Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Na vorige relaties ben ik eigenlijk vrij snel naar m'n balboekje gevlucht. Nu is het anders. Ik heb dit niet gewild.. En misschien is het wel beter uiteindelijk, pijnlijk is het wel.

Ik heb nu heel erg het gevoel dat ik door moét gaan omdat ik anders hoop blijf koesteren. En misschien ook wel zodat als ik er achter kom dat ex aan het daten is.. Het wellicht minder pijn doet...

Krom he?
Geen idee, misschien juist om uiterlijk? Ik probeer wat zelfverzekerder te worden daarover maar een afwijzing zou ik waarschijnlijk direct daarop betrekken.
Vind het niet krom, je hebt het niet gewild, maar moet dat betekenen dat je dan 'in een hoekje' gaat zitten treuren?

Nu is het nog moeilijk, denk dat je je best kwetsbaar kan voelen op zo'n moment. Natuurlijk wil je dan voelen dat iemand anders jou leuk kan vinden (al staat je hoofd er niet 100% naar)

Denk dat het ook ergens je trots raakt, je wil misschien een bewijs hebben dat het leven voor jou ook verder gaat voordat blijkt dat je ex verder is gegaan.

Pff., moet je altijd een redelijke reden hebben? Het is beter voor de lijn dan het standaard doktersvoorschrift van 3x daags ben en jerry's en een halve liter wijn.
Uiterlijk.., is voor mij ook een puntje. Maar als ik durf te daten met mijn overgewicht, nul fashion sense en algehele nerdiness dan moet jou dat ook niet tegenhouden. Smaken verschillen
Ik denk dat jouw op een na laatste alinea idd klopt....

Ik ga slapen. Welterusten
Slaap lekker
En.. Nerds zijn geweldig!
For the Win!
quote:Flutter-By schreef op 17 januari 2014 @ 00:28:

@Hans, dat zeg je nu al een aantal keer, dat mannen minder kans hebben. Maar is dat ook echt zo?

Op datingsites zijn er in het algemeen veel meer mannen dan vrouwen. Voor vrouwen is de vijver om te vissen groter of de vijver bevat meer vis. Ze worden overdonderd met berichtjes en ze gaan soms zelf op zoek. Dan gaan ze de profielen en foto's naast elkaar leggen en de man met het beste uiterlijk en profiel wordt uitgekozen. Veel mannen kunnen daar niet aan tippen. Je moet dus de looks hebben en een uitstekend profiel.

Mannen krijgen weinig of geen reacties van vrouwen. Er zijn te weinig vrouwen op een datingsite vind ik. Een vrouw wordt snel aangeschreven, als ze er een beetje redelijk uit ziet. Mannen stellen lagere eisen aan vrouwen.

Let wel, ik heb het over datingsites en dus niet over Tinder. Dit werkt dus op een andere manier. Omdat dit nieuw is en anders werkt, geef ik het het voordeel van de twijfel. Eens kijken hoe dat loopt; ik schiet Tinder niet al bij voorbaat af.

Intussen zijn de foto's "op". Ik heb geen foto's meer die ik kan beoordelen. Ik heb toen de zoekstraal opgeschroefd van 25 km naar 40 km. Toen kwam er een nieuwe foto van een vrouw, 36 km van mij vandaan. Het kan zijn dat ik de straal nog groter maak. Tegen reizen heb ik althans geen bezwaar. Ik reis overal naar toe, als het moet.
World of Warcraft: Legion
Nog een vraagje, vooral aan hen die dicht bij de grens wonen. Ik woon namelijk dict bij Duitsland. Zou ik ook Duitse vrouwen kunnen vinden? Of... als ik in het buitenland ben in een hotel met Wifi-verbinding, zou ik dan ook buitenlandse vrouwen kunnen vinden met Tinder? Ik heb geen date-ervaring, maar ik kan wel redelijk communiceren in het Duits of Engels.
Hans: Ik woon zelf ook vlakbij de Duitse grens, en ik had er laatst een Duitser tussen zitten! Alles kan dus!

Ik heb zelf 2 dates gehad via tinder. De eerste heb ik ongeveer een maand gedate, maar uiteindelijk wilde die beste jongen niets. De andere een keertje wezen koffie drinken maar vond ik geen succes' hele leuke jongen, maar niet voor mij ;-¤
It ain't me
dubbel
Lorem Ipsum
quote:minigerbera schreef op 16 januari 2014 @ 17:28:

Haha Turquasi.. Ik heb heel lang een een relatie gehad en ben pas sinds kort weer vrijgezel. Ik weet dus inderdaad niet zo goed hoe dit soort dingen werken.

Ik ben dus ook totaal niet op zoek naar een relatie, maar een leuke rebound of scharrel is wel welkom en deze jongen vond ik echt heel leuk, daarom vind ik het zo jammer..

Jammer is dat he, ik snap ook niet goed wat zij eruit halen... dat ellenlange whatsapp/tinder geeëmmer, het gespioneer op je fb en dan toch niet concreet worden waar het afspreken betreft. Ze hebben niet eens het fatsoen om je het bed in te sleuren en dan pas niks meer te laten horen haha!

Ik zie overigens een trend bij mezelf, de mannen die zo moeilijk doen vind ik kennelijk leuker..... vraag me af wat daar voor psychologische kronkel achter zit. (grotere uitdaging ofzo?)
Lorem Ipsum
Ik heb dit topic in 1 ruk uit gelezen en zo hard gelachen.

Ik ben aan de andere kant van de wereld, maar hierdoor toch Tinder gedownload.

Moest hiervoor wel IOS7 upgraden, wat ik tot dusver had uitgesteld, alle verandering is moeilijk..

Maar ook hier, aan de andere kant van de wereld, zijn de foto's zoals vermeld in de OP, dus ik lach mij suf. Vooral omdat ik eerst dit topic gelezen heb!

De vis komt voorbij, de vriendengroep foto, en jawel, hij is de lelijkste, de foto met (ex)vriendin, de avonturierfoto. Hilarisch!

Wat een leuke app!
Hysterisch he Rary

Het erge is dat het met sinds dit topic nog meer opvalt, vooral de vis en DJ-foto's. Misschien moet ik er uit recalcitrantie misschien gewoon eens eentje liken, hehe ...
Sunlight over me no matter what I do
Dat hartje, is dat de like button? Durfde die nog niet aan te raken, want een hartje?? Dat klinkt meteen zo "ik hou van je"-achtig.

En de DJ ook voorbij zien komen ja! Moest zoooo hard lachen!

En de man met tattoo's, in dit geval Maori-tatoot's.

Ik wil steeds print screens maken en op dit topic zetten haha.

Kom nu wel op het idee om Tinder als couchsurfing plek te gebruiken
quote:Nemesis. schreef op 17 januari 2014 @ 00:46:

Ik heb wel matches maar ze praten niet? Mannen moeten beginnen vind ik. Op een erg lekker exemplaar na dan... Die heb ik wel wat gestuurd!Haha zo ben ik ook precies. 1 van alle matches voelde ik direct de drang om aan te spreken en hij reageerde gelijk heel grappig en na 4 zinnen zaten we op whatsapp. Hele dag gepraat en toen patsboem niks meer. Prima ook. En dan opeens met oud en nieuw een heel verhaal met gelukswensen, hahaha.. thanks top doei!
quote:Rary schreef op 17 januari 2014 @ 10:08:

Dat hartje, is dat de like button? Durfde die nog niet aan te raken, want een hartje?? Dat klinkt meteen zo "ik hou van je"-achtig.Ik tikte (tapte) eerst op de symbolen onder de foto, maar later kwam ik erachter (ook deels hier gelezen) dat je foto's naar links of naar rechts kon vegen (swipen) voor af- en goedkeuren resp.
quote:hans66 schreef op 17 januari 2014 @ 11:30:

[...]

Ik tikte (tapte) eerst op de symbolen onder de foto, maar later kwam ik erachter (ook deels hier gelezen) dat je foto's naar links of naar rechts kon vegen (swipen) voor af- en goedkeuren resp.Ja dat swipen naar links had ik door dit topic al ontdekt maar het swipen naar rechts is hetzelde als drukken op hartje?
Het blijft een apart fenomeen. Had een leuke vent, wat gechat, niets mis mee, klikte best aardig en hij zag er lekker uit. Nummers uitgewisseld en na wat kletsen besloten af te spreken voor een drankje. En opeens pats boem, van de radar, geen gehoor meer. Ook prima, ik hoef geen serieuze verkering, en ik heb zijn nummer gewist en ging vrolijk verder. Tot twee weken later, uit het niets een berichtje, sorry sorry sorry, hij had familieproblemen (betrapt door vriendin dacht ik meteen, maar hij hield vol vrijgezel te zijn) en het speet hem en hij wilde het graag goedmaken, hij vond het niet netjes van zichzelf. Enz enz enz. Nou, uiteindelijk had ik zoiets van ' misschien is een drankje wel ok' en toen kreeg ik als antwoord dat hij vond van niet, want ik was zijn type niet... :')

Wat wíl je nou kerel? Neem dan géén contact op, ik had zijn nummer niet eens meer :')
OMGOMGOMG. de flierefluiter wil toch daten, er staat nu zelfs een concrete afspraak, voor morgen!! Mijn hart zit in mijn keel en waar mijn hersens zijn weet ik niet eens. Vooruit dan maar, heb ik tenminste een reden om eindelijk eens die leren broek aan te doen en mijn rode lippenstift te gebruiken....
Lorem Ipsum
quote:Nemesis. schreef op vrijdag 17 januari 2014 01:37 En.. Nerds zijn geweldig!Echt wel! Ik keek op tinder altijd bij wat we gemeen hadden en had ook in m'n korte profieltekstje staan "geek is the new sexy" en dat ik me er niet voor schaam dat ik Star Trek en Dr Who addict ben. Met het idee dat mijn mannelijke mede nerd hier wel op zou happen. En zo geschiedde. Hij had ook op zijn profiel staan dat gamergirls streepje voor hadden. YES dacht ik toen.
Ik wil ook een succesverhaal...

Al heb ik alleen matches met mannen die ik per ongeluk naar rechts sleep. Ik denk dat mijn type niet op mij valt hahaha

Ik date ook nooit en ben echt een slechte vrijgezel
@Turquasi: ben benieuwd, hou ons op de hoogte als je wil!

En idd... Goede gelegenheid om dressed to impress the gaan en misschien is ie wel heel leuk (altijd van het positieve uitgaan hè)

Ik zou nog vertellen over mijn 2e date van Tinder.

We hadden een leuke klik via de berichten bij Tinder en zijn daarna op whatsapp over gegaan.

Daar begon hij op een gegeven moment voicemessages te sturen.

Ik heb altijd gezegd dat ik ontzettend afknap op bepaalde erge accentjes (is voor iedereen natuurlijk verschillend, en ja hoor, meneer had een accent, ontzettend Brabants en praatte ook nog binnensmonds.

Maarjah, I'll get. over it, dacht ik.

Toen hadden we dus afgesproken om naar de bios te gaan, van te voren nog wat drinken.

Opeens stond hij op de afgesproken plek naast me en hij was klein! Ik ben zelf ook niet zo groot, hij was maar een stukje groter.

Oké, oké... Gewoon door blijven smilen, dacht ik nog.

En toen keek ik naar z'n schoenen.... OMG... Heeeeele foute instappers.

Ik zie graag het positieve van een mens in, dus dacht nog; komop niet zo shallow zijn!

Uiteindelijk bleek hij toch best aardig te zijn, alleen had ik soms moeite om hem te verstaan... Hahaha

Deze date was net voor kerst, daarna elkaar niet gezien, wel af en toe geappt.

Paar dagen voor oud en nieuw vroeg hij wat ik met O&N zou gaan doen, ik had plannen om naar vrienden te gaan, hij had nog geen plannen.

Toen vroeg hij dus of ik het leuk vond om met hem mee te gaan naar Parijs... Ja, Parijs ja!

Ik twijfelde nog echt, maar na overleg met mijn vriendin, besloten om met hem mee te gaan. Mijn vriendin kwam aan met; romantisch blablah..

Toen kwam het eerste; of ik de helft van de hotelkamer wilde betalen.... Ik ben de beroerdste niet, dus vooruit dan maar.

Op de dag dat we gingen hebben we een tijd bijelkaar in de auto gezeten, dus hadden we muziek en gesprekken.

Hij blijkt dus ontzettende Metal fan te zijn, inclusief Metal-shirts en bijpassende vesten... En die instappers weer...Nooooo!

Eerste date had hij een bloes aan, simpel, netjes.

Totaaaaal niet mijn type, blijkt dus.

Maar we gingen t gewoon gezellig maken.

In Parijs aangekomen, bleek hij er nog nooit geweest te zijn (kan), nog nooit in een metro geweest... Come on! Je bent f*cking 36!!

Hij woont op een boerderij mét zijn ouders.... Ja, je leest het goed!

Voor 00:00u gingen we naar de Eiffeltoren, gezellig zou je denken.

Ik had een fles wijn mee genomen en hij een flesje bier...

Toen het eindelijk 2014 was hebben we elkaar gelukkig nieuwjaar gewenst en daarna zei hij; ik ga even bellen, m'n ouders enzo...

Hij heeft dus 20(!) minuten gebeld, mij daar laten staan...

Gelukkig kwamen er een stel Fransen mij Bonne Année wensen en heb ik met hun een tijdje staan kletsen.

Ik heb geprobeerd m'n verhaal in de beknopte versie te vertellen... Maar je raadt het natuurlijk al; er is nog veel meer te vertellen!

Hierna hebben we elkaar nog een keer gezien, waarin ik heb aangegeven dat t niet zou werken en dat ik de klik niet voel.

Maar... We'll always have Paris!!

Love the life you live, live the life you love
Whahaaahhaaa.... omg, wat een date joh. Niet te geloven.

Gelukkig was het Parijs, dat is toch lastig te verprutsen zou je zeggen maar ik wil niet eens weten hoe het was toen jullie naast elkaar moesten gaan slapen. (Of willen we dat wel weten? dan hou ik je ook op de hoogte, promised ach dat ging ik toch wel haha)
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven