Mode & Beauty alle pijlers

Maison Scotch

17-01-2014 12:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben al jaren helemaal weg van het merk Maison Scotch en velen waarschijnlijk met mij.

Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd of jullie nog meer merken / vergelijkbaar met Maison Scotch kennen / weten?

Dit omdat Maison Scotch zo populair is dat als je iets hebt 10 andere het in jou omgeving tegenwoordig ook dragen.

Ik ben benieuwd !
Ik vind Superdry en Penn & Ink bijvoorbeeld een super leuk merk!

En het gaat me niet om de prijs of om dat iets een merk is of niet, want als het leuk is draag je het natuurlijk gewoon! : )
Bij de sting hebben ze een lijn die heel erg lijkt op sommige dingen van maison Scotch. Heet volgens mij Miss America ofzoiets. Ook stukje goedkoper ;)
Ken geen van deze merken dus zal wel spam zijn.

SpammertT alert!
quote:dammes3 schreef op 17 januari 2014 @ 15:03:

SpammertT alert! ??? Ik stel gewoon een normale vraag omdat ik leuke nieuwe merken wil ondekken. ;)
quote:ysl schreef op 17 januari 2014 @ 15:02:

Bij de sting hebben ze een lijn die heel erg lijkt op sommige dingen van maison Scotch. Heet volgens mij Miss America ofzoiets. Ook stukje goedkoper ;)Thanks voor de tip!
Ik had er nog nooit van gehoord, maar is het niet een beetje saai en oubollig?
Heb nog even verder gekeken, Penn & Ink ziet er leuker uit, minder 13 in een dozijn.
quote:dammes3 schreef op 17 januari 2014 @ 15:03:

SpammertT alert! Zowel Maison Scotch als Superdry zijn hele populaire en best grote merken. Die andere ken ik dan weer niet, maar ja, ik kan niet alles kennen.
Bij de sting hebben ze een merk wat er wel wat van weg heeft. Het heet "twenty three".
Ik zweer bij Anna van Toor en hun eigen merk Rozu.

Bij deze shop verkopen ze trouwens ook Maison Scotch. Er is ook een website annavantoor.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven