frequentie versus zin

14-01-2014 13:40 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees hier regelmatig een topic van meestal mannen die niet blij zijn met de frequentie van de sex.

De één zegt leer er maar mee leven, de ander moet er over praten.

Even verschrikkelijk generaliserend gesproken, en ervan uit gaande dat de meeste mannen best blij worden van pijpen, wat kan het dan voor een moeite zijn "even" aan de zin van de man tegemoet te komen.

Ik heb mijn man eigenlijk nooit afgewezen en ook werkelijk nooit iets tegen mijn zin gedaan.
die ik wilde bestaat al...
Als ik geen zin heb ga ik absoluut geen dingen tegen mijn zin in doen.

Als ik de OP lees denk ik bijna "Niet zeuren, zuigen kreng."

Gelukkig komt de rest van het topic wat genuanceerder over.

Ik ben best bereid om mijn vriend te verwennen, want ik geniet er ook van als hij geniet. (andersom gelukkig ook).

En zin maken kan ik ook gewoon door het te doen, dus dat is bij mij erg makkelijk. Alleen als er echt iets is bijv. moe stress andere dingen aan mijn hoofd gaat het mij niet lukken. Gelukkig voelt mijn vriend dat ook heel goed aan en is het zelden gebeurd dat ik hem heb afgewezen.
Oke, even heel zwart wit gezien...man wil 2 keer in de week, vrouw maar 1 keer, dan heeft man of alle keren pech, of maakt vrouw dan toch maar eens zin, ik vind de tweede optie beter.
quote:delite schreef op 15 januari 2014 @ 13:24:

[...]

Dit had ik helemaal zelf kunnen schrijven, inclusief het stuk over de ex.

Mijn ex vond ook dat ik hem best wel even kon aftrekken dan. Vooral tijdens mijn ongesteldheid. En dan niks bij mij doen. Tsss...

En als ik hem dan afwees, kon hij echt soms wel 4 dagen gaan lopen zwijgen en mokken.

Haha ben ik blij dat ik daar vanaf ben
Tis niet voor niks een ex Rary lijkt me, ik zal voor "niks terug" vaak zat iets bij hem gedaan hebben, maar kan me ook nog heel veel kriebelpartijen herinneren als ik ongesteld was en niet all the way kon.
Nee, ex kriebelde ook niet.

Achteraf gezien was ie echt licht autistisch. Bizarre was dat hij alleen door seks een gevoel van intimiteit tussen ons kon ervaren. Niet bijvoorbeeld door knuffelen, kriebelen, goed gesprek.

Dus hem maakte het vast inderdaad niet uit of ik hem met zin of tegenzin aftrok, hij had zijn portie intimiteit weer gehad, terwijl ik daardoor juist verder van hem afstond.

Waarschijnlijk hadden we daardoor niet echt een goede klik op seksgebied, hij voelde mij gewoon niet aan, ook niet op emotioneel of sociaal vlak.
Ik ben wat je noemt een billen man. Als ik zin heb en zei niet trek ik mij wel eens af op haar billen. Wat is daar het oordeel over dames? De vrouw als lustobject? Ik vind gewoon dat ze een ontzettend lekker kontje heeft!
Als zij daar geen probleem mee heeft lekker blijven doen max.
Max, op welke manier denk je dat dat voor haar leuk is? Ze heeft toch geen zin? En op welke manier je haar ook penetreert, het blijft seks en daar had ze geen zin in. Waarom moet zij jou een plezier doen door je je gang te laten gaan op haar en doe jij haar niet een plezier door haar met rust te laten?
Ik heb nog nooit geen zin gehad en ook nog nooit iets tegen mijn zin in gedaan..en al helemaal mijn vriend niet afgewezen
quote:lilyrose2012 schreef op 17 januari 2014 @ 12:54:

Ik heb nog nooit geen zin gehad en ook nog nooit iets tegen mijn zin in gedaan..en al helemaal mijn vriend niet afgewezenEn hoe lang zijn jullie al samen?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
@huiskopen. Ik hebt het even nagevraagd. Ik voelde me al bijna een male chauvinistic pig 😁. Maar gelukkig blijk ik toch een goeie lover te zijn. Wat blijkt: ik doe haar er zeker een plezier mee. De gedachte dat ik klaar kom door alleen naar haar billen te kijken, is voor haar een enorm compliment. En als er nou één ding is waar ze nooit genoeg van krijgt...

Ik begrijp dat er ladies zijn die ook dat niet kunnen waarderen. Wat vinden jullie daar dan van?
quote:max72 schreef op 17 januari 2014 @ 14:36:

De gedachte dat ik klaar kom door alleen naar haar billen te kijken, is voor haar een enorm compliment. En als er nou één ding is waar ze nooit genoeg van krijgt...

Ik begrijp dat er ladies zijn die ook dat niet kunnen waarderen. Wat vinden jullie daar dan van?Nou ik heb ook zo'n vent,die kan ik naar een hoogtepunt praten als ik wil. Kijk naar me en heeft zin,geeft een tik op mn billen tijdens de seks en komt klaar, en dat na 7 jaar. Zou een compliment moeten zijn ware het niet dat ik er soms echt ongelofelijk moe van wordt en de langste tijd dat we neuken ongeveer 4 minuten is (en dan hebben we een record te pakken) omdat hij altijd gelijk klaarkomt en het niet kan rekken en ook geen tweede keer kan. Dus compliment dat hij altijd wil: ja. Leuk : nee,lang niet altijd! Soms ook doodvermoeiend
Maar ik vind het wel fijner dat hij veel zin heeft,dan een man zonder veel zin. Ik weet van mezelf dat ik enorm onzeker zou worden als hij dat niet (meer) zou hebben.
Mijn ex wilde mij nooit helpen als zij ongesteld was.

Ze had dan wel zin hoor, maar omdat zij geen seks kon hebben, wilde ze bij mij ook niks doen.

Heb ik altijd een beetje raar gevonden...
@Jessicaa Als hij wel heel lang door kon gaan en je fantastische seks kreeg, zou dat de situatie niet helemaal veranderen.

Ik heb er al iets over gepost maar het geheim van zelf bepalen wanneer je klaarkomt als man, zit in je ademhaling. Het is ook echt niet zo heel moeilijk. Er is wel een beetje discipline voor nodig. Dat is misschien het probleem in veel gevallen?
quote:heenenweer schreef op 17 januari 2014 @ 15:13:

Mijn ex wilde mij nooit helpen als zij ongesteld was.

Ze had dan wel zin hoor, maar omdat zij geen seks kon hebben, wilde ze bij mij ook niks doen.

Heb ik altijd een beetje raar gevonden...

Nu ik erover nadenk... Als ik ongesteld ben gebeurt er bij ons ook niks. Seks vind ik zelf geen probleem, vriendlief zegt dat hij er geen probleem mee heeft maar neemt vooralsnog geen initiatief. Tja, dan hoeft het blijkbaar niet zo nodig. Dan hoef ik dus ook geen handje te helpen, concludeer ik.

Uberhaupt, 'helpen'... Als zij ongesteld is kun je jezelf toch 'helpen', als dat is wat het is? Klinkt ook van jouw kant een beetje egoïstisch zo.
Het plezier dat je hebt aan iemand 'helpen' staat toch niet in verhouding met een orgasme of vrijpartij?

En voor de mannen en vrouwen waarvan de partner weinig zin heeft, als je zorgt dat het voor de ander leuker wordt zal die meestal ook vaker willen.

Heenenweer, seks heb je toch ook samen? Bij een ons is het anders, maar in een relatie is dat toch heel anders?

Max, ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn vriend me op die manier zou behandelen, het zou mijn vriend dan ook niet zijn. Zoals ik al schreef, seks heb je samen. Als ik geen zin heb kan hij of dat accepteren of me helpen om wel in de stemming te komen. Maar mijn billen gebruiken om zich af te trekken, nee hoor, mij veel te eenzijdig en eigenlijk ook asociaal.
Ik ben het aan een kant eens met de OP. Ik doe mijn man ook vaak een plezier. Niet als mijn hoofd er totaal niet naar staat door omstandigheden, maar een beetje moeite doen om er toch zin in te krijgen als ik moe ben, ja, natuurlijk! Met liefde. Een relatie is geven en nemen en soms moeite doen voor elkaar.

Betreffende de topics die ik hier vaak tegenkom, dat zijn geen mannen die willen dat ze een keertje tegemoet gekomen willen worden. Dat zijn mannen die vaak verwachten seks te krijgen door er als een klein kind om te zeuren. Terwijl de vrouw vaak voor het huishouden en de kinderen zorgt en best wel moeite wil doen, mits het ook een beetje leuk gebracht wordt (d.w.z. door moeite in de relatie te steken op ook andere manieren, zoals een etentje vooraf bijvoorbeeld). Ik merk dat die mannen té simpel over hun relatie denken, aangezien ze maar al te graag aan willen pappen met een ander.

Overigens Max, ben jij mijn man? Die is ook zo'n billenman (en daarin kom ik hem ook graag tegemoet, juist geweldig! Een groots compliment).
Ik zie in bijna elk topic wel een paar zure posts over egoïstische mannen. Blijkbaar is er nog steeds een groot deel mannen die niet hebben meegekregen dat er sinds de sexuele revolutie toch heel wat veranderd is.

Maar is het niet ook zo dat jullie vrouwen daar blijkbaar genoegen meenemen? Of was ie niet zo voordat je een vaste relatie kreeg?

@fleetfox Ik kijk ontzettend graag naar mooie billen. In straattaal: ik check altijd het kentekenplaatje even. Misschien heb ik zelfs jouw kentekenplaatje wel eens gecheckt! Wie zal het zeggen?
Toch ben ik even benieuwd...

Mijn libido is hoger dan die van mijn partner. Maar als ik zin heb en hij niet, dan helpt hij mij niet een 'handje'.....

Is dat niet hetzelfde? Of mag ik dit niet zo zien?
Seks is geen uitruil.
Ligt er aan wat je met een handje helpen bedoeld sim, lijkt mij als een man geen zin heeft penetratie weinig wordt.

Ik ging uit van de meest gangbare situatie, de man meer zin dan de vrouw, en ook nog eens uit van mijn eigen situatie.

Als stellen blij zijn met 1 keer in de 6 weken wie ben ik dan daar iets van te vinden. "Normaler" lijkt me toch 1 of 2 keer in de week. Mijn mening dan hè, je leest weinig topics over hoe leuk het allemaal gaat, de meeste gaan toch over de problemen tussen stellen.
Nee....maar je schrijft:

"Even verschrikkelijk generaliserend gesproken, en ervan uit gaande dat de meeste mannen best blij worden van pijpen, wat kan het dan voor een moeite zijn "even" aan de zin van de man tegemoet te komen."

Ik hou ervan om gelikt te worden!!!
Mijn ex wilde ook wel eens alleen maar ff snel klaarkomen, dus zonder voorspel, penetratie of gedoe er omheen. Dat deed ik dan ook met plezier.

Ik hoefde dan niet perse "samen" of ook klaar te komen.

Voor haar was het dan even letterlijk stoom afblazen ofzo.

Maar voor haar was dat anders, misschien is dit dus iets wat meer vrouwen hebben. Nu heb ik dat nooit een probleem gevonden, maar het viel gewoon op.
quote:heenenweer schreef op 17 januari 2014 @ 22:33:

Mijn ex wilde ook wel eens alleen maar ff snel klaarkomen, dus zonder voorspel, penetratie of gedoe er omheen. Dat deed ik dan ook met plezier.

Ik hoefde dan niet perse "samen" of ook klaar te komen.

Voor haar was het dan even letterlijk stoom afblazen ofzo.

Maar voor haar was dat anders, misschien is dit dus iets wat meer vrouwen hebben. Nu heb ik dat nooit een probleem gevonden, maar het viel gewoon op.Dat heb ik absoluut niet! Ik heb gewoon ZIN...maar mijn partner niet! moet mijn partner (zoals hier wordt beweerd) mij dan maar gaan likken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven