Wakker
maandag 20 januari 2014 om 01:18
maandag 20 januari 2014 om 01:24
maandag 20 januari 2014 om 01:25
quote:MocyMoos schreef op 20 januari 2014 @ 01:21:
[...]
Of: Gosé-rosé.
Jo: Jo-tinto, ik Mo-tinto.
Mar en Myv, wat drinken jullie nu?Ik zit nog even op een droogje, anders blijf ik naar het toilet lopen. Heb je anders een Tena voor mij?
[...]
Of: Gosé-rosé.
Jo: Jo-tinto, ik Mo-tinto.
Mar en Myv, wat drinken jullie nu?Ik zit nog even op een droogje, anders blijf ik naar het toilet lopen. Heb je anders een Tena voor mij?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 20 januari 2014 om 01:28
quote:MocyMoos schreef op 20 januari 2014 @ 01:26:
En dan gaan we nu ff echt los met zijn allen (ff mijn hoed zoeken)
Blue Monday Je moet er wel een disclamer bijzetten dat als je last hebt van epileptie dat je de link niet moet openen
En dan gaan we nu ff echt los met zijn allen (ff mijn hoed zoeken)
Blue Monday Je moet er wel een disclamer bijzetten dat als je last hebt van epileptie dat je de link niet moet openen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 20 januari 2014 om 01:30
quote:soophanoniem schreef op 20 januari 2014 @ 01:29:
Van jouw naam verwacht ik inderdaad dat je van thee houdt, maar helemaal niet dus? Ik vind het zelfs lekkerder dan alcohol... of dat laat ik mezelf nu geloven Hoeveel maanden ben je zwanger? Je eerste?
Van jouw naam verwacht ik inderdaad dat je van thee houdt, maar helemaal niet dus? Ik vind het zelfs lekkerder dan alcohol... of dat laat ik mezelf nu geloven Hoeveel maanden ben je zwanger? Je eerste?