frequentie versus zin

14-01-2014 13:40 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees hier regelmatig een topic van meestal mannen die niet blij zijn met de frequentie van de sex.

De één zegt leer er maar mee leven, de ander moet er over praten.

Even verschrikkelijk generaliserend gesproken, en ervan uit gaande dat de meeste mannen best blij worden van pijpen, wat kan het dan voor een moeite zijn "even" aan de zin van de man tegemoet te komen.

Ik heb mijn man eigenlijk nooit afgewezen en ook werkelijk nooit iets tegen mijn zin gedaan.
die ik wilde bestaat al...
Ik zou vinden van wel sim33. Alhoewel ik moeten een groot woord vind. Ik moet mijn man niet pijpen, ik doe het graag als hij dat wil.
die ik wilde bestaat al...
quote:sim33 schreef op 17 januari 2014 @ 22:50:

[...]

Dat heb ik absoluut niet! Ik heb gewoon ZIN...maar mijn partner niet! moet mijn partner (zoals hier wordt beweerd) mij dan maar gaan likken?Dat op commando "lik" in zal houden, op de knieën, tong vooruit, richting bepalen en propeller aan ...... ik zou hem omvormen dat hij gewoon deze commando's gaat leren en herkennen....
Delen doe je samen
Ik zou er geen probleem mee hebben. Nee, echt niet. Soms is een relatie ook wel eens moeite voor elkaar doen!
quote:maybibi schreef op 18 januari 2014 @ 18:28:

[...]

Dat op commando "lik" in zal houden, op de knieën, tong vooruit, richting bepalen en propeller aan ...... ik zou hem omvormen dat hij gewoon deze commando's gaat leren en herkennen.... ik ben er mee bezig....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven