als er geen relatie is dan heb ik 2 vragen: Waarom heb ik elke keer zoveel pijn? En waar komt al dat weefsel in mijn baarmoeder dan vandaan? Oftewel ik voel me niet slecht maar ik heb wel eens betere tijden gehad. Ik heb het gevoel dat ik stilsta en maar wacht en wacht tot ik verder mag en duidelijkheid krijg. Soms is dat erg frusterend.
he Drew, fijn dat je niet echt onder het mes moet, het was allemaal al ellendig genoeg. heb geen verstand van curettages maar van een vriendin wel ooit gehoord dat het een hele milde ingreep was. Maar goed het gaat bij jou om de narcose.. Hoop dat het niet nodig is. En je klinkt stevig, goed hoe je er tot nu toe mee omgaat! En misschien heb je in de komende maanden meer geluk.. Fijn dat je bij ons blijft schrijven!

Schrijvertje, ja het was lang geleden dat ik op schoolkamp was. Heel lang geleden maar liggen ze nu zelfs met elkaar in bed als je niet uitkijkt? Dat gaat wel ver op hun 12e, zei de oude sok. Heb wel eens het idee dat je als meisje tegenwoordig niet gewoon kind kunt zijn en al jong aan de make up moet enzo. Hoop dat je het conflict goed kunt uitpraten, ben er ook geen held in ruzies aangaan en voor mezelf opkomen maar je hebt gelukkig de steun van je collega's. En het is hartstikke fijn dat je met die ene collega goed kunt opschieten. Een goede vriend op het werk kan goud waard zijn met alle gezeur om je heen.

En vind zoenen ook heerlijk en kan me vrijen zonder zoenen niet eens voorstellen. Dus gewoon wachten als je het niet lekker vindt zonder. Vrijen moet geen motje worden denk ik.

Fijn dat je terug bent Lieselotje, moet heftig zijn geweest daar. Hoezo komt je man trouwens volgende week pas terug? Is er nog veel af te bouwen en zo?

En Estherz, ik volg je voorbeeld deze maand ga ik niks drinken.. Alhoewel volgende week alweer een groot feest waar champagne verplicht is, dus misschien een half glaasje daar begint het gesjoemel al... En je hebt helemaal gelijk, ben hartstikke blij dat mijn schoonouders er nog bij zijn. En het is allemaal relatief die irritatietjes. Moest alleen ff stoom afblazen na 48 uur non-stop op elkaars lip zitten op een boot. Met mijn schoonvader kan ik het trouwens hartstikke goed vinden, hele fijne band hebben we. Spannend voor je, hopelijk krijgt Woesel met haar statistieken gelijk!

Lipa en Nikiet, heel veel succes met op het werk vertellen. Hoop dat ze enthousiast reageren. Een beetje enthousiasme zou verplicht moeten zijn je doet je maatschappelijke plicht toch om de vergrijzing tegen te werken

En Cuore, werk ze, we missen je wel hoor. Maar werk gaat voor.

groeten,

Zina
~ Ik kom even langs vanwege de narcose-vraag van Drew: ~

Heb je al eens eerder narcose gehad, of is het angst voor het onbekende?

Ik heb na 10 weken zwangerschap een curettage onder narcose gehad, en vond het achteraf gezien een eitje.

De narcose die je krijgt is heel kort, en helemaal niet eng. Je krijgt een infuusje in je hand (dat infuusje vond ik eigenlijk het engste van alles, want ik ben bang voor naalden) en zo wordt het spul toegediend. Je wordt direct een beetje draaierig, en -voor je gevoel- word je een paar tellen later weer wakker. En dan blijkt de ingreep al voorbij te zijn! Het halve uur dat je onder narcose bent, ervaar je dus helemaal niet als een half uur slaap ofzo. Een hele aparte ervaring, en totaal niet eng! Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze narcose eigenlijk als heerlijk relaxed ervoeren, en dat vond ik zelf ook.

Ik was niet misselijk toen ik bijkwam, ik had me van tevoren netjes aan het 'nuchter blijven' gehouden. Twee uur later mocht ik weer naar huis en voelde me prima. Na afloop geen buikpijn en nauwelijks bloedverlies gehad.
Aruba, heb je het pappilomavirus gehad dan? En heb je dat weefsel sinds jouw laatste miskraam? Hoe lang geleden ging het mis bij jou? Klinkt vrij recent. Hoop in ieder geval dat je snel uitsluitsel krijgt en hopelijk is er echt niets aan de hand maar heb je gewoon pech gehad wat de twee zwangerschappen betreft dan toch. Maar kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je wacht en wacht. En wat zegt de gyneacoog? Hoop echt dat er snel duidelijkheid komt voor je want met die pijnen leven lijkt me echt een hel.

Het stukje rood in mijn slip was inderdaad vleesachtig, geen klonter bloed. 1,5 cm lang maar heel dun. Rood en donker van kleur maar ook hier en daar wat wit. (sorry mensen voor deze beschrijving) Zou dit het vruchtje zijn geweest?

@Java, toen ik 18 was vond ik narcose echt heerlijk. Maar ondertussen ben ik 35 en al een zevental keer onder narcose geweest en ik ben er heel bang van geworden. De laatste keer was ook maar het verwijderen van een spiraal dus heel kort onder narcose maar toch ben ik heel slecht geweest. Dus echt liever niet. Met wat geluk hoef ik geen curettage.
Ha Meiden,

Ik ben er nog hoor! Maar door de visite geen tijd om te reageren. Nu laapt de boel nog dus lees ik ff snel bij.

Drew, jammer dat je de narcose zo rot vind. Mijn laatste ervaring ( met onder zeil gaan dan) was een roesje en dat vond ik dus echt ideaal. Waar ben je eigenlijk bang voor, want je bent in goede handen zeg maar.(missch heb je dat al ergens gezegd hoor, dan lees ik het later wel)

Ik vertrek morgenochtend heeeel vroeg naar NL dus vandaag inpakken enzo. Leuk met de visite erbij maar die gaan maar lekker in de tuin dan.

Als ik in NL ben dan kom ik wel wat vaker dnek ik... of het moet lekker weer zijn en ik zit op het strand hihi. Dat laatste lijkt me wel fijn.

Nou iedereen de aankomende weken heeeel veel succes met zwanger worden. Deze maand doe ik dus niet mee, mijn ei is over eh... een week geloof ik en mijn vriend komt dit weekend wel maar daarna zie ik hem 2 weken niet dus die lopen we mis. Geen probleem, dus ik doe de volgende ronde weer mee. Met de zwanger word pillen van de etos haha... ben nogal bijgelovig met dat soort dingen...

Heeeeel veel liefs en tot snel!
Even een te korte reactie van mij. Ben enorm druk met het afronden van het schooljaar, dus ik kom er niet toe om te lezen en te posten. Sorry!

Hoop vanavond even tijd te hebben. Maar misschien wordt het ook wel pas het weekend. Dan weten jullie het even!
Fennah, het is gewoon nu heel druk op mijn werk. Lijkt geen eind aan te komen...pfff

Thuis heb ik er ook niet zoveel tijd voor, spreek vaak savonds met iemand af en gisteren in huis bezig geweest tot 22.00 uur...strijken, wassen, poetsen e.d. had het echt he-le-maal gehad....

En het ergste vind ik altijd....je denkt dat je alles lekker glad heb en dan begint alles weer van voren af aan......grrrr

Mja...vanaf volgende week ga ik een dag minder werken dus dat lijkt me wel een verademing.

Werken jullie allemaal eigenlijk nog full-time?
Hee lente....dus toch nog een maandje eraan geplakt? Goed zo !!!
Drew, heb zelf geen ervaring met narcose, lijkt mij ook een vreemde gewaarwording, maar denk dat je in zulk soort situatie maar de boel op je af moet laten komen. Voor de scopien heb ik een middeltje gekregen, volgens mij Dormicum, waar je wat slaperig van word, maar je krijgt nog wel alles mee. En waarschijnlijk moet ik binnenkort naar de kaakchirurg en daar zie ik enorm tegenop, dus blijf het uitstellen, ben zo bang dat ik nog iets voel en narcose zou ik dan juist wel willen maar doen ze niet zo snel. Nogmaals, hoop dat bij jou de boel gewoon vanzelf los komt hoor!

Cuore, vervelend die drukte op je werk, zeker met warmer weer, of werk je in een airco omgeving? Ik werk sinds januari niet fulltime meer en in het begin was het erg wennen. Maar eigenlijk mocht ik vanwege mijn gezondheid helemaal niet fulltime werken en nu die weer slechter is, ben ik zo blij met mijn 2 dagen per week. Ik kan echt niet meer werken en met een baby in de toekomst is het alleen maar fijner.

Das wel fijn ja, dat je vanaf volgende week 1 dag minder gaat werken, bewust voor gekozen vanwege kinderen?

Lente, je hebt een hoop visite/loges, heb je nog wel wat tijd voor jezelf? haha. Maar vind het al leuk als je ff van je laat horen, wanneer dit mogelijk is hoor. Hoop voor jou op lekker strandweer als je eenmaal in Nederland bent. Ik woon sinds een paar jaar in Zuid-Limburg en dan baal ik echt wel dat de zee zover weg is. Vind het heerlijk op het strand, maar dan moet ik echt een weekendje weg regelen. We zijn een keer op 1 dag heen en weer naar Vlissingen gereden, geen succes, je zit eigenlijk de hele dag in de auto...
37 weken zwanger!
hai, hai,

Drew... Jee wat ga je er goed mee om. Top dat je ondanks alles blijft relativeren en zo positief mogelijk blijft. Zoals nu dat je 'gelukkig' geen operatie hoeft. Dat is dan weer positief. Maar natuurlijk blijft het ontzettend balen en rot. Je was immers toch even zwanger hoe pril ook. Wel beter misschien dat je het zo vroeg hebt ontdekt. Een vriendin van een vriendin van mij ging vol vertrouwen naar de 12 weken echo, had nergens last van behalve echte zwangerschapskwaaltjes en toen bleek het vruchtje bij 8 weken al afgestorven te zijn...

Tja... Blijft raar hoe de natuur hiermee omgaat. Maar zal ook wel ergens een reden voor zijn... Ik las sowieso dat heel veel vrouwen miskramen krijgen zonder dat ze dit merken. Dan worden ze bijvoorbeeld een dag later ongesteld en hebben ze dus een hele vroege miskraam gehad omdat het vruchtje bijvoorbeeld niet goed kon innestelen..

Drew. Nu vraag ik me af en ik hoop niet dat je het een vervelende vraag vindt, maar heb je al lang een spiraal gehad? En zou dit nog iets te maken kunnen hebben met dat het niet goed gegaan is? Ik heb ook even een spiraal gehad (Mirena) maar kon hier niet tegen omdat mijn lichaam het duidelijk wilde afstoten en ik maar bleef bloeden. Ik heb toen van alles opgezocht op internet en las dat het soms lastiger kan zijn om zwanger te worden na een spiraal of dat je kans heb op ontstekingen e.d.? Maar misschien is dit allemaal onzin hoor..

Vanmiddag vertel ik het mijn baas. Op zich denk ik dat hij er normaal mee om gaat. Ik werk bij een grote organisatie. Lastig is alleen dat we in een fusie en reorganisatie zitten. Sowieso zijn er mensen boventallig en mijn functie was sowieso tijdelijk. In die zin ik heb een vast contract maar het werk wat ik deed was een soort van proef (pilot) tot 1 juli. Dus ik moet sowieso wat anders gaan doen en waarschijnlijk ook op een andere locatie gaan werken. Misschien is hij daarom minder blij met mijn zwangerschap omdat hij nu iets nieuws voor mij moet vinden met de wetenschap dat ik er straks weer een aantal maanden tussen uit moet. Maar misschien zie ik beren en heeft het geen gevolgen. Ze kunnen me in ieder geval niet zomaar ontslaan.

Al zou ik dat niet eens erg vinden hoor. Ik baal erg van mijn werk. Wat ik nu doe biedt geen uitdaging meer. Eigenlijk zou ik best even minder willen werken en ik werk maar 24 uur?! Tja... Maar ik weet ook dat ik het werk nodig heb. Als mijn functie maar weer leuk is en als ik onderdeel uit ga van een leuk team weet ik zeker dat ik weer met plezier naar mijn werk ga. Maar ja nu solliciteren kan dus ook niet. Ik maak nu geen enkele kans. Zo zitten werkgevers helaas in elkaar. Zwangerschap zien ze als last i.p.v. investering in de toekomst. En wie moeten straks dan de vergrijzing opvangen als we nu geen kinderen mogen krijgen of als werken door bezuinigingen in de kinderopvang en een groot te kort aan opvang onmogelijk wordt gemaakt?

Dat ik minder werk is fijn nu ik moeder ben maar het maakt me ook erg afhankelijk van mijn man en dit baart me nu erg zorgen. Want ja mijn relatie gaat nog niet top. En wat als mijn man toch uiteindelijk besluit weg te gaan en mij achter te laten met 2 kids? Met die 24 uur kan ik in ieder geval niets kopen en zelfs huren wordt lastig. Zeker gezien die lange wacht lijsten. Kom ik misschien in een achterstandsbuurt op een flatje 4-hoog met 2 slaapkamers o.i.d...

Dat vind ik zo oneerlijk. Ik wil wel meer gaan werken misschien maar wil ook mijn kinderen niet tekort doen. Maar ja wat doet de man? Wat doen de werkgevers? Die duwen jou als vrouw in een afhankelijk positie. Vooral dus ook omdat mannen vaak veel meer verdienen als vrouwen..

Sorry voor mijn geklaag en pessimisme. Zouden ook wel de hormonen zijn. Maar het kan me soms zo aanvliegen.

Maar op blijven vertrouwen dat het allemaal goed komt/blijft...

liefs, Nikiet
Pluk de dag!
Ook hier geklaag, maar dan omdat ik ongesteld ben geworden, rekende pas op vrijdag, ik snap niets meer van mijn cyclus, alheowel het tussen de 24 en 28 dagen blijf, dus dat valt wel weer mee. Maar goed ik baalde erg vanmorgen, terwijl ik toch al steeds het idee had dat het niet raak was deze maand, waarom niet weet ik niet. De teleurstelling was toch erg groot, weer een maand voorbij. Deze keer was ik wel nog lekker thuis en niet zoals de vorige maand op school. Kon nu weer terug mijn bed in kruipen tegen manlief aan, deze heel lief voor me was.

nieuwe Nod 22 juli

Nod 22 juli

@Nikiet, positief blijven denken, als je man al weg wel is hij je ook allimentatie verschuldigd, en als het een beetje toffe vent is laat hij jou en jullie kinderen niet barsten. De ex van mijn man is zelfs in hun huis blijven wonen en hij is op een flatje begonnen en het is een aardige stamp allimentatie die er bij ons elke maand uitgaat naar haar. Het is maar net of je man je dan nog een beetje wil ondersteunen of dat hij je echt laat barsten. Sterkte, maar heb ook vertrouwen in jezelf
ff kort, ivm werk

Nah, Estherz! Hoe kan dat nou! Dat klopt niet hoor. Mijn statistiek zegt dat het niet klopt!

Irritant dat je cyclus dan ook ineens anders is.

Kop op Nikiet! Probeer pas over dat soort dingen na te denken als dat écht gaat gebeuren. Er zijn zoveel vrouwen in nederland die dat overkomt.....die redden zich ook. Dus met jou komt het dan zeker ook goed!

Liever met weinig geld opgroeien op een 2 kamer flatje, dan in een welvarend ongelukkig gezin waar de man op zondag het vlees komt snijden!

Drew: Succes met verwerken!
Drew, wat is het pappilomavirus?
Heb even gegoogled maar dat heeft er niets mee te maken. Anders moet je maar eens op mola googlen Drew.
Esther: balen zeg!!!.... Deze maand was niet echt productief helaas....

Ik heb wel een beetje zoiets van: pff...... iedere maand gaat toch een beetje tellen nu.... 37 al :( Kan mij toch niet snel genoeg gaan). Maar het zou wel heel simpel zijn om te zeggen dat je nog tijd zat hebt.... Begrijp je teleurstelling. Tis jouw eerste he?

Mijn ei gaat langzaam voorbij zonder spannende dingen....... Wel jammer. Maar ja....... gewoon vrijen zonder het idee dat het moet vind ik deze maand (alleen afgelopen zaterdag eigenlijk hahahahah) toch ook wel prettig voelen.
Lieselotje, wat heb je met je je vriendin gedaan? Ze sliep toch bij jullie op de kamer? Hebbie ze oordopjes gegeven?? haha

Heb jij ze al binnen by the way?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven