Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!
dinsdag 20 mei 2008 om 20:56
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .
Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
dinsdag 20 mei 2008 om 21:00
Doodzwijgen zijn wij een kei in
Is geloof ik al 2 keer gebeurd, erg eigenlijk he. Maar ja, wordt anders zo enorm onoverzichtelijk...
Lente 2008 kan inderdaad als een pril topic overkomen en dat willen we natuurlijk niet he. Anders maak je er gewoon van december 1995, trekt helemaal niemand aan.
Cuore, ga je zo vroeg naar bed joh. Oud wijf Of ga je met je vriend
Jammer dat mijn bericht niet in beeld is gekomen bij jou. Ik had wat dingen van de laatste aflevering beschreven, maar vond het zo'n vreemde aflevering. Mijn collega vertelde dat dit de laatste aflevering zou zijn en dit klopt ook wel, aangezien Army Wives volgende week op die tijd wordt uitgezonden.
Geloof alleen dat er nog mensen zijn die de laatste aflevering van Grey's nog moeten kijken en wil geen spoilers plaatsen. Anders kijk ik ff op Entertainment is een heel topic met liefhebbers, ga ik hun wel even lastig vallen
Woesel, is niet mijn bedoeling om het spannend te maken hoor. Ben gewoon een twijfelkont, vandaar dat het zo lang duurde. Maar ga maar gewoon uit van negatief, kan het altijd meevallen. En ben ook nog maar 1 maand met de pil gestopt, dus niks aant handje.
Is geloof ik al 2 keer gebeurd, erg eigenlijk he. Maar ja, wordt anders zo enorm onoverzichtelijk...
Lente 2008 kan inderdaad als een pril topic overkomen en dat willen we natuurlijk niet he. Anders maak je er gewoon van december 1995, trekt helemaal niemand aan.
Cuore, ga je zo vroeg naar bed joh. Oud wijf Of ga je met je vriend
Jammer dat mijn bericht niet in beeld is gekomen bij jou. Ik had wat dingen van de laatste aflevering beschreven, maar vond het zo'n vreemde aflevering. Mijn collega vertelde dat dit de laatste aflevering zou zijn en dit klopt ook wel, aangezien Army Wives volgende week op die tijd wordt uitgezonden.
Geloof alleen dat er nog mensen zijn die de laatste aflevering van Grey's nog moeten kijken en wil geen spoilers plaatsen. Anders kijk ik ff op Entertainment is een heel topic met liefhebbers, ga ik hun wel even lastig vallen
Woesel, is niet mijn bedoeling om het spannend te maken hoor. Ben gewoon een twijfelkont, vandaar dat het zo lang duurde. Maar ga maar gewoon uit van negatief, kan het altijd meevallen. En ben ook nog maar 1 maand met de pil gestopt, dus niks aant handje.
37 weken zwanger!
dinsdag 20 mei 2008 om 21:25
quote:Fennah schreef op 20 mei 2008 @ 21:00:
Doodzwijgen zijn wij een kei in .
Weet je, het is voor het goede doel.
Ik denk, vlak op de eerste pagina nog even zeggen wat wij hiero dus mensen doodzwijgen die nieuw zijn en dat wij dus ook helemaal geen aardig en gezellig topic zijn om bij aan te sluiten.
En inderdaad, jij, de nieuwkomer; je kunt wel denken dat je net als ons nét gestopt bent met de pil, maar dat is dus echt ff niet zo. Wij zijn namelijk al gestopt sinds december 1995. Fennah zegt het zelf. En als je dus bij ons aansluit, dan duurt het bij jou ook nog 13 jaar. Of meer.
Waarom heb jij van die leuke smileys, Fennah? Die wil ik ook....
Doodzwijgen zijn wij een kei in .
Weet je, het is voor het goede doel.
Ik denk, vlak op de eerste pagina nog even zeggen wat wij hiero dus mensen doodzwijgen die nieuw zijn en dat wij dus ook helemaal geen aardig en gezellig topic zijn om bij aan te sluiten.
En inderdaad, jij, de nieuwkomer; je kunt wel denken dat je net als ons nét gestopt bent met de pil, maar dat is dus echt ff niet zo. Wij zijn namelijk al gestopt sinds december 1995. Fennah zegt het zelf. En als je dus bij ons aansluit, dan duurt het bij jou ook nog 13 jaar. Of meer.
Waarom heb jij van die leuke smileys, Fennah? Die wil ik ook....
dinsdag 20 mei 2008 om 21:29
Ha daar zijn jullie.
Ook leuk hier
Ik zie hier soms emotocons die ik niet in mijn lijstje heb staan, hoe komen jullie daaraan? Zoals het kussengevecht van Fennah bedoel ik.
Zal het lijstje aanvullen:
NOD's uit het verleden/ Nieuwe NOD's
Atheena (11-5) -> OD
Fennah (14-5) -> In afwachting
Boepie (15-5) -> OD
Cuore (16-5) -> OD
Lipa26 NOD 11-6
Lieselotje (19-5) -> OD
Woesel (21-5)-> OD
Aankomende week:
Walinde (23-5)
Lente (24-5)
Estherz (27-5)
De weken daarna:
Schrijvertje (04-06)
Cuore (19-06)
Atheena (08-06 en dan ben ik net op vakantie, eind juni terug)
Misschien handig als iemand het wil de vakantie ook in schema te zetten? Dan weten jullie dat als ik na mijn NOD niets laat horen het daaraan ligt.
Van leeg zaad heb ik ook nooit gehoord. Wel dat inderdaad dagelijks klaarkomen (of meerdere keren achter elkaar) de het aantal zaadcellen verminderd. En over te weinig explosies, Croon noemt dat pas bij langer dan 10 dagen niet. Duurde de ruzie zo lang ?
Bij mij weinig nieuws.
Ploppen heb ik nooit meegemaakt. Wel afgelopen maand ovulatiepijn gevoeld -denk ik. Heel specifiek op 1 plek links (of rechts dus) soort kramperige pijn. Als ik er niet bij stil zou staan zou ik denken dat het mijn darmen waren. Heb gelezen dat die pijn komt door van de spanning die op de rijpe follikel staat (zo groot als een kers, ik ben nog steeds in shock van wat er in mijn buik gebeurt ). Als de pijn weg is is hij geplopt, maar de plop zelf heb ik niet gevoeld.
Op net5 site bij Grey's "momenteel geen afleveringen" dus ben bang dat het inderdaad de laatste was gister. Vond het geen heel typische einde seizoens cliffhanger. Balen dat het alweer afgelopen is! Army wifes is van de makers van Grey's dus hopelijk ook zo leuk (al kan ik me dat niet voorstellen, maar dat heb ik altijd met een nieuwe serie).
Ook leuk hier
Ik zie hier soms emotocons die ik niet in mijn lijstje heb staan, hoe komen jullie daaraan? Zoals het kussengevecht van Fennah bedoel ik.
Zal het lijstje aanvullen:
NOD's uit het verleden/ Nieuwe NOD's
Atheena (11-5) -> OD
Fennah (14-5) -> In afwachting
Boepie (15-5) -> OD
Cuore (16-5) -> OD
Lipa26 NOD 11-6
Lieselotje (19-5) -> OD
Woesel (21-5)-> OD
Aankomende week:
Walinde (23-5)
Lente (24-5)
Estherz (27-5)
De weken daarna:
Schrijvertje (04-06)
Cuore (19-06)
Atheena (08-06 en dan ben ik net op vakantie, eind juni terug)
Misschien handig als iemand het wil de vakantie ook in schema te zetten? Dan weten jullie dat als ik na mijn NOD niets laat horen het daaraan ligt.
Van leeg zaad heb ik ook nooit gehoord. Wel dat inderdaad dagelijks klaarkomen (of meerdere keren achter elkaar) de het aantal zaadcellen verminderd. En over te weinig explosies, Croon noemt dat pas bij langer dan 10 dagen niet. Duurde de ruzie zo lang ?
Bij mij weinig nieuws.
Ploppen heb ik nooit meegemaakt. Wel afgelopen maand ovulatiepijn gevoeld -denk ik. Heel specifiek op 1 plek links (of rechts dus) soort kramperige pijn. Als ik er niet bij stil zou staan zou ik denken dat het mijn darmen waren. Heb gelezen dat die pijn komt door van de spanning die op de rijpe follikel staat (zo groot als een kers, ik ben nog steeds in shock van wat er in mijn buik gebeurt ). Als de pijn weg is is hij geplopt, maar de plop zelf heb ik niet gevoeld.
Op net5 site bij Grey's "momenteel geen afleveringen" dus ben bang dat het inderdaad de laatste was gister. Vond het geen heel typische einde seizoens cliffhanger. Balen dat het alweer afgelopen is! Army wifes is van de makers van Grey's dus hopelijk ook zo leuk (al kan ik me dat niet voorstellen, maar dat heb ik altijd met een nieuwe serie).

dinsdag 20 mei 2008 om 21:34
ah, ik haak ook weer in hoor!
We zijn net klaar met eten, daar kan ik toch vaak moeilijk aan wennen dat late ge-eet hier. Ik kan nu beter ff gaan lopen, want anders rol ik zo met volle maag in bed, lijkt me niet errug verstandig.
Verder sjee wat heb ik onthouden van alle verhalen.. oja over dat temperaturen. Tja ik vind het niet zo'n gedoe en ik vind het een soort van interessant om te zien. En ik deed het ook wel eens toen ik niet zwanger wilde worden dus voor mij is het niet echt dat ik vreselijk bezig ben zwanger te worden hoor. Ik heb ook enorm getwijfeld over een tweede want ( ja nou ik wil niet lastig doen) maar ik vind kinderen best wel zwaar eigenlijk. En zwanger zijn ( ja sorry meiden) vind ik echt niet leuk eerlijk gezegd! Dus ik probeer het een paar maanden en daarna stop ik. Ik ben echt zo'n dwarse peuter soms.... soms wil ik het wel graag, en soms ook echt niet. Maar goed, we gaan er toch voor anders blijf je twijfelen en hier voel ik me prima bij!
Enneh, je kan hier op ebay testen kopen die ook niet zo duur zijn. 123bebe geloof ik. Prima testen, zonder valse lijntjes en best gevoelig. Kun je 4 dagen voor je verwachtte nod doen. Nee ik doe het niet want ik heb er nog maar 1 en vanmorgen schoot de lijn van mn eisprong ( ja dat is op fertilityfriend.com) ineens naar dag 22. Als dat echt zo is dan begrijp ik er echt geen zak van, maar ik ben altijd netjes op tijd dus we zien het wel. Ik heb zaterdag een feestje hier ( Granny wordt 90) dus dan test ik wel want ik wil wel een wijntje als dan kan haha. Bestel ik voor de vlgnd ronde wel nieuwe
Nou erhm, ik ga lekker op bed hangen filmpje kijken en herkauwen
We zijn net klaar met eten, daar kan ik toch vaak moeilijk aan wennen dat late ge-eet hier. Ik kan nu beter ff gaan lopen, want anders rol ik zo met volle maag in bed, lijkt me niet errug verstandig.
Verder sjee wat heb ik onthouden van alle verhalen.. oja over dat temperaturen. Tja ik vind het niet zo'n gedoe en ik vind het een soort van interessant om te zien. En ik deed het ook wel eens toen ik niet zwanger wilde worden dus voor mij is het niet echt dat ik vreselijk bezig ben zwanger te worden hoor. Ik heb ook enorm getwijfeld over een tweede want ( ja nou ik wil niet lastig doen) maar ik vind kinderen best wel zwaar eigenlijk. En zwanger zijn ( ja sorry meiden) vind ik echt niet leuk eerlijk gezegd! Dus ik probeer het een paar maanden en daarna stop ik. Ik ben echt zo'n dwarse peuter soms.... soms wil ik het wel graag, en soms ook echt niet. Maar goed, we gaan er toch voor anders blijf je twijfelen en hier voel ik me prima bij!
Enneh, je kan hier op ebay testen kopen die ook niet zo duur zijn. 123bebe geloof ik. Prima testen, zonder valse lijntjes en best gevoelig. Kun je 4 dagen voor je verwachtte nod doen. Nee ik doe het niet want ik heb er nog maar 1 en vanmorgen schoot de lijn van mn eisprong ( ja dat is op fertilityfriend.com) ineens naar dag 22. Als dat echt zo is dan begrijp ik er echt geen zak van, maar ik ben altijd netjes op tijd dus we zien het wel. Ik heb zaterdag een feestje hier ( Granny wordt 90) dus dan test ik wel want ik wil wel een wijntje als dan kan haha. Bestel ik voor de vlgnd ronde wel nieuwe

Nou erhm, ik ga lekker op bed hangen filmpje kijken en herkauwen

dinsdag 20 mei 2008 om 21:39
hahaha, kabouter plop hihi. Ja nou ik heb het ook nog nooit horen ploppen. Ohnee voelen ploppen. Maar goed, ze heeft 3 zonen en het schijnt als je net na je eisprong snel sex hebt, dat je grotere kans hebt op een jongen want die zaadjes zijn sneller. De meiden zijn langzamer maar kunnen weer langer in het zuur overleven ( gheghe, klinkt ook weer akelig)
Na goed, maakt het uit, jongen, meisje, ik ben onwijs blij met mn meid, maar moest wel ff omschakelen omdat ie-der-een dus zei: oh jij krijgt vast een knul. Echt vanaf dag 1, bekend , onbekend, zwerver, ijscoman.. echt alles jongen.
bladiebla ik ga plat, ik zit achter een kleuterbureau en krijg pijn in mn rug
later!
Na goed, maakt het uit, jongen, meisje, ik ben onwijs blij met mn meid, maar moest wel ff omschakelen omdat ie-der-een dus zei: oh jij krijgt vast een knul. Echt vanaf dag 1, bekend , onbekend, zwerver, ijscoman.. echt alles jongen.
bladiebla ik ga plat, ik zit achter een kleuterbureau en krijg pijn in mn rug
later!
dinsdag 20 mei 2008 om 21:48
dinsdag 20 mei 2008 om 21:53
dinsdag 20 mei 2008 om 21:54
Ohjee een verhuizing...
Boepie: ik zal morgenavond even kijken wat ik kan doen met het schema. Ga nu naar bed want voel me niet echt lekker.
Misschien kan ik morgen tijdens het werk vast wat in elkaar flansen, maar daar reken ik niet op.
Ik zal een extra kolom maken met "opmerkingen" waar je evt. vakanties of bijzonderheden kan vermelden.
Misschien ook handig om de NOD's op volgorde te zetten? Dus degene die als eerste zijn NOD heeft bovenaan het schema?Ik wil het dus wel doen, maar het duurt dan wel even voordat het erop komt. Hopelijk morgenavond dus...
Welterusten allemaal
Boepie: ik zal morgenavond even kijken wat ik kan doen met het schema. Ga nu naar bed want voel me niet echt lekker.
Misschien kan ik morgen tijdens het werk vast wat in elkaar flansen, maar daar reken ik niet op.
Ik zal een extra kolom maken met "opmerkingen" waar je evt. vakanties of bijzonderheden kan vermelden.
Misschien ook handig om de NOD's op volgorde te zetten? Dus degene die als eerste zijn NOD heeft bovenaan het schema?Ik wil het dus wel doen, maar het duurt dan wel even voordat het erop komt. Hopelijk morgenavond dus...
Welterusten allemaal
dinsdag 20 mei 2008 om 21:56
Hoop dat de andere dit nieuwe topic ook kunnen vinden. Zal anders ff op het oude topic een verwijzing zetten.
Woesel, heb op photobucket heel veel emoticons staan.
Je kan heel gemakkelijk een account aanmaken op photobucket.com en als je je inloggegevens op 'onthouden' zet, dan kun je ze makkelijk invoegen in een berichtje.
Ik kan je dan wat emoticon-linken sturen. Zijn namelijk echt hele leuke tussen.
Blijft mijn favoriet!
En hier doen we al die moeite voor!
Woesel, heb op photobucket heel veel emoticons staan.
Je kan heel gemakkelijk een account aanmaken op photobucket.com en als je je inloggegevens op 'onthouden' zet, dan kun je ze makkelijk invoegen in een berichtje.
Ik kan je dan wat emoticon-linken sturen. Zijn namelijk echt hele leuke tussen.
Blijft mijn favoriet!
En hier doen we al die moeite voor!
37 weken zwanger!
dinsdag 20 mei 2008 om 21:58
Sterkte Lipa, hoop niet dat je echt ziek wordt. Maar je zal met al die patienten ook wel een bepaalde weerstand hebben opgebouwd he.
Zal anders zo eens kijken of ik een opzetje voor het schema op kan zetten, ben nog lang niet moe namelijk. En vriend komt pas om half 1 thuis, heeeel ongezellig!
Zal anders zo eens kijken of ik een opzetje voor het schema op kan zetten, ben nog lang niet moe namelijk. En vriend komt pas om half 1 thuis, heeeel ongezellig!
37 weken zwanger!
dinsdag 20 mei 2008 om 22:18
Als je eenmaal de beslissing hebt genomen kan het niet snel genoeg gaan he! Maar 3 rondes valt nog heel erg mee hoor.
Lipa!! Ik heb je hyves hoor! En natuurlijk kletsen we alleen hier over vegen, NOD's en zaad nemen
Hyves voor ons is leuk als er foto's van dikke buiken zijn over een tijdje(hopelijk) en de babys die daarop volgen!!! En ik vind het wel leuk om te weten wie wie is. maar ik begrijp dat niet iedereen daar op zit te wachten hoor. Cuore en ik zijn elkaar waarschijnlijk wel eens voorbij gewandeld in onze overdekte dinges hahhahahahah
Lipa!! Ik heb je hyves hoor! En natuurlijk kletsen we alleen hier over vegen, NOD's en zaad nemen
Hyves voor ons is leuk als er foto's van dikke buiken zijn over een tijdje(hopelijk) en de babys die daarop volgen!!! En ik vind het wel leuk om te weten wie wie is. maar ik begrijp dat niet iedereen daar op zit te wachten hoor. Cuore en ik zijn elkaar waarschijnlijk wel eens voorbij gewandeld in onze overdekte dinges hahhahahahah
dinsdag 20 mei 2008 om 22:29
NaamLeeftijdKindGestartNODZwanger?BijzonderhedenAtheena301emrt 0823 mei--Boepie281efeb 0823 mei--Cuore341eapr 0819 jun--Drew351eapr 08---Estherz321emrt 0827 mei--Fennah231eapr 0814 mei--Getrouwdejuf271emrt 083 jun--Lieselotje373eapr 0819 mei--Lipa26271emei 0817 mei--Marmira311eapr 0811 jun--Nikiet352efeb 0828 aprJa!Uitger. 7 jan 09Schrijvertje281emei 084 jun--Toffifee271eapr 0815 meiJa!-Vliet311eapr 0815 jun--Walinde301emrt 0823 mei--Woesel271efeb 0821 mei--
Lipa, hoe kan ik de codes op dit forum zetten, zodat Boepie ze kan knippen en plakken voor de openingstekst?
Als ik de tekst in z'n geheel stuur, dan krijg ik alleen het complete schema in mijn post namelijk.
Lipa, hoe kan ik de codes op dit forum zetten, zodat Boepie ze kan knippen en plakken voor de openingstekst?
Als ik de tekst in z'n geheel stuur, dan krijg ik alleen het complete schema in mijn post namelijk.
37 weken zwanger!
dinsdag 20 mei 2008 om 22:41
Joepie! Nieuwe tabel.
Ik ben ook voor "Op NOD-volgORDE" ORDE ORDE
Mijn NOD mag op 13 juni hoor...
Heb ik ook, Boepie, je weet dat je pas net bezig bent, maar toch stiekum word je dr al wat ongeduldig van. Ik ga dus ook echt niet temperaturen. Ik denk dat ik echt zo een ben die door stress niet zwanger raakt, ofzo...
Tnx voor de smiley-tip Fennah. Als ik weer eens tijd heb, ga ik spieken.
K zat er vandaag ook over na te denken in de trein (ja, ik ben een forens): hyves. K heb dr ook een, alleen dan alleen zichtbaar voor directe vrienden en geen duidelijk foto van mezelf. Niet nuttig voor jullie. Maar ik bedacht me dus dat als er hier een boel zwanger zouden zijn, dat ik het dan misschien wel leuk zou vinden..
Een grote shoppingmal? Of een ander overdekt ding? Misschien loop ik jullie dan ook wel eens langs. Midden-nederland?
Beterschap Lipa!
Ik ben ook voor "Op NOD-volgORDE" ORDE ORDE
Mijn NOD mag op 13 juni hoor...
Heb ik ook, Boepie, je weet dat je pas net bezig bent, maar toch stiekum word je dr al wat ongeduldig van. Ik ga dus ook echt niet temperaturen. Ik denk dat ik echt zo een ben die door stress niet zwanger raakt, ofzo...
Tnx voor de smiley-tip Fennah. Als ik weer eens tijd heb, ga ik spieken.
K zat er vandaag ook over na te denken in de trein (ja, ik ben een forens): hyves. K heb dr ook een, alleen dan alleen zichtbaar voor directe vrienden en geen duidelijk foto van mezelf. Niet nuttig voor jullie. Maar ik bedacht me dus dat als er hier een boel zwanger zouden zijn, dat ik het dan misschien wel leuk zou vinden..
Een grote shoppingmal? Of een ander overdekt ding? Misschien loop ik jullie dan ook wel eens langs. Midden-nederland?
Beterschap Lipa!
dinsdag 20 mei 2008 om 22:56
dinsdag 20 mei 2008 om 23:00
[tr]
[td]Naam[/td]
[td]Leeftijd[/td]
[td]Kind[/td]
[td]Gestart[/td]
[td]NOD[/td]
[td]Zwanger?[/td]
[td]Bijzonderheden[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Atheena[/td]
[td]30[/td]
[td]1e[/td]
[td]mrt 08[/td]
[td]23 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Boepie[/td]
[td]28[/td]
[td]1e[/td]
[td]feb 08[/td]
[td]23 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Cuore[/td]
[td]34[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]19 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Drew[/td]
[td]35[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Estherz[/td]
[td]32[/td]
[td]1e[/td]
[td]mrt 08[/td]
[td]27 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Fennah[/td]
[td]23[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]14 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Getrouwdejuf[/td]
[td]27[/td]
[td]1e[/td]
[td]mrt 08[/td]
[td]3 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Lieselotje[/td]
[td]37[/td]
[td]3e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]19 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Lipa26[/td]
[td]27[/td]
[td]1e[/td]
[td]mei 08[/td]
[td]17 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Marmira[/td]
[td]31[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]11 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Nikiet[/td]
[td]35[/td]
[td]2e[/td]
[td]feb 08[/td]
[td]28 apr[/td]
[td]Ja![/td]
[td]Uitger. 7 jan 09[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Schrijvertje[/td]
[td]28[/td]
[td]1e[/td]
[td]mei 08[/td]
[td]4 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Toffifee[/td]
[td]27[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]15 mei[/td]
[td]Ja![/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Vliet[/td]
[td]31[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]15 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Walinde[/td]
[td]30[/td]
[td]1e[/td]
[td]mrt 08[/td]
[td]23 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Woesel[/td]
[td]27[/td]
[td]1e[/td]
[td]feb 08[/td]
[td]21 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[/table]
[td]Naam[/td]
[td]Leeftijd[/td]
[td]Kind[/td]
[td]Gestart[/td]
[td]NOD[/td]
[td]Zwanger?[/td]
[td]Bijzonderheden[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Atheena[/td]
[td]30[/td]
[td]1e[/td]
[td]mrt 08[/td]
[td]23 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Boepie[/td]
[td]28[/td]
[td]1e[/td]
[td]feb 08[/td]
[td]23 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Cuore[/td]
[td]34[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]19 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Drew[/td]
[td]35[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Estherz[/td]
[td]32[/td]
[td]1e[/td]
[td]mrt 08[/td]
[td]27 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Fennah[/td]
[td]23[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]14 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Getrouwdejuf[/td]
[td]27[/td]
[td]1e[/td]
[td]mrt 08[/td]
[td]3 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Lieselotje[/td]
[td]37[/td]
[td]3e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]19 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Lipa26[/td]
[td]27[/td]
[td]1e[/td]
[td]mei 08[/td]
[td]17 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Marmira[/td]
[td]31[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]11 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Nikiet[/td]
[td]35[/td]
[td]2e[/td]
[td]feb 08[/td]
[td]28 apr[/td]
[td]Ja![/td]
[td]Uitger. 7 jan 09[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Schrijvertje[/td]
[td]28[/td]
[td]1e[/td]
[td]mei 08[/td]
[td]4 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Toffifee[/td]
[td]27[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]15 mei[/td]
[td]Ja![/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Vliet[/td]
[td]31[/td]
[td]1e[/td]
[td]apr 08[/td]
[td]15 jun[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Walinde[/td]
[td]30[/td]
[td]1e[/td]
[td]mrt 08[/td]
[td]23 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Woesel[/td]
[td]27[/td]
[td]1e[/td]
[td]feb 08[/td]
[td]21 mei[/td]
[td]-[/td]
[td]-[/td]
[/tr]
[/table]
37 weken zwanger!
dinsdag 20 mei 2008 om 23:17
Succes morgen Fennah! Spannend hoor!
De 23e hebben een aantal ook weer hun NOD! duimen maar!
is al weer laat....schrijf niet zoveel maar lees/scan wel alles. Merk ook dat ik het 'bezig zijn met' redelijk kan 'los laten' op het werk, maar zodra ik aan het forum denk, ploing weer in je hoofd.....tja, voor ons wordt dit de '1e ronde' dus zou wel heel vlot zijn als het meteen raak is...maar je weet het nooit....bij zowel m'n moeder als zus was het met hun 1e ook raak in de 1e ronde; is dat genetisch ofzo.....
welterusten!
De 23e hebben een aantal ook weer hun NOD! duimen maar!
is al weer laat....schrijf niet zoveel maar lees/scan wel alles. Merk ook dat ik het 'bezig zijn met' redelijk kan 'los laten' op het werk, maar zodra ik aan het forum denk, ploing weer in je hoofd.....tja, voor ons wordt dit de '1e ronde' dus zou wel heel vlot zijn als het meteen raak is...maar je weet het nooit....bij zowel m'n moeder als zus was het met hun 1e ook raak in de 1e ronde; is dat genetisch ofzo.....

welterusten!